Piaffi: Hyvin oot kyllä saanu salattua.. mulle sanottiin neuvolassa eilen, kun menin, että viikoja on tullut ainakin mahasta päätellen. : D Mukavalta kuulostaa tuon sijaisen etsiminen, kun nimittäin mun tilalle ei aiota ottaa ketään ja tiedän ettei kukaan muu kuitenkaan noista miehistä tee noita mun hommia sitten.. ei pitäis olla mun ongelma, mutta hankalaa olla välittämättä, kun kyseessä perheyritys... eli en varmaan missään vaiheessa pääse täysin irti työkuvioista. Meillä on aika uusi omakotitalo eli isompaa ei tarvita, mutta kauhea sisustusinto on kyllä iskeny.. ja paljon tekis mieli muuttaa! :)
Eowya: Tervetuloa ja tottakai tänne mahtuu! :) mukavaa vaan, jos keskustelu pysyy vilkkaana. Onneksi teidän raskaus muuttui todeksi siitä tuulimunaepäilystä! Meille kävi vähän samaten eli varhaisultrassa ei vielä näkyny alkiota ja saatiinki odotella sit 2,5 viikkoa sitä tarkastus ultraa, missä onneksi elämää löytyi! :) Silloin meille vaan todettiin, että ei ehkä ihan niin pitkällä vielä, mutta np-ultrassa ei kuitenkaan kooltaan heittänyt kuin päivällä lasketusta ajasta, mitä ihmettelen kovasti.. mutta ei sitä tarvii varmaan kaikkea ymmärtää! :) Meillä kans tätä esikoista (jota odotan) yritettiin todella pitkään.. Mukavaa tietysti, että synnytys oli viimeksi nopea, mutta oman jännityksen kyllä tuo varmasti tuo sairaalaan ehtiminen. Itse asiassa mulla on kaveri joka on synnyttänyt kotia.. mutta sanoi, että saa tulla enemmänki niin, jos kaikki on niin nopeesti ohi eli sillä ei jääny traumoja ja kaikki sujui hyvin! ;) Itse en yhtään tiedä, mitä ensimmäiseltä synnytykseltä odottaa.. ei oo käyny vielä paljoa mielessä.
Tuisku12: Onnittelut tyttölupauksesta! :) ai närästyksestä sanotaan, että se vois enteillä tyttöä? sitä mulla on kyllä kovasti.. mitä tuohon linea negraan tulee niin mulla näkyy himmeä, kun mies yks ilta säikähti, että "sulla on tullu tänne tollanen viiva.. onko se vaarallista"!? :) Äiti sanoi, että sillä on ollut kaikissa raskauksissa kunnon tumma viiva ja 2 tyttöä ja yksi poika. Oon siis päättäny odottaa sitä ultraa spekloimatta sen enempää.. mutta "tyttöolo" on! 3 viikon päästä varmaan saadaan tietää.. jännää!
Als83: Harmi, kun löydettiin tuo raskaus diabetes.. oliko ensimmäisen kanssa?
ON: Nyt täälä on tuntunut potkuja.. niistä ei enää epäilystäkään eikä voi sekoittaa ummetukseen tms.. : D Vknloppuna alkoi satunnaisia tuntemuksia.. siis muutaman kerran päivässä tuntunu, eilen 3 kertaa.. Lähinnä telkkaria kattelessa (maatessa), joskus istuessa.. Ihanaa! Kaveri eilen sanoi, että hänellä olis lainata laite sydänäänien kuuntelua varten.. mutta taidan jättää väliin, kun näin eilen kuinka th joutui nähdä vaivaa, että sai sydänäänet kuunteluun.. ja sitten vielä kaivaa se erikseen, kun oli aluksi sekoittuneena mun sydänääniin + istukan suhinaan eli saisin vaan paniikin pian itselleni aikaiseksi! :) Tänään aamulla otin ekan rautatabun ja sellanen jännä olo mahassa+ pala kurkussa.. toivottavasti ne sopis ettei tarvis lähtee vaihtamaan, kun noiden obsidanien pitäis kuitenki olla hyvin siedettyjä.