Huhtikuun höpinät

Tänään käytiin miehen kans ostamassa olkkariin uus nojatuoli ihan sitä arvellen et siihen vois olla mukava sit istahtaa vauvaa imettämään :) ihanaa saada vähän uusia juttuja kotiin.
 
Täällä leikkauksesta toipuminen on mennyt ihan hyvin sitten kun ensin sain vähän punasoluja, kun hemoglobiini tippui aika matalaksi. Onneksi ei tarvinut edes yrittää sängystä nousemista ennen tuota. Pikkuhiljaa pääsee helpommin pystyyn ja vähän ottamaan askeleitakin, onhan tänään vasta kolmas päivä leikkauksesta. :)

Pieni voi ihan hyvin ja hengittelee itse happiviiksien avulla tarvitsematta sen suurempaa apua siihen. Jo vrk syntymästä sain hänet kenguruhoitoon rinnalle, en ollut uskaltanut ajatellakaan että jo näin pian saisin hänet syliini. :Heartred Eilen sanoivat että tulehdusarvot on olleet koko ajan normaalit ja näin ollen lopettavat todennäköisesti antibiootin tänään. Käsitin että se annetaan aina ensimmäiset 3vrk. Hän saa muutaman millin maitoa useamman kerran päivässä ja itse yritän ahkerasti pumpata, jotta maidon tulo käynnistyisi kunnolla. :)
 
Muokattu viimeksi:
Täällä leikkauksesta toipuminen on mennyt ihan hyvin sitten kun ensin sain vähän punasoluja, kun hemiglobiili tippui aika matalaksi. Onneksi ei tarvinut edes yrittää sängystä nousemista ennen tuota. Pikkuhiljaa pääsee helpommin pystyyn ja vähän ottamaan askeleitakin, onhan tänään vasta kolmas päivä leikkauksesta. :)

Pieni voi ihan hyvin ja hengittelee itse happiviiksien avulla tarvitsematta sen suurempaa apua siihen. Jo vrk syntymästä sain hänet kenguruhoitoon rinnalle, en ollut uskaltanut ajatellakaan että jo näin pian saisin hänet syliini. :Heartred Eilen sanoivat että tulehdusarvot on olleet koko ajan normaalit ja näin ollen lopettavat todennäköisesti antibiootin tänään. Käsitin että se annetaan aina ensimmäiset 3vrk. Hän saa muutaman millin maitoa useamman kerran päivässä ja itse yritän ahkerasti pumpata, jotta maidon tulo käynnistyisi kunnolla. :)
Vau mitä kuulumisia!! Syliinkin olet jo rakkaan saanut♡ Ja itse voit jo noin hienosti!

Olen super iloinen ja onnellinen teidän puolesta! ♡

Ihana, kun jaksat kertoa meillekin vointianne!
 
Paljon onnea valtavirrassa! ❤️ Ja ihana kuulla että voitte molemmat hyvin. :)
 
Oletteko olleet tai menossa masukuvaukseen? Mä olin valokuvaajan yhteydessä. Olisi kiva ikuistaa odotusaika Meistä ei ole miehen kanssa otettu ikinä kuvaa. Senkin takia ajateltiin, että olis kiva ottaa kuva missä me molemmat ollaan. Täytyy vaan lyödä päivä lukkoon. Haluaisin kuvaukset ulkona, mutta sen puolesta täytyy vähän odottaa, kun on niin harmaata. Masun puolesta alkaisi olemaan hyvä aika ja tunnen itseni vielä ihan hehkeäksi.
 
Se tunne kun leikit lasten kanssa hippasta ja syöksyt lumimäen harjalle mahalleen et kerkeet koskea jalkaan toista etkä vittu muista yhtään olevasi raskaana :nailbiting: Hieman aristaa vatsaa niin katsella mikä olo tästä omasta nerokkuudesta iskee xD Oli aika kova isku :wacky:
 
Oletteko olleet tai menossa masukuvaukseen? Mä olin valokuvaajan yhteydessä. Olisi kiva ikuistaa odotusaika Meistä ei ole miehen kanssa otettu ikinä kuvaa. Senkin takia ajateltiin, että olis kiva ottaa kuva missä me molemmat ollaan. Täytyy vaan lyödä päivä lukkoon. Haluaisin kuvaukset ulkona, mutta sen puolesta täytyy vähän odottaa, kun on niin harmaata. Masun puolesta alkaisi olemaan hyvä aika ja tunnen itseni vielä ihan hehkeäksi.

Me ajateltiin yrittää jonkinlaisia kuvia ottaa kotona harmaata seinää vasten järkkärin itselaukaisimella. Muutamia jo otettiin, mut oma kekseliäisyys poseerauksiin loppui ja päätettiin jatkaa joku toinen päivä kuhan ensin katon vähän netistä vinkkejä kuviin :D
 
Täällä leikkauksesta toipuminen on mennyt ihan hyvin sitten kun ensin sain vähän punasoluja, kun hemoglobiini tippui aika matalaksi. Onneksi ei tarvinut edes yrittää sängystä nousemista ennen tuota. Pikkuhiljaa pääsee helpommin pystyyn ja vähän ottamaan askeleitakin, onhan tänään vasta kolmas päivä leikkauksesta. :)

Pieni voi ihan hyvin ja hengittelee itse happiviiksien avulla tarvitsematta sen suurempaa apua siihen. Jo vrk syntymästä sain hänet kenguruhoitoon rinnalle, en ollut uskaltanut ajatellakaan että jo näin pian saisin hänet syliini. :Heartred Eilen sanoivat että tulehdusarvot on olleet koko ajan normaalit ja näin ollen lopettavat todennäköisesti antibiootin tänään. Käsitin että se annetaan aina ensimmäiset 3vrk. Hän saa muutaman millin maitoa useamman kerran päivässä ja itse yritän ahkerasti pumpata, jotta maidon tulo käynnistyisi kunnolla. :)
Ihania uutisia, hyvä kuulla että kaikki on niin hyvin kuin voi oikeastaan tilanteessanne olla :). Kenguruhoito on niin ihanaa ja hyväksi kasvavalle pikkuiselle! Meidän poju ei syntynyt kuin hieman etuajassa, mutta sokereissa ongelmia. Kenguruhoidossa sokerit pysyi paremmin koholla, joten voin vain kuvitella mitä hyviä vaikutuksia sillä on teidän pienelle. Kuulostaa siltä että pikkuiselle ruoka maistuu :). Toivotaan hyvää kasvua niin pääsisitte pikaisesti kotiin opettelemaan elämän alkeita :Heartred. Kaikkea hyvää ja pikaista paranemista myös sinulle!
 
Oi Ketterä kuulostaapas ihan uskomattomalta. Paljon Onnea uuteen kotiin.:)
 
Takaisin
Top