Huhtikuun höpinät

Mulla toisen mittaamana on aina paineet koholla niin mittaan aina odotustilassa ennen neuvolaa itse :) Pissa pitää myös tikuttaa omatoimisesti ja katsoa tulokset.
Mulla on huomenna 7:40 sokerirasitus ja jotenkin ihan sikana ahdistaa jos joku arvo on koholla?! Esikoisesta kävin viisi vuotta sitten myös ja silloin kyllä kaikki ok.
Työpäiviä täällä 13 jäljellä!!! Ihan huippua! Sitten pääsee muuttamaankin :Heartred
 
MaLinn kyllä täällä sairaalassa meitä on hyvin valmisteltu tulevaan ja ollaan saatu puhua kätilöiden, synnytyslääkärin, lastenlääkärin ja vastasyntyneiden teho- ja tarkkailuosaston hoitajien kanssa.

Vertaistuki on jäänyt vähän vähemmälle kun olen yhden hengen huoneessa ja lupa on käydä vain vessassa ja suihkussa.. Oonkin sitten yrittänyt netin ihmeellisestä maailmasta saada sitä irti ja lueskella kaikenlaista.
 
Just sain työnantajalta tiedon, että palkka kulkee vielä 72päivää ennenkuin muuttuu kelan rahoille.
Tällä viikolla meni sairastamisen taas, olin maanantaina töissä (pääsiäiskirkko). Jo oikeasti toivoisi että tästä flunssasta parantuisi.
 
Tällä viikolla meni sairastamisen taas, olin maanantaina töissä (pääsiäiskirkko). Jo oikeasti toivoisi että tästä flunssasta parantuisi.

Ihan samat ajatukset Ketterä. Flunssassa makaan jo toista päivää. Olin tiistaina töissä, mutta sen jälkeen en ole kurkkukivun ja yskän vuoksi juuri sängystä noussut . Voimia sinne sairastamiseen!
 
Miten nopeasti olette saaneet sokerirasituksen tulokset itsellenne?

Neuvolasta soitti heti samana iltapäivänä kun sain radidiagnoosin. Ekasta rasituksesta soitin ite tulokset seuraavana päivänä, sillon ei ollu arvoissa moitteita.
 
Mä en ensin löytänyt sokerirasituksen tuloksia omakannasta, kun en tajunnut että ne on tutkimukset kohdassa sen päivämäärän alla milloin on lähete laitettu. Katoin vaan ettei tänne oo mitään uutta tullut. Oli onneksi hyvät arvot :)
 
Meilläkin neuvolantäti mittailee kaiken, ei tarvi ite. :) Neuvolasta puheen ollen, jouduin viime viikon neuvolan perumaan kun olin hirveessä kuumeessa, niin kävin sitten eilen. Eipäs ookkaan tullut sairastettua kunnolla moneen vuoteen. Raskaus taitaa tosiaan heikentää vastustuskykyä.
 
Meilläkin neuvolantäti mittailee kaiken, ei tarvi ite. :) Neuvolasta puheen ollen, jouduin viime viikon neuvolan perumaan kun olin hirveessä kuumeessa, niin kävin sitten eilen. Eipäs ookkaan tullut sairastettua kunnolla moneen vuoteen. Raskaus taitaa tosiaan heikentää vastustuskykyä.

Sitä se tekee, minä yleensä ihan perusterve niin joka kuukausi oon ollut pätkän jonkun flunssan vuoksi pois. Paljon on töissä noro ja influenssa kulkeneet, mutta toistaiseksi säästynyt niiltä.
 
Hassua kun minusta tuntuu että raskaana ollessa on erityisen hyvä vastustuskyky. Itsellä ei nenän tukkoisuutta kummempaa ole ollut raskausaikana, vaikka yleensä saan kyllä kaikki mahdolliset kiertävät taudit.

Täällä neuvolaterkka hoitaa kaikki mittailut.
 
Takaisin
Top