Huhtikuisten plussatestien kuvia

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne voitte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. 😊 Onnea plussanneille! 💖

Kuinka monta testiä teit?

Tässä mun eiliset❤️ suunniteltu ja toivottu ja oon niin onnellinen😍😍😍 pieni ikäero tulee esikoiseen joka nyt 4kk (03/26) mutta siitä mä haaveilinkin❤️ kunhan kaikki nyt menisi vain hyvin🥹
View attachment 158246
Voi ihanaa 😍 onnea kovasti ja toivottavasti kaikki menee hyvin ❤️

Mulla on niin haaleet viivat vielä ettei ne varmaan kuvissa näy, pitää odotella pari päivää 🙈

Tää on toinen kerta kun oon raskaana, ensimmäinen oli kemiallinen, mut toivotaan että tämä jäis kasvamaan ☺️

Voi ihanaa 😍 onnea kovasti ja toivottavasti kaikki menee hyvin ❤️

Mulla on niin haaleet viivat vielä ettei ne varmaan kuvissa näy, pitää odotella pari päivää 🙈

Tää on toinen kerta kun oon raskaana, ensimmäinen oli kemiallinen, mut toivotaan että tämä jäis kasvamaan ☺️
Eiköhän ne pian vahvistu!❤️ paljon onnea sinnekkin ja toivotaan että kaikki menee tällä kertaa hyvin🥰

Tässä mun:
Niin onnellinen, toiveikas ja välillä hermoraunio näitten viivojen kanssa. 🤪 Mut onneksi näyttää suht samalta kun viime vuoden testit tyttärestä, joka syntyi nyt tammikuussa. IMG_4786.jpeg

Muokattu viimeksi:
Alkaa olla leffaviivat jo 😍 hirveen vaikee olla tekemättä koko ajan testejä 😂
Juu nii on🤣 tein siis esikoisesta melkee 10viikolle asti, mikä tottakai aivan hölmöö! Rupes hormonit tasottumaan ja viivat sen seurauksena asiaankuuluvasti haalentumaan eikä se ainakaan sitten mielenrauhaa tuonut😂
Nyt aattelin kyllä lopettaa paljon aikasemmin vaikka koukuttavaahan tuo testailu on🤣

Eilen tajusin että, menkat on myöhässä😨 Ollaan siis yritetty puolisen vuotta tässä ja päätettiin lopettaa yrittäminen koska, mulla on syksylle tulossa lihavuusleikkausaika. Aamulla sanoin miehelle että, meen hakeen testin että, tiiän tuleeko menkat vai ei. Ei mitään tuntemuksia tms. Ja plussa pärähti heti Early testiin, sitten hain vielä digin.😄
No leikkausaika saa nyt siirtyä😂
Flo:n mukaan la ois 5.4, mun 12v tyttö syntynyt 8.4☺️

Liitteet

• IMG-20260728-WA0005.jpeg
    IMG-20260728-WA0005.jpeg
    950.7 KB · Katsottu: 15
  • IMG-20260728-WA0003.jpeg
    IMG-20260728-WA0003.jpeg
    757.9 KB · Katsottu: 15
Mäkin lisään kuvat, kun en näitä muuallakaan vielä uskalla esitellä. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Melkein koko viikon menkkajomottelua ja odottelin, että milloin alkaa. To olis pitänyt ja on kyllä ollut aika tarkkaa toi mun kierto.
La oli tulossa kaverin "skumppaa ja kakkua" synttärit, niin päätin perjantaina varmuuden vuoksi kokeilla.
Sunnuntaina oli vielä pakko hakea digitaalinen, että varmasti ymmärtää sen tuloksen oikein. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Liitteet

• IMG_3113.jpeg
    IMG_3113.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 15
  • IMG_3115.jpeg
    IMG_3115.jpeg
    2.4 MB · Katsottu: 15
Esikoisesta en tehnyt enää digitestin jälkeen uusia, mutta nyt tein huvikseni vielä yhden kun löytyi kaapista vielä yks liuskatesti. Ylempi DPO15 ja alempi DPO17. Mulla on Apple Watch ranteessa ja Natural Cycles mittaa aamulämpöjä, et kai niistä sit näkis jos alkaa lämmöt laskemaan ettei kaikki ehkä oo kunnossa.

IMG_3091.jpeg

Takaisin