Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyvä että päädyt nyt aamutestiinMietin vielä, pidänkö huomisen kokonaan väliä, mutta seuraava on aamutesti.

Aamutesti ja edelliset tehdyt aamutestit.. Vahvistumista on, mutta myös vaaleaa.
Pidetään peukut pystyssä ja toivottavasti saisit hyviä uutisiaEhkä vielä on toivoa..Tänään 2h pidätyksellä verrattuna eiliseen ja toissapäiväiseen 4h pidätyksellä tehtyyn. Ja aloin miettimään ovulaatiota, mähän lopetin testaamisen ekaan pieneen haalentumiseen, eikä ollut vielä täysi ovisplussa. Mutta tässä oon oppinut, että aamulla laimeampi pissa, joten voi olla, että ovis onkin tullut myöhemmin (oli siis illalla vähän vahvempi kuin seuraavana aamuna). Eli tänään voisikin olla vaikka esim. dpo16 vasta! Jokatapauksessa huomenna meen verikokeeseen, pyysin sitä tänään neuvolan kautta. Pitäkää nyt peukkuja mulle...
Pidän peukkuja et saat hyviä uutisiaEhkä vielä on toivoa..Tänään 2h pidätyksellä verrattuna eiliseen ja toissapäiväiseen 4h pidätyksellä tehtyyn. Ja aloin miettimään ovulaatiota, mähän lopetin testaamisen ekaan pieneen haalentumiseen, eikä ollut vielä täysi ovisplussa. Mutta tässä oon oppinut, että aamulla laimeampi pissa, joten voi olla, että ovis onkin tullut myöhemmin (oli siis illalla vähän vahvempi kuin seuraavana aamuna). Eli tänään voisikin olla vaikka esim. dpo16 vasta! Jokatapauksessa huomenna meen verikokeeseen, pyysin sitä tänään neuvolan kautta. Pitäkää nyt peukkuja mulle...
Mulla onnistuneessa raskaudessa oli 2-3 rv 5+3. Sen jälkeen en oo enää uskaltanut näillä.View attachment 158574
Tein tän iltapissasta, mutta pitäskö rv 5+1 olla jo 3+?
Ehkä vielä on toivoa..Tänään 2h pidätyksellä verrattuna eiliseen ja toissapäiväiseen 4h pidätyksellä tehtyyn. Ja aloin miettimään ovulaatiota, mähän lopetin testaamisen ekaan pieneen haalentumiseen, eikä ollut vielä täysi ovisplussa. Mutta tässä oon oppinut, että aamulla laimeampi pissa, joten voi olla, että ovis onkin tullut myöhemmin (oli siis illalla vähän vahvempi kuin seuraavana aamuna). Eli tänään voisikin olla vaikka esim. dpo16 vasta! Jokatapauksessa huomenna meen verikokeeseen, pyysin sitä tänään neuvolan kautta. Pitäkää nyt peukkuja mulle...
View attachment 158574
Tein tän iltapissasta, mutta pitäskö rv 5+1 olla jo 3+?