Huhtikuun hulinat

Tulipa taas sheivattua kintut hah! Ei oikein enää yletä niin jälki onkin sit sen vastaista! Kauheen puhinan ja ähinän tuloksena verta tihkuvat nilkat ja armoton ketutus! Noo, onpahan ny smoothia pärkele! :P

Mun mielestä kaikkein vaikeinta on saada polvitaipeet ajeltua! Se on ihan tuskaa!

Mun säärikarvat ovat lopettaneet kasvamisen ihan kokonaan. Ajelin jalat viimeeksi joskus lokakuussa eikä tunnu mitään sänkeäkää vielä! Siinäpä positiivinen raskausoire :grin.

Tässä kukkuessa hereillä tuskaisena ja kipuilevana mietin, että pakkohan näiden supistusten on jo tarkoittaa jotain kun aina vaan jatkuvat. Kunnes tajusin, että onhan täällä esimerkiksi Mimii, jota on supistellut jo kuukausia ja vauva viihtyy mahassa edelleenkin. Kärsinköhän mäkin tehottomista suppareista... Haluan nukkua!

Juu täällä sitä vielä ollaan yhtenä kappaleena ja myöskin hereillä , vauvamaha valvottaa..!
Supistelee tai sitten muuten vaan kipuilee :( Muutamalla kaverilla käyny niin että supistellut myös viikko ja kuukausitolkulla
Ja silti jouduttu käynnistää yliaikasena, joten ei tää välttämättä mitään aiheuta vaikka kuin supistelis! Tosi ärsyttävää.

Mies on muutaman kerran sanonut "nyt heitit kyllä aikojen pahimman pierun" ja vaikken ole pieruhuumorin ystävä, olen räkättänyt itseni hengähdyksiin :'D Sit vielä kun mun pierut on usein äänettömiä, yllätän kuin mikäkin agentti!!! ;--------)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Itsehän yritin sheivailla eilen tuota alakerran puskaa peilin kanssa..lopputuloksesta en tiijä mikä tuli ku "sheivasin" samalla peukalonpään halki. Onneks oli peukalo eikä mitään muuta...:D enivei, en enää koske höylään!

Voi jestas mitkä jutut teillä on. Täällä minä ittekseni räkätän vedet silmissä ja kissa katsoo, että nyt on emäntä seonnu lopullisesti :laughing025

Mä oon ihan suosiolla jättänyt höylän nurkkaan. Onneksi en ole muutenkaan kovin karvaista lajia, mutta nyt jos pitäis arvailla alapään siistimistä, niin ensiapuun varmaan päätyisin. Mies saa nyt tyytyä majavaan. Kattellaan sit syssymmällä!

Pakko ajella mestat viel ku pystyy, en tod haluu mennä synnyttää mun luonnollisella lookilla. Ei haittaa vaik ois sitte jonkinsortin sänki, mut ei mitää hujan hajan pöheikköä, eiiii! Sit ei varmasti pysty rentoutuu kun jollain pää siellä pöheikössä:eek: :oops:

Minun on pakko palata tuohon imetykseen öisin. Eli esikoisen aikaan pidin todella tärkeänä yö imetyksiä, koska juuri se öisin imetys saa aikaan sen että maito riittää sinne 6kk ikään asti vauvalle. Ja nimenomaan säännöllisin välein imetystä, eli juurikin vähintään 4 tunnin välein syötin. Ja maito riitti paremmin ku hyvin tuonne 6kk ikään asti.

^ Mutta entä jos vauva ei halua? Käytännössä varmaan haluaa koko ajan, mutta jos teoriassa nukkuukin yöt läpeensä?

Eikö maidon riittävyyttä voi sit parantaa pumppaamalla, jos yösyöttöjen väliinjättäminen kauheasti pelottaa? Meitä ainakin varoitettiin liiasta pumppaamisesta ettei sitten maitoa ala tulemaan sen takia enemmän kuin vauva ikinä tarvitsisi. Korvaa syöttö pumpulla ja maitoa tulee samaan tahtiin, ymmärtäisin.

Ja siis ne yösyötöt saattoi kestää joskus 30min ja joskus 5 min. Itse olisin kyllä tuon pumppaamisen kokenut vaivalloisena. Käytännössä siis syömiset meni niin, että vauva, joka jo valmiiksi nukkui siinä minun vieressä sai tissin suuhun ja nukahti ja äiti nukahti kans.

Mutta ei meidän kyllä tarvinnut neitiä herätellä, mutta tarkkaa kirjaa pidin öisin imetyksistä :)

Olin eilen tosi väsyny (en kyllä juonu kahvia) ja sit aamulla aattelin et nukun niin pitkään ku vaan pystyn. Tonttu vaan paino kovasti olin sit missä asennossa tahansa ja oli niin kovasti liikkeellä, että oli pakko nousta kympiltä sängystä. Pystyssä oli sit helpompi. Aamulenkin jälkeen join sit kupin suklaakahvia (ilman maitoa ja ku kukaan ei oo viittiny käydä kaupassa hakemassa oikeeta kahvia :wink) niin johan tässä ollaan taas pirteämpänä! Yks kupillinenkin tekee ihmeitä!

Mie kyl saan ajettua jalat vaivatta vaikka jumbo maha onkin! :eek: Alakerran pääsen varmaa ens kuus vasta sheivaa.. Sitä ootellessa :rolleyes:

Mies saa parturoida mut poikimiskuntoon tässä joku päivä! Eihän se vauva muuten näe mistä pääsee pihalle ;D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Oikeestikko? :grin Miu karvapöpperöö ei sheivaa kukaa muu ku mie vaikka tahtois!

Mie oon kans ootellu et mies hoitais homman täs joku päivä. Haluaisin kyl ite tosta puskasta eroon. Terveiset viidakosta :D

Haluan mieki, mutten noin rajusti! :grin Kamala minkä paniikki huudon sain aikaan, ku mies rupes yhtäkkiä leikkaa miu varpaita suihkun jälkee! Eieieieieieiieieeeiieieieieie, mie ite! mie ite! eieieieie ääääääää! eieieieieeiieeiiii, ei kukaa muu ku mie ite!!!

Viime viikolla annoin leikata, kun ei itel onnannu ja sillonki oli inhottavaa! Ja sanoinki, et nyt leikkaan ite sit tulevaisuudes, et kasvatkoon..

Takaisin