Huhtikuun höpötykset

Mistä sen näkee että kauanko täällä on ollut? Kun eikö säännöissä ollut että pitää olla ollut 4 viikkoa? Mutta enhän mä muista, varmaan vasta kyllä 2-3 viikkoa ollut. Ja tästä tulikin mieleen, miten tää aika matelee nyt näin? Siis vasta Reilun 2 viikkoa tiennyt Raskaudesta ja musta tuntuu että siitä on ikuisuus. Ja sanovat että varsinkin toisen lapsen kohdalla ei kerkiä edes ajatella. Eipä! :hilarious: Muita samoilla fiiliksillä?
 
Mistä sen näkee että kauanko täällä on ollut? Kun eikö säännöissä ollut että pitää olla ollut 4 viikkoa? Mutta enhän mä muista, varmaan vasta kyllä 2-3 viikkoa ollut. Ja tästä tulikin mieleen, miten tää aika matelee nyt näin? Siis vasta Reilun 2 viikkoa tiennyt Raskaudesta ja musta tuntuu että siitä on ikuisuus. Ja sanovat että varsinkin toisen lapsen kohdalla ei kerkiä edes ajatella. Eipä! :hilarious: Muita samoilla fiiliksillä?
Painat omaa nimimerkkiäsi niin siitä näkee koska oot liittynyt foorumille. Ja tuo 4vk tosiaan tarkoittaa sitä, että on ollut koko foorumilla sen ajan ja sun kohdalla ainakin täyttyy kun oot näköjään loppuvuodesta 2019 liittynyt.
 
  • Tykkään
Reaktiot: SP
Joo se 4 viikkoa oli, mutta mä olen liittynyt jo aiemmin, nimimerkin olen muokannut siitä kyfistä vasta tälle kuuta. Mutta odotellaan :)
 
Ja sanokaas nyt vielä että mistä sinne pääsee? :hilarious:

Vargynjalle täytyy laittaa viestiä, että haluaapi salaiseen ryhmään ja hän lisäilee ti & pe iltaisin. :) Tuolta postilaatikon kautta, aloita uusi keskustelu jne
 
Mä luulen, että kuulin just sydänäänet kotidopplerilla!!! :woot: Olen nyt siis viikolla 8+4. Viimeksi sain sen laitteen viikolla 9+3 muistaakseni ja silloin kuulin heti. Nyt ajattelin, että kokeilen, ja kuulin tooosi heikon tasaisen ja nopean jumputuksen, joten sitä se varmasti oli! :p:hello2

Onko teillä muilla doppleria? Varsinkin kun monella on keskenmenoja takana, niin se voisi rauhoittaa mieltä, kun voi kuunnella sydänääniä. Toki voi olla myös monia syitä miksei ne kuulu, joten voi se aiheuttaa myös ahdistusta :)
 
Mä luulen, että kuulin just sydänäänet kotidopplerilla!!! :woot: Olen nyt siis viikolla 8+4. Viimeksi sain sen laitteen viikolla 9+3 muistaakseni ja silloin kuulin heti. Nyt ajattelin, että kokeilen, ja kuulin tooosi heikon tasaisen ja nopean jumputuksen, joten sitä se varmasti oli! :p:hello2

Onko teillä muilla doppleria? Varsinkin kun monella on keskenmenoja takana, niin se voisi rauhoittaa mieltä, kun voi kuunnella sydänääniä. Toki voi olla myös monia syitä miksei ne kuulu, joten voi se aiheuttaa myös ahdistusta :)

Oi vau!!
Mulla ei ole, ja ihan liian ainaista olis edes vielä yrittää, mutta oon ajatellut hommaavani juurikin sen oman mielenrauhan vuoksi! Minkä merkkinen ja mistä oot hommannu sen sun?
Onnea sydänäänistä:love7:love7:love7
 
Kiitos! Mä ihan pakahdun onnesta just nyt! Kuuntelin uudestaan ja löysin pienen etsimisen jälkeen ihan selkeät äänet! Pieni veturikuski siellä! :joyful:

Mä taisin tilata omani eBaysta vuonna 2014, mutta samoja on myyty Suomessakin. Tää on AngelSounds merkkinen sellainen pyöreä pallukka.
 
Kiinnostavaa tuo dobbleriasia, mutta ei oo kyllä ollut ajatuksissa meillä hankkia:headphone: varmaan jäisin siihen liikaa koukkuun :hilarious: Joskus oon muistaakseni kuullut jotain sellaista, että talouspaperirullalla tai muulla omalla virityksellä saattaisi loppuraskaudessa kuulla sydänäänet. Olikohan se ihan vitsi tai muuta huuhaata? :bag:
 
Itse en kanssa uskaltaisi hankkia, kun just jos ei kuuluisikaan, niin hirveä paniikki tulisi. Mutta wau jos saa jo nyt kuulumaan!
 
Meillä oli esikoisen aikaan ja olihan sitä jumpsutusta ihana kuunnella! :Heartred Hänen sydänääniä on nauhalla tallessa.
Kakkosen aikana ei tullut käytettyä juurikaan ja nyt luulen ettei hankita uutta. Voisi tuoda sekin vain lisää stressiä, juurikin jos ei saisi kuuluviin ääniä. :smiley-angelic006
 
Mulla oli kans ekassa raskaudessa, tuli kuunneltua aika useinkin. Nyt en aatellu enää hommata, kun tuon vanhan myin jo monta vuotta sitten pois.
 
Meillä myös useamman vuoden vanha, pikku vikainen Angel sounds. Olin suunnitellut, että äitienpäivänä voisin ensimmäistä kertaa kokeilla tässä raskaudessa kuunnella sydänääniä mutta nyt alkoi kyllä kutkuttaa! Itse en pärjäisi ilman kyseistä laitetta. En ole ikinä ollut himokäyttäjä, lähinnä muutamia kertoja kuunnellut np-ultran jälkeen, ennen kuin liikkeet vielä tuntuivat. Oli myös hyvä loppuraskaudesta kun piti välillä tehdä liikelaskentaa.

Kun vain viikkoja on riittävästi, on sykkeen saanut melko helposti kuuluviin. Itselleni tuonut aina mielenrauhaa, eikä päinvastoin :)
 
Mie muistelen et viime raskaudessa kokeiltiin ekalla neuvolakäynnillä huvikseen ja sai muistaakseni kuuluviin olisko ollu Rv 9+4 se eka käynti :wideyed:

Ois kyllä ihana jos kokeilisi sillon ja saiski kuuluviin kun sit siihe ultraa on vielä pari viikkoa kuitenki.

Tää miun tosi vaihteleva oireilu kyllä välillä vähä hämää.. Ällöolo tulee ja menee ihan yhtä nopeesti :bored: nälkä on kyl todella usein ja sitä palelua on ajoittain. Muutamasti on huimannu myös ja nään niin outoja unia että :playful:

Tää oireilu on niiku aikasempien yhdistelmä, tosin pahimmat oireet yleensä on alkanu ehkä 8 viikolla, joten onha tässä aikaa. Kunha ei ens viikolla pahene kun varmaan 10h työpäiviä luvassa ens viikolla :wacky: nyt töissä ollessa saattaa unohtaa raskaana olevankaan kunnes sit iskee se ällökuvotus ihan yhtäkkiä.
 
Piti ihan tarkistaa nii kyllä oli viime raskaudessa eka käynnillä kuunneltu jo sydänäänet :rolleyes: ai vitsi kyllä varmaan itku tulee jos sitä nyki kuullaan ne sitte, kun ei siellä ultrassakaan nyt käydä. Ens viikolla v a s t a 7+0 nii menee varmaan se eka käynti sitte parin viikon päähän näillä näkymin, maanantaina puhelinaika nyt jossa jotain juttuja vissiin kartoitetaan.
 
Nopeella googletuksella ainakin raskauskeijulla on monenlaisia angel sounds dopplereita. Ehkä nyt vklna laittas tilaukseen, mikäli la on hyviä uutisia varhaisultrassa. :)
 
Tuli hetki sitten mieleen, että viime vuonna meillä vietettiin ikävämpää vappua. Olin muutamaa päivää aiemmin ottanut tyhjennyslääkkeet... Onneksi tänä vuonna on asiat toisin :happy: Ihanaa Vappua kaikille!! :happy093
 
Oikein ihanaa vappua kaikille! :happy:

Siellä tosiaan on ollut ikävämmän puoleinen vappu Aca, mutta onneksi tänä vuonna on syytä juhlia! :Heartred
 
Takaisin
Top