Huhtikuun hulinat

Mä tunnistan paremmin noita vanhempia missejä kuten pirkko mannolan ja armi aavikkoo ja tietty tanja vienolan ja johanna raunion yms yms.... ja vähä noita 90-luvun missejä... mutta silloin kun minä olin nuori ( :wink ) noilla misseillä oli joku idea... sillon oikeesti palkittiin se suomen kaunein nainen, mut nykyään ne on vaan tommosii rimpuloita :confused: blääh....

Voih, nyt on kyllä mitäänsanomattomia pärstiä miss Suomi-ehdokkailla. Joskus tuntuu, et jotku osallistuu kun pituus ja paino/kroppa täsmää missikisoihin. Hävettää.. (Itsehän olen juuri nyt niin kukoistava että :rolleyes:)

Hei, muistan kans paremmin noit ysärimissei. Se oli Tanja VIENONEN :D ja sit muistan Lolan, sinä vuonna katsoin universumikisatkin, tuliks lola kolmoseks vai mitä?

lyyti, mäkin synnytin unissani kissanpentuja! Jo tokan kerran raskauden aikana.

Nää unet menee ihan hulluiks!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mäpä synnytinki MUNAN viime yönä... Kai siellä ihan ihmisvauva ois sisällä ollu (?) mutta se piti laittaa taas takas. Mun synnytysunet on aina sellasia et iik, ei tää oo vielä valmis, laittakaa se takas!
Sit ku se muna oli kierähtäny ulos sisuksista, se lähti vierimään pitkin lattiaa ja nuori naislääkäri juoksi aina estämään ettei kolahtaisi kovaa seinään ja hajoaisi. Sitä hajoamista piti varoa ihan hulluna.
Nää unet ei oo ihan normaaleja...

Mie näin unta että pyydystin esikoiselle hännättömiä sisiliskoja ja niiden hännäntyngissä oli verta..
Seuraavaksi näin unta Japanilaisesta pariskunnasta, jotka olivat kotonaan keittiössä ja oli joulu.. Nainen otti jonkun ruoan keittiötasolta ja huomasi että siinä on pommi!
Ja oli juuri sanomassa miehelleen, että "älä ota kinkkua jääkaapista.." Niin siinä kinkussakin oli pommi ja se räjähti ja mieheltä lähti nenä irti ja puolet kasvoista.
Verikammo tulee sopivasti ennen synnytystä!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ihanan juonellisia unia teillä! Mun mielikuvitus taitaa olla lomalla, kun en vaan näe mitään katsomisen arvoista - siksi mä en varmaan nukukaan, unet on huonoja :p.

Samaa vikaa kun röpöllä..
ensiraskaudessa näin hulluja synnytysunia, missä lapsi syntyi milloin tulitikkuaskiin, wc pönttöön jne- nyt ei kertakaikkiaan mitään- se lyhyt aika minkä sängyssä kerkee viettää menee totaalikoomassa, ei edes unta jouda näkemään..

Hei, muistan kans paremmin noit ysärimissei. Se oli Tanja VIENONEN :D ja sit muistan Lolan, sinä vuonna katsoin universumikisatkin, tuliks lola kolmoseks vai mitä?

...Potaatti tai Bataatti :wink vai miten se menee...... mäki muistan sen lolan sielt universumeista.... mun mielestä se on yks kauneimmista misseistä för eva!!! :grin

sarra: ootko nyt varma ettei se ollu mikään puutos uni...?!o_O

en mäkään oo nähny mitään unia millään tapaa uuteen vauvaan tai synnytykseen liittyen... mut oon ruvennu näkee unia tupakan poltosta, vaikka lopettamisesta jo monta monta kuukautta :confused: esikoisesta näin kyllä ja kans tosi häröjä.... synnytys unia varsinki...

Mun missituntemus jää Armi Kuuselaan :grin Tosin mun epäkiinnostus johtuu varmaan siitä, että vaikka paino täsmää ni pituutta puuttuu se 20 cm...

Mä en oo nähny vauva enkä synnytysunia, mutta viime yöneä menin työhaastatteluun. Haastattelija ties, että olin raskaana ja olin siis myös unessa näin muhkee ku oikeesti olen, ni haastattelija kysy multa oonko "vaan" ite tehny raskaustestin vai onko mun raskaus varmistettu ihan ultralla :p Onhan tää kyllä toooosi huomaamaton ja ihan aluillaan vasta...

Muistin just et eilen tuli vuosi ensimmäisestä keskenmenosta. Tuli vähä paha mieli ja itkuki vähä niinkö pääsi..

Hei mun on pakko kommentoida tuohon viralliseen raskaustesiin... Kun odotin esikoista, olin jollain viikolla 12 ja oksentelin jatkuvasti. Mun kaveri ihmetteli, että eiks sulle ole tehty neuvolassa raskaustestiä, ethän sä voi olla varma et oot raskaana? :eek:
Just just, kotitestihän ei ole 100% varma... Mutta mä oon kyllä näillä oireilla aika varma että oon raskaana. Ei kuukautisia, järkky oksentaminen, rinnat kipeet, maha turvonnut... o_O

Tänään on tehty hommia ihan pirusti, mut alkaa tavarat löytää kyllä paikkansakin, luojan kiitos! Hirveä kasa maanantaina kirpparille menevää kamaa, mökille menevää kamaa ja montakohan pussia on menny roskiin ihan vaan risaa tai kirpparille tms. muualle kelpaamatonta tavaraa. Huomenna vähän shoppailua ja askartelua kaverin babyshoweriin ja lauantaina Tamperetta kohti.

Pioni mä oisin taas kaivannu sitä jotain "virallista" raskaustestiä. Tein ite vaan yhen mutta mä olin vielä ekaan ultraan mennessäkin ihan sitä mieltä ettei siellä oikeesti voi mitään olla kun ei ollu mitään muita oireitakaan kun kipeet tissit. Musta oli tosi outoa että neuvolassa vaan uskottiin mun sanaa :o

Takaisin