Huhtikuun höpinät.

Heippa kaikille ja hauskaa vappua :)

Täällä menny vapun pyhät TAYS:sissä :/ Kohdunsuu on nyt sitten kypsynyt ja kohdunkaulaa jäljellä sellaset 19mm, eli hyvinkin voin olla ensimmäinen joka tässä nyt lapsensa pihalle pullauttaa. Kuulemma tekivät jonkinlaisen testin joka kertoo että syntyykö lapsi kahden viikon sisällä (?? ei tietenkään mitenkään 100% varma mutta diaknoosille tueksi tai jtn) niin se oli positiivinen. Sain nyt sitten kortisoonia kankkuun ja nyt kotona vuodelevossa, vaikka sekään ei sitä synnytystä kuulemma enää pysäytä jos vauva maailmaan haluaa. Kamala pelko itsellä on koko ajan. En oikein tiedä kuinka käsitellä edes koko asiaa.
 
Aim bäck!!!

Muutto jokseenkin kohtuulisissa rajoissa, vaikka tekemistä riitttääkin vielä moneksi toviksi. Intoa riitti alussa hyvinkin, ja sitä tuli nosteltua laatikoita turhankin usein...tuntu että joku pullahtaa jalkoväilstä ulos.Muuten hänellä tais olla ihan mukavaa, kun paukutteli vattan läpi taajaan.
Nyt mulla on aikaa kirjoitella, kun tässä toipilaana makoileilen sohvalla, se perhanana oksu- tauti rantautui sitten meillekin! Ekaks esikoinen yrjös edellisen yön ja minä eilisen illan ja yön. Ihan oikeesti, on se hyvä, että nämä vattavauvauvat kestää melkein mitä vaan, on tää sen verran kamala tauti!
Ai hurja Nappuliini, vauva syntyis jo! Itsekkin mietin tässä elämän tilanteessa, et aattele jos vauva syntyis jo, kun tuntuu, ettei nyt oikeen olis aikaa synnyttää, hoitaa jne. kun se käy kuitenkin kätevämmin näin kun se vattassa odottelee. Mutta kaikkiahan ei meiltä kysytä!
 
Kiva kuulla teistä annel ja Viirukhan! :)

Nappuliini toivotaan, että vauva pysyis maussa sen kaks viikkoa ainakin jos ei sitten enempää. Eikös se niin oo, että jokainen päivä masussa on plussaa... Voimia asian käsittelyyn ja synnytykseen jos se nyt tässä käsillä on. Kertoilehan kuulumisia, me täällä jännätään sun puolesta. Onneksi on kuitenkin viikkoja jo melko hyvin kasassa, nykyään on niin hyvät keinot saada vauva selviytymään. :)

Tänne ei kummempia, masu kasvaa hurjaa vauhtia. :)
 
Vai punnertelee monilla jo kylkeen ja vaikka minne, voih :)  Mä en ole huomannut ollenkaan, tai että mikä on pää ja mikä peppu, kantapäästä puhumattakaan...Kovimmat ja epämiellyttävimmät myllerrykset kun kääntyilee, muuten aika mietoa ja vienoa täällä. :) Toisaalta tänään tuli rv 28 täyteen, moni jo paljon pidemmällä kuitenkin.

Nappuliini, no voihan nenu, teillä jännät paikat sitten... Koita olla huolimatta, (tiedän, helppohan se on sanoa..) kyllä varmaan kaikki hyvin menee ja oot hyvässä valvonnassa nyt! Mun yhdellä tuttavalla syntyi juuri pieni tyttö 10 vko etuajassa, 1150g painoi ja hyvin pärjäilee. Toivotaan kuitenkin että vielä hengailisi kyydissä!
 
Nappuliini tsempit täältäkin että pikkuinen pysyisi siellä masussa vielä edes sen kaksiviikkoa,vaikka sillä onkin hurjan hyvät mahdollisuudet selvitä mutta aina plussaa mitä lähemmä kuulemma rv. 36 vauva masussa pysyttelee. Ja jos se päättää tulla maailmaan aikaisemmin niin kyllä se hyvin menee emoticon  

annel ja viirukhan kiva kuulla teistäkin :)

Voi kurjaa sitä oksennustautia on kuulemma liikkeellä ja joillakin ollut todella sitkeää :/ 

 
Takaisin
Top