Huhtikuun hulinat

Mä olin ennen tätä nykyistä pinkkiä kuontaloa sellanen liian vaalee jopa omaan makuun. Mulla on onneks paksu ja taipuisa tukka niin ei ollu niin paha katastrofi, mutta vaikka blondina viihdynkin niin en ihan niin blondina. Mua vaan harmittaa kun sellasen hyvän vaaleen saa vaan kampaajalla ja siihen menee sit taas miljoonia. Mulla on siis suunnitelmissa värjätä tää peikkotukka mahdollisimman pian synnytyksen jälkeen mutta en kyllä yhtään tiiä mitä tälle tekis seuraavaks!

Minäkin haaveilen jo uudesta tukasta synnytyksen jälkeen. Ei oo tullu nyt värjäiltyä ja sen on näkönenkin. Saapa vain nähdä antaako kukkaro myöden mennä ihan kampaajalle saakka.

Mie tavallaan tykkään ku hiukset on nyt aika lailla luonnollisen väriset, mut kaipais jotain piristysruisketta. Otsista rupee katumaan enkä lyhyemmäksi halua leikata. Ei oo paljon vaihtoehtoja :/

Ei tuu uni mut hauskaa on... mies yrittää käydä nukkumaan mut mie hekotan vieressä: "silmät kiinni nyt, jalasta kiinni nyt! Hihhihiihehhehee!" Viiraako päässä vaiko hormonit vai niitten sekotus?

Mulla taitaaki olla tää niin sanottu rekkis malli ku on nii lyhyt :rolleyes::grin Mulla on ollu tää poika tukka jo niin pitkään :grin Mul oli seiska luokal persuksii asti tukka ja sit sanoin et haluun eroon niistä ja leikkasin polkan sit annoin kasvaa olkapäille, mut totesin et yyh ei oo yhtään minä ja sen jälkeen on ollu vaan kaljua, keesiä ja muutamia hassuja tupsuja :rolleyes::grin Oon pien outolintu :p Lempinimi töissäki ollu kanarian lintu kun isi meni sanoo aikoinaan et sielt tulee töihin yks normaali (eli mun kaveri) ja sit sellanen kanarian lintu minua tarkoittaen :grin Väriä on ollu päässä ööm laidasta laitaan, mut eipä tuo tukka kärsi kun jossain välissä sen ajaa aina pois :grin Nyt mulla on jo aika pitkä ja kaipaisin kampaajalle, mut kun se maksaa sen 120 euroo vähintää :p

Mä oon vähän haaveillu sellaisesta amelie-polkasta (on muuten yks mun top 5 inhokkileffoja :P). Nyt hiukset on ollut niin tuuheat niin en ole kuitenkaan raaskinut leikata. Mutta jos imetys vie hiukset niin sitten voisi olla hyvä sauma lyhentää. Luiruna hiirenhäntänä mulle ei pitkät hiukset kuitenkaan istu,

Itsekin tykåstynyt ehkä enemmän lyhyeen malliin. Ennen esikoista oli pitkät hiukset mutta sit tuli tehtyä se radikaali muutos ja pätkästyä lyhkäseksi. Yritin tuossa esikoisen ensimmäisellä vuodella kasvattaa ja jonkin verran ehti kasvaakin kunnes totesin että ajatuksena hirmu kaunis et on pidemmät hiukset ja saa niitä laittaa, ainut ongelma vain oli et niitä ei koskaan tullu tällättyä :D Lyhyet helppo pitää sanoisin! :P
Mut kyllä tulee väriä päähän kun vain napero saadaan eka maailmaan!

Tänään olis synnytysvalmennus Phks:ssä. Mitähän siltäkin voi odottaa? Lähteekö toukokuisista ketään sinne?

Katoin ihan samaa noista misseistä. Vielä eilen vai toissa päivänä jossain jutussa kehuttiin kuinka tämän vuoden misseissä näkyy tää nykyinen fitnessvillitys ja on niin tiukkaa ja treenattua pakettia tiedossa. Kattelin noita kuvia ni ei niistä kyllä yhdelläkään kovin kummoista lihasmassaa näyttäis olevan. Alipainoisilta noi lähes kaikki näyttää. Ja siel on kolme blondia jotka vois olla melkein identtiset siskokset..

Haha :laughing001, niistä yksi on tasan mun pituinen ja painokin prikulleen sama mitä mulla oli ennen tätä vauvaproggista, näyttääpä se laihalta! En mä ainakaan ollut noin nälkiintyneen kuikan näköinen!

Onko tuo nyt sit muka kaunista ? :eek: Kyllä sitä hoikka saa olla, mut jos noissa pitäs olla jotain fitnessiä niin missä ? :confused:Kamalia tikku käsi varsia :grin

Kävin just viime viikolla kampaajalla leikkauttamassa vähän latvoja. Ja mun kampaaja ihasteli ja kehui kuinka mun tukka näyttää todella hyvinvoivalta vaikka musta itsestä tuntuu, että latvat on ihan järkyn kuivat.
Mulla oli vielä 10 vuotta sitten todella lyhyt tukka ja sit miehen toivomuksesta aloin kasvattamaan sitä. Välillä on pätkitty lyhyemmäks ja sit taas kasvatettu. Nyt mulla on olkapäille olevna luonnonkihara tukka ja alan olla sinut noiden kiharoideni kanssa. Joita olen tähän saakka inhonnut sydämeni kyllyydestä. Olisin niin halunnut suoran tukan.
Miksiköhän muuten suoratukkaiset haluaa kiharat ja kiharatukkaiset suoran?

Ajattelin käydä ostamassa kaupassa värin, jotta äiti saa pääsiäisenä värjätä mun tukan. Viimeksi onkin värjätty viime syksynä kampaajalla. Taitaa olla pääsiäisenä viimeinen reissu mun vanhempien luo. Sinne on n. 200 km enkä halua enää yksin lähteä sitä ajamaan. Nyt pääsee mies mukaan, kun sai autolle kuskin. Seuraavan kerran mennäänkin sit kesällä vauvan kanssa :)

Meitin pojan jalkapohjat tuoksu ihan taivaallisille :grin:oops: Nykyään kyl on isiltä peritty varvas hiki, mut ihan vauvana niin aivan ihuna tuoksu :p Oisin voinu nuuskutella sitä koko päivän :grin:oops:

^ olin juuri tulossa tähän... Maitopuklu :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mistä tietää, että on jo vanha? Siitä ettei ole mitään hajua kuka on tämän hetken Miss Suomi! :eek:

Takaisin