Vaatekauppaan joudan minäkin. Paino nousi alun väsymyksen (tammi-helmikuu ihan sumussa, nukuin koko ajan) kanssa aika reippaasti (olen normaalipainoinen/hoikka, liikun paljon), sen jälkeen oli muutaman viikon samoissa/putosi ja nyt taas kunnon möhötys päällä. Kiva ohjata jumpparyhmiä ihonmyötäisissä jumppavaatteissa :D Tarkkasilmäisimmät (jotka on olleet pari vuotta mun ryhmissä) kyselivätkin jo, kun olivat huomanneet, että mahaan oli alkanut tulla ekstraa, että onko tulossa vauva...Kun mulla ei mahaan kerry normaalisti mikään, jos jonnekin, niin peffaan.
Meillä tänään siis täynnä 16 viikkoa ja n. kolmena viime päivänä maha on alkanut selvästi "nousta" tuolta lantiosta ja pientä palloa on havaittavissa jo aamusta. Toki pääosin näyttää siltä, että on oltu ruoka-aikaan kotona...Lähtis tää perhanan turvotus jo lätkimään taas.
Mukavaa odottelua ja aurinkoista huhtikuuta kaikille syksyn mammoille:) Mä lähden etsimään kunnon spandex-stretch-farkkuja, ja siirrän kaikki ihanat pillifarkut ja muut ylähyllylle odottelemaan tulevia aikoja. Tää mama ei taida enää niitä saada hetkeen päälle.