Huhtikuisten plussatestien kuvia

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne voitte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. 😊 Onnea plussanneille!

Kuinka monta testiä teit?
 
Tämmöiset viivat täällä. Toinen olisi näillä näkymin tulossa ❤️🤞
 

Liitteet

  • IMG_20240803_134949.jpg
    IMG_20240803_134949.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 64
Ehkä uskaltaudun jo vähän iloitsemaan, että ainakin eilisestä tummunut viiva vähän! Ensimmäinen kerta päätyi km ja se kummittelee vielä vuodenkin jälkeen päässä niin paljon, ettei oikein uskalla aidosti vielä iloita :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

original_1abb87fb-95bb-4852-8c0e-48b75f09af4f_IMG_20240804_093500~2.jpgoriginal_7d157eb7-67f8-48ef-8f1d-0e7016799406_IMG_20240805_075303~2.jpg
 
Mietin eilen, että tänään vois oman mielenterveyden takia pitää välipäivän testaamisesta. No enhän mä malttanut, mutta ois pitänyt 🥺 Mun silmään näyttää että ois vähän haalistunut. 😓
1000048488.jpg
 
Mietin eilen, että tänään vois oman mielenterveyden takia pitää välipäivän testaamisesta. No enhän mä malttanut, mutta ois pitänyt 🥺 Mun silmään näyttää että ois vähän haalistunut. 😓
View attachment 135902
Minusta näyttää kyllä lähes samoilta! Älä turhaa hulehdi! Eiköhän huomenna ole vielä tummempi! 🥰
 
Mietin eilen, että tänään vois oman mielenterveyden takia pitää välipäivän testaamisesta. No enhän mä malttanut, mutta ois pitänyt 🥺 Mun silmään näyttää että ois vähän haalistunut. 😓
View attachment 135902
En vielä huolestuisi. ❤️ Mulla näytti samoilla dpo testit vastaavilta ja mukavasti lähti kuitenkin tummumaan! Alussa istukkahormonin pitoisuudet on kuitenkin tosi matalia, virtsa voi olla myös laimeampaa riippuen nesteytyksestä ja testeissäkin on eroja toimivuuden suhteen. Ootko tehnyt digitestiä joka näyttäisi viikkotilanteen?
 
En vielä huolestuisi. ❤️ Mulla näytti samoilla dpo testit vastaavilta ja mukavasti lähti kuitenkin tummumaan! Alussa istukkahormonin pitoisuudet on kuitenkin tosi matalia, virtsa voi olla myös laimeampaa riippuen nesteytyksestä ja testeissäkin on eroja toimivuuden suhteen. Ootko tehnyt digitestiä joka näyttäisi viikkotilanteen?
Joo, toivottavasti oli hätiköity stressaantuminen 🤞🏼 En oo tehnyt viikkotestiä vielä. Mietin kovasti koittaisiko huomenna pitää sen testaamisem välipäivän, vai tekiskö viikkotestin huomenna 🫤🫣
 
Joo, toivottavasti oli hätiköity stressaantuminen 🤞🏼 En oo tehnyt viikkotestiä vielä. Mietin kovasti koittaisiko huomenna pitää sen testaamisem välipäivän, vai tekiskö viikkotestin huomenna 🫤🫣
Mulla näky pc:ssä haamuja mutta viikkotesti negaa. Rfsut nyt selkeästi punasta ja samoin pc mutta odottelen nyt digit postista vielä moninkertaiseen varmistukseen 😅
 
Mulla näky pc:ssä haamuja mutta viikkotesti negaa. Rfsut nyt selkeästi punasta ja samoin pc mutta odottelen nyt digit postista vielä moninkertaiseen varmistukseen 😅
Voi apua! 😄 ymmärrän kyllä ihan täysin miks kehotetaan malttamaan testaamisen kanssa, se nyt vaan tuntuu jokseenkin mahdottomalta 😄
 
Voi apua! 😄 ymmärrän kyllä ihan täysin miks kehotetaan malttamaan testaamisen kanssa, se nyt vaan tuntuu jokseenkin mahdottomalta 😄
Todellakin! Varsinkin kun oli selviä kiinnittymisoireita niin aloin testaamisen jo heti kun pienikin mahdollisuus oli 🤣
 
Montako testiä on jo tullut tehtyä? 😅 Mulla kolme takana, ekasta tein vain tasan yhden eikä käyny mielessäkään, et tekisin useampaa. Tänään melkein kysyin miestä tuomaan lisää testejä mut vastustin 🙈
 
Mulla myös kolme. 13 testiä kaapissa vielä 🫣😂 Koitan olla käyttämättä kaikkia. Onneks saa rampata pissalla monta kertaa päivässä ettei yli 4h tuu pidätettyä oikein missään välissä, muuten sortuisin varmaan testaamaan päivälläkin 🥲
 
Takaisin
Top