Huhtikuun hulinat

^^en tiijä määkään mut en kyllä tunnusta et oon vanha!!oon 24...:p

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Nii ei tää nuorukainenkaan tiedä täällä mitää miss suomista :grin Mä en oikeen ees tajuu miks sellanenki pitää joka vuos äänestää :oops:

Mä muistan ikuisesti, kun olin pieni ja Anna-Lisa Tiluksesta tuli Miss Suomi. Se oli mun mielestä kuin Lumikki!
Se on edelleen mun mielestä kaunis, vaikka onkn varmaan jo 50-vuotias. :)

Ja nyt siellä toukomamma miettii, kuka hemmetin Anna-Lisa Tilus? :grin

Mä tiiän koska oon tällanen missifriikki. Pystyisin varmaan nimeemään helposti viimeset 20 miss suomea. Ehkä jopa vähän noloa. Mutta pakko sanoa että viimevuoden tapaan taso laskee edelleen...ei oo voittaja-ainesta kenessäkään :/ Universumeissa saa taas hävetä.

No anna tulla Hymykuoppa! Mun kaveri on kans missifriikki, mut se muistaa missit 80-luvun alusta asti. Ihan käsittämätöntä...

Lotta Hintsa
Sara Chafak
Pia Pakarinen/Sara Sieppi
Viivi Pumpanen
Essi Pöysti
Satu Tuomisto
Noora Hautakangas
....sit lyö tyhjää...Ninni joku?
Hanna Ek
Mira Salo
Anna Strömberg
Janette Broman
Heidi Willman
Suvi Miinala
Vanessa (mikä sen sukunimi sillon olikaan??)...Forsman?
Karita Tuomola
Lola Odusoga

siihen se sit jäiki....enempää en muista ja joku puuttuu välistä väkisin kun Lola oli -96 eli noita pitäis olla yks enemmän.

Voi apua! Joku on vähän syvällä tossa missitouhussa :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voi kuule mun muistin syövereistä löytyy vaikka mitä!! Mulla on tosi hyvä kuulomuisti niin yllätyn välillä itekin miten kerran kuullut asiat jääkin mieleen ja palautuu sit taas "käyttöön" joskus vuosien päästä!

Kuka noita tissittömiä kuikeloita haluaa katsella? Mikä on missin virka? Mitä ne oikeasti tekee?
Ihan turha mennä mihinkään universumeihin sun muihin, kun siellä on tuunatut latinot vastassa ja valintaperusteet on poliittiset.

Anna-Lisa Tilus on kyllä ihana vieläkin! Ja eiks Riitta Väisänen ollut kans joku Miss Eurooppa?

Jos nyt ihan totta puhutaan niin eihän noilla misseillä oikeestaan mitään virkaa kai ookaan. Kai se on vaan keino päästä valokeilaan. En tiiä. En oo oikeen ikinä ymmärtäny koko touhua mutta silti seuraan sitä lähes pakkomielteisesti :o Oishan se varmaan mieletön kokemus päästä johonkin universumeihin...mutta voishan niitä hienoja kokemuksia kerätä muualtakin. Mutta mun on kyllä oikeesti tosi vaikee ymmärtää miks kukaan ihminen haluaa vapaasta tahdostaan asettua kaiken kansan arvosteltavaks ja kilpailla ulkonäön perusteella. Ei sovi omaan ajatusmaailmaan mutta toisaalta mulla ei oo ikinä ollu tollaseen touhuun vaadittavaa itseluottamusta.

No jos elämän suurimpiin tavoitteisiin kuuluu jossain ostoskeskuksen muotinäytöksessä Anttilan alkkareissa pyörähtely, niin siitäpä sitten vaan. Kannattaisi kyllä harkita ihan oikeaa ammattia niitä päiviä varten, kun persaus ei enää kestä julkista esittelyä.

Oho, oonpas jotenkin missi-aggressiivisena tänään. Mutta kun äklöttää koko karjamarkkinameno. Ei oo hyvä esimerkki pikkutytöille, että kattokaapa kun tälleen hepenissä pyllistelemällä saatte huomiota.

No mutta eikö niitä missiuran jälkeisiä aikoja varten hankita ne jääkiekkoilijamiehet?

Jospa vaikka harkitsis kohta nukkumista? Ei vaan oo taaskaan yhtään sellanen olo että uni vois olla tulossa. Supistaa vaan ja vessaan on päästävä vähän väliä... :/

Mulla on sellainen jääkiekkoilijamies jo muuten, mutta puuttuu noi missin mitat ja ulkonäkö :grin. Ameeba ja kaukaloiden kovin kingi :wink...

:D Mie en muistanut kuin Lolan ja Pöystin!
Mutta Jooh, viime vuodet olleet aika hektisiä, paljon ei telkkua katsella - varsinkaan keväällä tai kesällä kun kaikki päivät liidetään ulkona ja sitten illalla on itsekin niin väsy että tippuu ajoissa..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Takaisin