Kylläpäs hän töröttää! Sulonen kaveri! :)
Ja nyt kamalaa valitusta, pelon sekaisia tunteita ja itkuisuutta. ;
Mun sukulaistyttö 18v on hankkiutunut raskaaksi, no näin tämä kuulostaa ihanalle asialle. Mutta kun asia ei oikein ole niin...
Hänellä on päässä vikaa, sairaallollisen mustasukkainen poikaystävästään ja toisekseen, hän ei ole kasvanut aikuiseksi (ryyppääminen on se ykkös juttu). Hänen poikaystävällään on entisestä suhteesta lapsi, ja tyttö haukkuu sitä pojan eksää huoraksi sen lapsen takia?! On kieltäny poikaa käydä katsomassa lastansa koska se "huora" on siellä. Hän halusi pojan kanssa kihloihin vain sen takia, että on jotain mitä näyttää, että se poika on hänen. Ei anna ikinä pojan juoda koska hän haluaa, jos ne juo yhessä helvetti on irti ja hän liehittelee muita miehiä pojan silmien eessä. Heh, on laiska siivoamaan, aina ollut. Lienekkö laittaa pojan senkin tekemään? Tätä on vaikea selittää, mutta kun tunnen hänet niin mua pelottaa ja ahistaa ajatella koko asiaa. Hän kertoi kyllä perheellensä, mutta nekin oli niin järkyttyneitä, etteivät osanneet sanoa mitään..
Mää en pysty luottamaan siihen, ettei hän sitä olutta ota, kun se pieni on massussa, varsinkaa näi alussa kun maha ei vielä näy, ja ajattelen koko ajan että se sen lapsenki halusi vain sen takia, että se saisi pidettyä sen pojan itellään (+se pojan eka lapsen takia, kun hän ei hyväksy sitä) ja ikävä kyllä, hänen sisaruksensaki ajattelee samallalailla. Entäs sitten kun hän tajuaa sen asian, ettei se voi enään lähteä humputtelemaan keskellä arkea, vaan siinä on pieni vauva joka tarvitsee äitiänsä.
Mä toivon niin kovasti että hän kasvaisi tämän raskauden aikana, mutta pahinta pelkään :'(