Palautuksesta joutuu maksamaan postikulut itse, mutta ei se ole kovin kallista. Muutaman vaatteen olen näiden vuosien aikana lähettänyt takaisin. Nopeasti rekisteröityy ja kauppasumma palautetaan.
Alan pikkuhiljaaa toipua flunssasta. Kuumetta oli neljänä päivänä. Aikuisena olen ollut aiemmin kuumeessa vain yhden illan kerrallaan. Yskää on jatkunut nyt 10 päivää. Aluksi vatsan alue kipeytyi köhimisestä tosi paljon, mutta nyt on kai sen verran tullut lihastreeniä tai sitten venyneet ligamentit niin paljon, ettei enää tunnu. Paino laski pari kiloa, enkä ole vielä saanut niitä takaisin. Makuaistikin palautuu vähitellen. Oli aivan kamalaa, kun pizza maistui mullalta ja lihakeitolta ja suklaa pelkältä sokerilta.
Malttamattomana odotan rakenneultraa, se on vasta 6.5., rv 22 alussa. Höh, se kun voisi kuitenkin olla jo viikolla 18. Voisipa vauva sanoa, kumpaa sukupuolta on, niin pääsisin viimein kunnolla shoppailemaan. Kävin eilen tähänastiset pikkuostokset läpi. Luulin keränneeni mukavan neutraaleja, mutta ihan poikamaisiahan ne sitten kuitenkin olivat. Aloin miettiä, että jos vauva on tyttö, en halua pukea häntä kovinkaan moneen näistä vaatteista. Mökötin melkein koko illan. :D