Huhtikuisten höpinät

Järkyttävä stressi ja pelko! Aamulla tuli pyyhittäessä verta, ja nyt ku kävin vessassa niin taas. Todella haaleanpunaista,eikä siteeseen saakka.
Ultra on parin tunnin päästä :sad001:sad001 rv 8+6 nyt ois menossa.
 
^ Onneksi ei ole pitkää aikaa jännättävänä, toivottavasti kaikki menee hyvin :Heartred

Ärsyttävää kun nt-ultraa ei voi varata ennen ekaa neuvolaa... Mulla se on viel tosi myöhään eli ens maanantaina rv 9+6. Varmaan menee siis ultrakin pitkälle. Kun en ole ollut edes varhaisultrassa, niin kauan kestää, että saa tietää että kaikki ok. Iän takiakin jännittää...
 
Miten Ekr93 ultrassa meni? Toivottavasti kaikki on hyvin :Heartpink alkuraskauden pienet vuodot ovat kuitenkin usein harmittomia ja hyvin yleisiä. Mullakin oli ekassa raskaudessa tosi paljonkin vuotoja ensimmäisellä kolmanneksella ja kaikki sujui hyvin loppuun saakka. Nyt tässä toisessa ei ole vielä ollut. Tsemppiä :Heartpink ainahan ne vuodot huolettaa :sad001
 
Kaikki kunnossa. Vastasi viikkoja, ja liikuskeli siellä paljon. Pieni läntti vanhaa verta näkyi siellä kohdussa, niin siitä se vuoto vaan johtui, mutta nyt täytyy vältellä raskaita ponnisteluja/seksiä nt-ultraan saakka, eli kolmisen viikkoa. :)
 

Liitteet

  • IMG-20210914-WA0002.jpeg
    IMG-20210914-WA0002.jpeg
    923 KB · Katsottu: 17
Osaako joku neuvoa. Mun ois pakko nyt pikapikaa päästä hierojalle niin olisko hyvä varata joku raskausajan hieronta vai voiko mennä ihan normi hierontaan/hierojalle?
 
Osaako joku neuvoa. Mun ois pakko nyt pikapikaa päästä hierojalle niin olisko hyvä varata joku raskausajan hieronta vai voiko mennä ihan normi hierontaan/hierojalle?
Kyllä voit mennä hierontaan, kannattaa vaan sanoo hierojalle että oot raskaana niin on tietoinen. HIeroja tekee todennäkösesti vain vähän kevyemmin.
 
Järkyttävä stressi ja pelko! Aamulla tuli pyyhittäessä verta, ja nyt ku kävin vessassa niin taas. Todella haaleanpunaista,eikä siteeseen saakka.
Ultra on parin tunnin päästä :sad001:sad001 rv 8+6 nyt ois menossa.
Tsemppiä :Heartpink kerro miten kävi
 
Kaikki kunnossa. Vastasi viikkoja, ja liikuskeli siellä paljon. Pieni läntti vanhaa verta näkyi siellä kohdussa, niin siitä se vuoto vaan johtui, mutta nyt täytyy vältellä raskaita ponnisteluja/seksiä nt-ultraan saakka, eli kolmisen viikkoa. :)
Ahaa tässä kerroitkin :) ihana kuulla että hyvi!
 
Kyselen nyt täällä vaikka laskettu on toukokuun alussa mutta syntyy todennäkösesti huhtikuun puolella. Onko täällä muita kaksosien odottajia? :)
 
Onko teillä dopplereista kokemuksia mikä on hyvä, mikä huono? Ajattelin näin kolmatta odottaessa et vois hommata sellaisen :grin
 
Höpisen tänne kun ei vielä salaiseen päässyt... Nyt on ikäviä tuntemuksia tullut taaperon imetyksen jälkeen. Ei siis imetyksen aikana vaan sen jälkeen. Ensin huono olo ja sitten vatsa turpoaa ja jomottaa ja jotain vaalean rusehtavaa limaa tarttuu paperiin. Jaiks. On nyt siis eka vrk ilman imetystä menossa. Lapsi skippasi päiväunet tai meni päiväunille 18.30.. On vähän rankkaa mutta vatsan tuntemukset vähän hellittäneet. Ei voi muutakaan kun toivoa että kaikki on hyvin. Kia ne sit oli mini supistuksia. Tätä joskus aiemminkin mutta vähensin imetystä ja en osannut lopettaa mutta nyt pakko.
 
Mää aloin miettiä että miltä supistukset voi tuntua?
Meinaan muutaman kerran on töiden jälkeen (teen porrassiivousta), tosta navan vierestä "kovettunut" ja kyllä se sattuu sen aikaa, mutta kestää vain siis hetken. Vai mahtaako noi tuntemukset johtua siittä laparoskopiasta mikä tehtiin 12.7...
Ultrassa tuli kielto tehdä mitään raskaita ponnisteluja/seksiä harrastaa ainakin seuraavaan ultraan saakka, koska esikoinen syntyi ennenaikaisesti.
 
Mää aloin miettiä että miltä supistukset voi tuntua?
Meinaan muutaman kerran on töiden jälkeen (teen porrassiivousta), tosta navan vierestä "kovettunut" ja kyllä se sattuu sen aikaa, mutta kestää vain siis hetken. Vai mahtaako noi tuntemukset johtua siittä laparoskopiasta mikä tehtiin 12.7...
Ultrassa tuli kielto tehdä mitään raskaita ponnisteluja/seksiä harrastaa ainakin seuraavaan ultraan saakka, koska esikoinen syntyi ennenaikaisesti.

Voi olla joo. Kannattaa varmaa kysyy neuvolasta. Mulla tuli vuotolimaa jälkeenpäin. Ei varmaa kaikki supistelut oo vaarallisia.
 
Onko teillä dopplereista kokemuksia mikä on hyvä, mikä huono? Ajattelin näin kolmatta odottaessa et vois hommata sellaisen :grin

Mä ostin esikoista odottaessa Angelsound doppler JPD-100B. Tykkäsin kovasti. Käytin ihan baby oilia sen ultrageelin sijaan ja toimi täydellisesti. Myöskin mun kaverit on tätä multa lainanneet ja kehuneet että on hyvä laite :thumright
 

Liitteet

  • F65B973A-9501-4F5E-91E5-0DB1510EB49B.png
    F65B973A-9501-4F5E-91E5-0DB1510EB49B.png
    2.9 MB · Katsottu: 6
Nyt on ultra täälläkin varattu ja on rv 13+1. Onneksi on ilta-aika niin pääsee mieskin melko todennäköisesti mukaan :)
 
Tilasin netistä kotidopplerin joka tuli tänään. Malttamattomana halusin jo nyt kokeilla sanooko laite mitään, nyt siis menossa 9+1. Mitään ääniä en vielä saanut kuulumaan, mutta näytölle tuli lukemia 130-150 välille, joten voin varmaan olettaa että nämä olisivat sikiön sykkeet?:confused004 Seurasin samalla nimittäin oman aktiivisuusrannekkeen näyttämää sykettä ja oma sykkeeni oli siinä 70 tienoilla.
 
Itse ajattelin liittyä sinne suljettuun ryhmään sitten raskausviikolla 12, jos ultrassa joku näkyy. Vielä en uskalla.
 
Tänään kuuntelin taas sydänääniä aamusella..aikasemmin kuului ihan tuolta häpyluun luonta.. etin nytkin sieltä..no ei löydy vaikka kuin pyörittää.. ne löytyi sitte pari senttiä navan alapuolelta.. eli tosi korkeella mukelo hengailee jo?? On sillä sit tilaa siellä riehua, nyt viikkoja 10+2.
 
Mua ärsyttää kun töissä ei yhtään kuunnella, kun oon sanonut että multa on kielletty kaikki raskaat hommat (teen porrassiivousta), ja neuvolasta kehotettiin kysymään kevyempää hommaa...
Vastaus oli töistä että, joo ota rauhallisesti, ja samalla tyrkättiin lisää töitä :shifty: tällä viikolla ilmoitin että mulla on lapsi kipeänä, mutta mies on kotona sen kanssa että saan omat kohteet otettua, mutta en pysty ylimäärästä tekemään.. Sit kun työlistat tuli, niin lähes joka päivälle oli ylimääräsiä kohteita :facepalm:
Niin turhauttavaa!!!!!
 
Takaisin
Top