Huhtikuu vanhaa odotellessa

Heissan täältäkin. Pääsin eilen kotiin sairaalasta joten nyt pääsee tännekin päivittelemään.
Eli täällä neiti syntyi 25.4 (rv 41+3) kiireelisellä sektiolla.
Eka yritettiin ihan alakautta ja imukupilla, mutta neitokainen oli väärälläisessä tarjonnassa päänsä kanssa, joten mentiin kiireelisenä sektioon. Neiti syntyi lopulta 10 synnytyksen jälkeen 04.14.
Itsekin joudun tuota rintakumia käyttämään, ja on pelastus ollut täällä myös, kahtotaan miten siitä sitten pääsee eroon kun pahimmat turvotukset loppuu.
Mut jossainvaiheessa vähän lisää infoa, hyvää vappua kaikille!
 
Pikkulintu: Kättärillä ne o käynnistelleet iha viikonloppunaki, näin siis just kuulin eli jos sä sattuisit joutuu käynnistyksee ni se on tod näk se 42+1 mikä niillä näyttää olevan käytäntö, mikä o mun mielest iha idioottia, miksei 42+0? en sit tiedä käynnistääkö ne osal sen 42 jo ja jollai jo 41+6 esim . Noh onneks sulla on vasta 4 pv yli ja se sun vauveli voi tulla minähetken hyvänsä :wink Mä oon jo menttänyt toivoni.. 9 pv yli, en riemusta hypi... :/ Toivon kuitenki et lähtis iteksee tulee mut mun o hyvi vaikee uskoo :sad001

Siilineiti: Onnea hirmuisesti!! :))

Be: hyvä ettei nyt tarvinnut sinne kaavintaa mennä ja oli hyvi lähtenyt tyhjenee :) Tsemppii viel parantumisenloppumetreille :)


Galabriel: Onnea vielä tätäkin kautta!! :)
 
Eevi; hyvä kuulla että viikonloppunakin käynnistelee, ja käynnisteleehän ne koska vaan jos on äidillä tai lapsella jotain häikkää, mutta voin ihan hyvin, niin jotenkaan en jaksa uskoa että saisin sitä käynnistystä mitenkään kovin helposti! Kyllähän se voi hyvinkin alkaa koska vaan meillä molemmilla, ja tietysti muillakin odottajilla! Koitetaan vaan pysyä lujana ja toivoa parasta! Toivottavasti Eevi sulla alkaisi pian jo jotain tapahtua kun oot jo noin pitkälle päässyt, koita vaan tsempata vielä vähän! :)

Suuren suuret onnittelut Galdrielille!

( . ) täällä 40+6 tänään, eikä missään mitään muutoksia! Olisin niin halunnut sen vappuvauvan jo! Ei auta kun toivoa että se synnytys nyt jonain näistä päivistä vaan käynnistyisi!
Tänään viimenen neuvola, ja alkuviikosta sitten soitto kättärille. Käynnistykseen joutuminen kyllä vähän jännittää, se kun voi olla niin erilainen ku synnytys luonnollisesti olisi.. Ei auta kun ajatella että se menee niinku menee!
 
Pikkulintu Täällä samat mietteet. Tänään 40+5 ja olo normaali. Mulla maanantaina neuvola, jollei sitä ennen synny. Sitten varaillaan aika yliaikaiskontrolliin. Tiistaina neuvolantäti sanoi, että ensi viikolla vauva jo sitten väkisinkin syntyy, itsekseen tai autettuna. Haluaisin niin luonnollisen käynnistymisen.
 
Mulla tänään aamulla sit lorahti jtn kunnol housuu, luulin että lapsivettä, mutta soitin kaverille ja kysyin et voiko se tulppaki olla sellasta ja kuvailin millasta tuli ja tulis e jälkee ja se sano et joo se on limatulppa ja atrkkaile tuleeko lapsivettä et laita side. Mä sit metro matkal tunsin ku valuuu ja luulin et nyt tulee vettä, mut ku menin tyttöjentalolle ja menin vessaa nii oikee kunnolla oli tulpat tullut. Nyt vaan tivon et pliis tapahtuispa jtn muutakin! Eilen mä imuroin ja pesin lattiat kahtee ekrtaa, pesin ikkunat, pesin maton ja kävelin n 3km.. Mulla oli aivan kamala issias kipu eilen et melkee itkin ja sit mua vihlo niin perkeleesti alavatsaa et piti nojailla pöytii ja itku meinas tulla. No nyt taas vihloo niin helvetisti joka johtuu ku vauva liikkuu ja ooon tosi väsynyt. Lisäks mua vaivaa un viisauden hammas, se on yhtäkkii alkanu vaivaa, painaa jotenki poskee niin et särkee koko perkeleen oikeet puolt naamaa :sad001
 
Kiitokset onniteluista ^^
Eevi: josko se sieltä siis kohta tulis vihdoin ja viimein! Toivoaan ainakin.
Itse sain tänään tikit pois ja nyt on vähän höhlä olo mahassa.
Aateltiin ottaa ja lähteä tänään vähän kokeilemaan vaunuja ulos, mut eipä tuota pitkää lenkiä uskalla tehdä kun mulla kestää niin kauan, mut jos edes pieni kävely ulkona. Odottelen vaan, et neitokainen heräisi niin vaihdan puhtaan vaipan, syötän ja sitten ulos :)
 
Galadriel: Toivotaan parasta! :) et ei tarvis sinne käynnsitykseen asti mennä, mut no jos mennää nini ei tässä onneks ole siihenkää ku muutama pv :) mua alkanu vähä jännitää :eek: ku tiedän et todellinen määränpää on iha lähellä! Jännittää mitä ne huomen sanoo ja pelottaa se sisätutkimuksen tekeminen ku mua aina sattuu se kauheesti :/
Joo no ei kannatakkaa heti ehkä mitää hriveet lenkkii vedelä, otat iha rauhallisesti vaunuillessa, pikkuhiljaa :wink Onko muuten hyvin parantunut olo?
 
Takaisin
Top