Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En itse vielä huolestuisiNyt mä pelkään kemiallista..Tänään samanlainen kuin eilen.. Toki oon juonut luultavasti jonkin verran enemmän kuin eilen ennen testin tekoa.. Mut olis saanut jo olla vahvempi!!
Sitähän se on@JasmiRubiini99 Tokikaan en pysty testien tekemistä lopettamaan..Mutta joo, eihän ne koko aikaa tasaisesti tummene.. Piinallista odottelua.
![]()
Nyt mä pelkään kemiallista..Tänään samanlainen kuin eilen.. Toki oon juonut luultavasti jonkin verran enemmän kuin eilen ennen testin tekoa.. Mut olis saanut jo olla vahvempi!!
Olikos se hcg tuplaantumisaika 48-72 tunnin väliä. En ois huolestunut jos seuraavana päivänä näyttää samalta ku edellisenä. Se riippuu niin pissan vahvuudestaNyt mä pelkään kemiallista..Tänään samanlainen kuin eilen.. Toki oon juonut luultavasti jonkin verran enemmän kuin eilen ennen testin tekoa.. Mut olis saanut jo olla vahvempi!!
Ei todellakaan ole haalea! Tervetuloa mukaanMä liityn varovasti jo kurkkimaan tänne. Usko ei oo vielä kova, testikin musta suht haalea. Ja totaalinen yllätys vuosien lapsettomuushoitojen jälkeen, tarkoitus oli lokakuussa jatkaa hoitoja, kun esikoisen syntymästä tulee se vuosi.
Tämä siis dpo 19
View attachment 158498
@Olive Iltaisin oon nyt testannut, tänään oli klo 20, eilen 21 jälkeen. Samanlainen pidätysväli ennen testiä, toki tänään Join ehkä vähän enemmän kuin eilen.
@Hepuliisa Juu niinhän se on ja järjellä sen ymmärrän.
Kiitos tsempeistä, toivotaan parasta!![]()
@Olive Mä alkuun testasinkin ja sain melkein slaagin kun yksi aamu oli samanvahvuinen viiva kuin edellispäivänä.. Olin juonut enemmän illalla kuin normaalisti. Iltatestit tähän asti toimineet hyvin, mutta toisaalta nyt alkoi työt ja päivän / iltapäivän nesteytys erilaisia. Joten voipi johtua siitäkin. Muutenkin ilta parempi, kun aamulla jos saan huonoja uutisia testin kanssa, niin vaikea asennoitua töihin. Mutta hyvä pointti, miksi en tuota itse ajatellut!Koetetaan malttaa..
![]()
Katsopa mun sunnuntain testaukset miten paljon laimeampi pissa vaikuttaa testiviivaanNyt mä pelkään kemiallista..Tänään samanlainen kuin eilen.. Toki oon juonut luultavasti jonkin verran enemmän kuin eilen ennen testin tekoa.. Mut olis saanut jo olla vahvempi!!
Sormet ristissä@Niiskuneito2027 21.30 testing time![]()