MammaLeijona
Oman äänensä löytänyt
Kiitos Alissa22 noista linkeistä. Jospa päästäisiin morsiammen kanssa yhteisymmärrykseen meikäläisen mekosta =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
(tai mahollisesti mieheltä sen sain, syyllistä ei tarvine kauaa hakea mutta tuli niin yhtäkkiä yllättäen!) Eilen oli tuskainen ja kummallinen olo koko päivän, mahassa myllersi ja sanoin jo että oon varmaan saanu sen kammottavan mahataudin. Sänkyyn mentyäni illalla jouduin pian syöksymään vessaan oksentamaan. Aamulla sitten yllätyksekseni heräsin kurkku kovin kipeänä!!
Katselen huomenna mikä on olo aamulla ja samalla kun meen neuvolaan hakemaan saikkua, käyn sit apteekissa jos siltä tuntuu.
Meinasin jo etten kehtaa ees kysyä kun niiden on vaikea järjestää mulle tuuraajaa, mutta ukkeli se sitten takoi mulle järkeä päähän. :) Onhan se niin että tämän pikkuisen hyvinvointi on paljon tärkeämpää kuin työ!!!!<3<3
Ja illalla alkoi kivuttomat supistukset joiden seurauksena alaselkä tuli kipeäksi. Yöllä en saanu nukuttua juur mitään alaselkäkivuilta ja yöllä alkaneelta hartiakivulta..
Kauratyyny onneksi helpotti hartiakipuja, samoin se Panadol hot on helpottanu oloa (joskin se on kyllä niin pahaa etten suostu juomaan kuin yhen kupillisen päivässä..Siinä on liikaa mentolia mun makuun) Ja viime yönä oli kuumetta, se tais tappaa bakteereja kun on tänään ollu parempi olo eikä ole oksettanut. :) Eli sellaista flunssa/mahatauti touhua täällä...