Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nukahtihan se poika viimein..on vähän jetlagia ilmeisesti, kun itkettää ennen nukkumaan menoa hirveästi. ennen nukahti kuin unelma omaan sänkyyn ja nukkuukin ihanat 12h putkeen. tultiin ma Teneriffalta, oltiin lapsiystävällisessä hotellissa, jossa babyhuoneisto. Siel oli kaikki sitterit, matkasängyt yms niin ei tarvinnut niitä miettiä. Olihan se matkustaminen vähän erilaista kuin ennen vauvaa..mm. kun hän meni klo 20 nukkumaan niin sit istuttiin hotellihuoneessa vaan, no tulipa mentyä ajoissa nukkumaan :) Vuokrattiin sit auto et pääsi vähän hotelliltakin pois, kun retkille ei viitsinyt vauvan kanssa lähteä. Poika nukkui aina autossa hyvin. Matkarattaissa ei saanut niin hyviä päikkäreitä kuin Suomessa vaunuissa. (suomessa 3,5h ja Teneriffalla sellaset 3*45min vain..)
En mäkään saanut mitään lahjoja sairaalassa enkä kotona. Paras lahjahan se nukkuu juuri :) Ei kyl tullut mieleenkään ennenkuin nyt.
Aloitettiin soseet 4 kuukautisena, nyt tuli siis 5kk juuri täyteen. Hyvin on uponneet, paitsi puuro..en ota stressiä, katotaan sit kuukauden päästä jos lisätään taas määriä. Nyt annan vain kerran päivässä. Missä muuten lukee et pitäs antaa 3krt/pv?
Luulin et menkat alko ku lähdettiin just Teneriffalla lentokentälle, mut vuotoa tuli vain silloin..? Mitähän ne oli? Me toivotaan kakkosta, mut jos nyt ei ihan vielä sentäs!
Nyt en uskalla kirjoittaa enempää kun hävii kohta taas, ihanaa kevättä kaikille!
Kiva Satu et teil menee paremmin!
Heiiii !!!!!! Mahtavaa, pääsen VIHDOINKIN kirjottaan! En tiedä missä vika on ollu mutta en oo päässyt tähän vastauslaatikkoon käsiksi ainakaan viikkoon!! Pikkasen turhauttavaa kun aina vaan ruudussa lukee "loading...." vaikka kuinka kauan..!! No mutta... nyt sitte tuleekin tekstiä jos vaan tuo neiti antaa viihtyä koneella :)
Alina mulle sanottiin neuvolassa että sitten kun kiinteet alotetaan niin ei tartte olla vaan teelusikallinen kun ikää on jo 5-6kk. Että vauvan mukaan mennään.
Joo siis voihan minkä ikäisen vaan laittaa rattaisiin kunhan ei istu :) Meillä on muutamaan kertaan ollu rattaat silleen että on hieman kohotettuna muttei lähelläkään istuvaa asentoo. Mulle just neuvolassa sanottiin että sitten voi istua rattaissa kun istuu syöttötuolissakin, eli vauvasta riippuen 6-7kk.
Onpas täälä ollut "pelkoa" ilmassa uudesta raskaudesta :D Onko ketään joka jo yrittää seuraavaa vauvaa? Meillä ei oo ehkäsyä käytössä koska erittäin suurella todennäkösyydellä en tule raskaaksi ilman hoitoja.
Lahjoistakin oli puhetta, en mä kans saanut mieheltä mitään lahjoja. En synnärille enkä sen jälkeenkään. En kyllä osannut edes toivoa mitään...ja ite sanoin ettei tarvii tuoda kukkia. Oishan se tietty ihan kiva ollu jotain saadakkin, mutta toisaalta kuten joku muukin jo sanoi niin paras lahja tuli sieltä masusta molemmille :)
Satu miksi suotta podet huonoo omatuntoa siitä että nukutte pitkään, nauti vaan! :) Sehän on hienoa että saa nukkua ja hei, ei oo kiire mihinkään :) Ja kyllä se vauva sitten ilmottaa kun tulee nälkä, ei sun tarvi herättää syömään. Meillä jäi nyt yösyömiset pois ja syödään siis noin 8-10h jälkeen aamulla.
Piti kaikkee muutakin mutten nyt muista mitä...joten sitten vähän omia kuulumisia..
Meillä tosiaan on sinna nyt jättäny ihan ite yösyömiset pois! Ihan huippua toisaalta, kun vaan nyt alkais muutenkin sit nukkuun kunnolla niin sais itekkin nukuttua. Muutamia kertoja heräilee pikkusen itkeskeleen muttei nälkää kumminkaan. Yksi yö tuossa jo meni niin ettei kuulunut sängystä muuta kuin kerran pieni ininä, mutta silloin olin sitten ite kipeenä enkä muuten saanu nukuttua..... pöh.... Viime yö oli taas itkua kun taisi olla kipeenä....
nyt tuli sanomista neidiltä...palataan taas! ...siis mikäli taas pääsen tänne!
Siis onko tää täälä foorumissa vika vai mun koneessa kun ei taas onnistu ja hermoja kiristää jo!!!! Jälleen siis uusi yritys...
Ihana ilma ollu koko pääsiäisen! Ois niin kiva olla ulkona vaikka koko päivä, mutta jotenkin kun on talvivauva niin onkin yhtäkkiä ihan pihalla pukemisesta :D Ja mitä ulkona voi puuhailla muuta kun nukkua vaunuissa?? :D Siis jos ei halua koko aikaa kantaa vauvaa sylissä niin mitä te muut teette?
Miimi onko sun serkun tilanne yhtään parempi? Toivottavasti saavat tukea ulkopuolisilta! On tosi kurjaa kun se vauvahan siinä eniten kärsii... :(
Vaunuistakin oli puhetta taas. Mä oon edelleen tosi tyytyväinen meiän vaunuihin. Koppa on ollu tosi tilava ja rattainakin hyvät. Kääntyy ihan paikallaankin, kiitos kääntyvien renkaiden :) Meillä on siis El-jot Vesper. Onkohan samaa sarjaa kun oliko se melela jolla on pireus lux??
Ohoh!! Katos kun tulikin teksti läpi :D Tosin osa jäi puuttuun ;D
No, pikauusinta eli neidin 5kk mitat 65cm ja 7480g. Tosin pituus voi olla jotain muutakin koska siitä mittaamisesta ei meinannu tulla mitään, ei ollu oikein yhteistyöhaluinen :) Ja siitä kiitokseksi sainkin sitten pissat päälleni, mutta mitäpäs pienistä :)
Viltsukan kanssa samaa mieltä että liikaa kaikkee kamaluuksia tapahtuu ja sitä vaan toivois että vois omaa lastaan suojella ihan kaikelta pahuudelta..