Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
onnea synttärinä!! Kuinka paljon ja usein saat itse hoitaa vauvaa? Onko teidän vauvalla jo nimi?Meidän pienelle tulee tänään ensimmäinen viikko täyteen. Vointi on onneksi pysynyt tasaisena, maidon määrää on pystytty jo nostamaan pikkuhiljaa ja itsellä maito on noussut aika hyvin. On tämä toki aivan erilainen taival kuin täysiaikaisen vauvan kanssa ja vaatii paljon jaksaa pumpata maitoa, jota ei itse voi lapselleen antaa.
Ihana kuulla! Luontevalta hyvältä kaikki silti kuulostaa, tietenkin tilanteen huomioon ottaen. ♡Nyt ihan viime päivinä on pikkuhiljaa päästy enemmän mukaan mm pesuihin ja vaipanvaihtoon. Vielä on kovin totuttelua kaikki kun yrittää yhdistää elämää kotona esikoisen kanssa ja olla pienen luona sairaalassa. Hänellä on nimi, jolla siellä hoitajatkin häntä kutsuu, mutta aivan virallisesti ei nimeä ole vielä annettu. Varmaankin joudutaan tekemään niin että ilmoitetaan nimi maistraattiin ja pidetään ristiäiset sitten myöhemmin kesällä.
Onnea viikon vanhalle! Itse pumppasin esikoisen kanssa ekat kolme-neljä viikkoa maitoa (esikoisella ei riittänyt voimat imeä). On toki raskasta, ja sulla varmaan kestää pumppailut vielä pitempään, mutta jos toiveena on imetys, kannattaa toi vaiva nähdä. Kyllä se sitten helpottuu kun pikkukaveri oppii vihdoin tissille (ja jaksaa siitä juoda itsensä täyteen). Onko teillä vielä minkäänlaisia tissittelyhetkiä (esim. ruokailun päätteeksi), vai milloin pientä aletaan opettaa rinnalle?Meidän pienelle tulee tänään ensimmäinen viikko täyteen. Vointi on onneksi pysynyt tasaisena, maidon määrää on pystytty jo nostamaan pikkuhiljaa ja itsellä maito on noussut aika hyvin. On tämä toki aivan erilainen taival kuin täysiaikaisen vauvan kanssa ja vaatii paljon jaksaa pumpata maitoa, jota ei itse voi lapselleen antaa.
Unettomuus vaivaa öisin kans ja sitte päivisin on väsyksis
Mulla alkoi tänään loma. Ensin oon viikon verran saikulla runsaiden harjoitussupistusten takia ja sit alkaa ihan virallinen äitiysloma. Postista tuli myös ilmoitus et äitiyspakkaus on noudettavissa. Huomenna haen sen hypisteltäväksi :)