Huhtikuisten plussatestien kuvia

Mietin vielä, pidänkö huomisen kokonaan väliä, mutta seuraava on aamutesti.
Hyvä että päädyt nyt aamutestiin 🫶 ei sit tarvi ehkä jossitella ja miettiä muuttujia liiaksi. Kyllä mäkin näen noissa testeissä muutoksia, niin en heittäisi toivoa vielä ennen kun aamullakin testailtu.

Oma napa: En siis malttanut olla ostamatta PC:n testiä kaupasta, eikä tää kyl jätä mitään arvailujen varaan… DPO24 😅

IMG_3271.jpeg

Ehkä vielä on toivoa..🙏 Tänään 2h pidätyksellä verrattuna eiliseen ja toissapäiväiseen 4h pidätyksellä tehtyyn. Ja aloin miettimään ovulaatiota, mähän lopetin testaamisen ekaan pieneen haalentumiseen, eikä ollut vielä täysi ovisplussa. Mutta tässä oon oppinut, että aamulla laimeampi pissa, joten voi olla, että ovis onkin tullut myöhemmin (oli siis illalla vähän vahvempi kuin seuraavana aamuna). Eli tänään voisikin olla vaikka esim. dpo16 vasta! Jokatapauksessa huomenna meen verikokeeseen, pyysin sitä tänään neuvolan kautta. Pitäkää nyt peukkuja mulle...

Liitteet

• photocollage_20268618389623.jpg
    photocollage_20268618389623.jpg
    449.6 KB · Katsottu: 21
Ehkä vielä on toivoa..🙏 Tänään 2h pidätyksellä verrattuna eiliseen ja toissapäiväiseen 4h pidätyksellä tehtyyn. Ja aloin miettimään ovulaatiota, mähän lopetin testaamisen ekaan pieneen haalentumiseen, eikä ollut vielä täysi ovisplussa. Mutta tässä oon oppinut, että aamulla laimeampi pissa, joten voi olla, että ovis onkin tullut myöhemmin (oli siis illalla vähän vahvempi kuin seuraavana aamuna). Eli tänään voisikin olla vaikka esim. dpo16 vasta! Jokatapauksessa huomenna meen verikokeeseen, pyysin sitä tänään neuvolan kautta. Pitäkää nyt peukkuja mulle...
Pidetään peukut pystyssä ja toivottavasti saisit hyviä uutisia ❤️

Pidän peukkuja et saat hyviä uutisia 👍🏻🥰

Hyvä että pääset verikokeeseen! Pidetään peukkuja!

View attachment 158574
Tein tän iltapissasta, mutta pitäskö rv 5+1 olla jo 3+?

Varmaan riippuu ihan oviksen ajankohdasta myös, sanoisin ettei välttämättä pitäis.

@suvie96 Oon tässä nyt sattuneesta syystä opiskellut jonkin verran raskaustesteistä.. 🙈 Oon ymmärtänyt, että ei se mene aivan suoraviivaisesti noin kuitenkaan, kun arvoissa on sen verran hajontaa ja tosiaan tarkka ovulaation ajankohta sekä kiinnittyminen vaihtelee. Ja tuo sinun RV:kin on just siinä rajoilla. Eiköhän kaikki ole ihan hyvin. 🤗

Takaisin