Mulla taas aamupissasta tulee tosi heikkoja viivoja. Parhaat viivat tuli päivällä pikkulirusta vaikkei oisku piättäny puol h.Kannattaa aamupissasta ottaa niin näkyy hcg paremmintässä mun dpo13 aamupissasta otettu näyte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla taas aamupissasta tulee tosi heikkoja viivoja. Parhaat viivat tuli päivällä pikkulirusta vaikkei oisku piättäny puol h.Kannattaa aamupissasta ottaa niin näkyy hcg paremmintässä mun dpo13 aamupissasta otettu näyte
Mä otan kuvan heti kun testin sanoma 3 minuuttia on ohi, kävin nyt ottamassa aamun rivistä toisen kuvan niin voi verrata tuoretta ja kuivunutta. Vasemmassa vain uusin on tuore, ja oikeassa sekin on kuivunut. Mutta mulla ylipäänsä tuli nyt ihan poikkeuksellisen aikaisin se ensimmäinen viiva eli eiköhän ollut tosi aikainen kiinnittyminen. Luulisi että parissa päivässä se vahvistuu jos nyt vielä näyttää haaleaa!
Toivon, että sulle käy toisin mutta kun minulla käyttäytyi testit noin niin oli kemiallinen. Vuoto alkoi sitten dpo17Alan luopua jo toivosta että tästä mun raskaudesta mitään hyvää tulee..
Aamupissasta klo 6 ja koko yön olen pidätellyt. Ja se 3min jälkeen kuva otettu. Dpo14 jo.. 4 + 2..
Mutta kiinnittymisestä ei tietoa.. Kuukautisten oliai pitänyt alkaa eilen tai sit ihan viimeistään tänään. Ei ole minkäänlaista vuotoa..
Huonolta näyttää.. Nyt kun odotan että kuivuu niin toki tummuu hieman lisää..
Toivon, että sulle käy toisin mutta kun minulla käyttäytyi testit noin niin oli kemiallinen. Vuoto alkoi sitten dpo17![]()
Viimeisin raskaus josta syntyi poika, mulla oli Dpo19 tällaiset viivat. Ei ne kyllä silloinkaan ole hyvin tummuneet..Toivon, että sulle käy toisin mutta kun minulla käyttäytyi testit noin niin oli kemiallinen. Vuoto alkoi sitten dpo17![]()
Voihan se vaan olla, että sulla tummuu testit tosi hitaasti!Kiitos, minkäs sille sitten mahtaa jos näin käyAiemmissa raskauksissa oon testannut yleensä vasta kun menkat 5-7 päivää myöhässä. Joten ei ole vertailukohtaa sikäli. Tasavahvoja viivoja taisin viimeksi saada vasta Dpo 24 ja poika syntyi.. Mutta joo voi olla ettei tästä mitään tule.
Oliko sinulla tuolloin raskausoireita siinä kemiallisessa?
Voihan se vaan olla, että sulla tummuu testit tosi hitaasti!
Mulla oli oireina silloin munasarjojen nippailu, outo oire, mutta siis ei tarvinu käyä pissalla niin usein kuin normaalisti ja nännit oli kipeät.
Vaikuttaa hyvältä, sulla ei taida testeihin aamun eka pissa toimia niin kuin ei minullakaan.Joo aika vain näyttää.. Mulla ollut mm rinnat turvoksissa ja kipeät nännit ja raskaat rinnat. Ja sitten pientä etomista ja vessassa on pitänyt juosta. Yms..
Nyt aamun tokasta apteekin herkkä, herkkyys 10 ja siinä tulos luettavissa 5-15 minuutin sisällä. Kuva otettu 10min kohdalla. En ole juonut klo 06-10 välillä kuin yhden suullisen vettä. Viiva alkoi piirtymään nopeammin.. Testi tehty klo 10:15.
Tossa vielä kakkoskuva vwrtaiöun vuoksi, apteekin ultra pojan raskaudessa Dpo19. Sekin lienee herkkyydeltään ollut 10.
Mun mielestä hyvät viivatJoo aika vain näyttää.. Mulla ollut mm rinnat turvoksissa ja kipeät nännit ja raskaat rinnat. Ja sitten pientä etomista ja vessassa on pitänyt juosta. Yms..
Nyt aamun tokasta apteekin herkkä, herkkyys 10 ja siinä tulos luettavissa 5-15 minuutin sisällä. Kuva otettu 10min kohdalla. En ole juonut klo 06-10 välillä kuin yhden suullisen vettä. Viiva alkoi piirtymään nopeammin.. Testi tehty klo 10:15.
Tossa vielä kakkoskuva vertailun vuoksi, apteekin ultra pojan raskaudessa Dpo19. Sekin lienee herkkyydeltään ollut 10.
Nää on kyllä hyvät viivatJoo aika vain näyttää.. Mulla ollut mm rinnat turvoksissa ja kipeät nännit ja raskaat rinnat. Ja sitten pientä etomista ja vessassa on pitänyt juosta. Yms..
Tossa vielä kakkoskuva vertailun vuoksi, apteekin ultra pojan raskaudessa Dpo19. Sekin lienee herkkyydeltään ollut 10.