Huhtikuisten höpinät

Mä jotenkin odotan että salaisissa vilkastuisi, vapaammin viitsisi siellä jutella kun ei oo julkisesti löydettävissä jutut. Siellä ei vielä kovin paljoa taida jäseniä ollakaan ja siksikin hiljaisempaa. Eli sinne vaan kaikki ja laitetaan vastaavat höpinäketjut pystyyn :grin

Miten ultra meni?

Viikkoja oli tosi paljon vähemmän kuin menkoista laskien, piti olla 9+ jotain mutta olikin 5+5. Mullahan on aina ollut hyvin epäsäännölliset ja pitkät kierrot, joten on ihan mahdollista että raskaus onkin vasta näin alussa. Alkoi silti pelottaa, koska nythän ei voinut sulkea pois tuulimunaraskautta eikä voinut tietää, oliko alkio elävä. Tein viikkonäyttötestin 22.8. ja se näytti silloin 3+, minkä mukaan viikkoja siis olisi voinut nyt olla enemmän kuin tuo 5+5. Ymmärrän toki ettei se ole mikään lääketieteellisen tarkka testi ja hormoniarvotkin voivat olla erilaisia eri ihmisillä, mutta kun HUOLESTUTTAA! Mieskään ei oikein ymmärrä mun murehtimista. No, ainakin nämä vähäset viikot selittävät mun oireettomuuden...

Viikon päästä keskiviikkona uus ultra. Silloin pitäisi näkyä syke jos nyt on näkyäkseen.

No ei oo nyt hetkeen normaalia oloja näkynyt :hungover:
Iski ihan järkyttävä 24/7 närästys! Onko muilla samaa vaivaa? Miten tän kanssa selviää :wacky: aiemmissakin raskauksissa ollut samaa ja Rennie tullut liiankin tutuksi silloin, nyt koko ajatuskin sen imeskelystä oksettaa....
Mikä muu tähän vois auttaa :confused005

No ei oo nyt hetkeen normaalia oloja näkynyt :hungover:
Iski ihan järkyttävä 24/7 närästys! Onko muilla samaa vaivaa? Miten tän kanssa selviää :wacky: aiemmissakin raskauksissa ollut samaa ja Rennie tullut liiankin tutuksi silloin, nyt koko ajatuskin sen imeskelystä oksettaa....
Mikä muu tähän vois auttaa :confused005
Mitens samarin?

Liityn joukkoon, laskettu aika on 19.4. ja kolmatta odotetaan. ikää 40v. En näköjään ole ainoa vähän vanhempi :D

Tervetuloa joukkoon! :welcomeMä oon kans varttuneemmasta päästä odottajia, jotenkin henkisesti helpottaa, että on muitakin. :thumright

Tervetuloa joukkoon! :welcomeMä oon kans varttuneemmasta päästä odottajia, jotenkin henkisesti helpottaa, että on muitakin. :thumright

Kiitos :) Joo, kyllähän vähän vanhempiakin odottajia on väkisinkin, mutta eivät kaikki sitten osu foorumeille. Itse olen nyt ollut raskaana 2-kymppisenä, 3-kymppisenä ja nyt 4-kymppisenä, mielenkiintoinen ajatus. En tunne kyllä itseäni yhtään sen vanhemmaksi, kuin ekaakaan odottaessa :D Vasta tässä opettelen käyttään tätä vau.fi, kahden muun lapsen kanssa olin toisella foorumilla, jota ei enää käytännössä ole.

mitä vitamiiniä käytätte?

Mulla on joku foolihappo+D. Jotenkin hirveä jauhoinen koostumus siinä, mutta syön nyt purkin kuitenkin loppuun. Lisäksi syön Multi-B strong, joka on vienyt huonovointisuuden melkein kokonaan pois.

hmm vois kans koitta tuota multi-B strongia jos auttais mullakin huonovointiauuteen. Tänään ei taas oo mikään pysyny sisällä :sad001

Mulla tällaset

Liitteet

• IMG_20210908_120324.jpg
    IMG_20210908_120324.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 9
mitä vitamiiniä käytätte?
Mulla on hirveä arsenaali, kun tuun hedelmällisyyttä jo ennen raskautta kaikenlaisella. Nyt käytössä raskausmonivitamiini, D-vitamiinisuihke, erillinen foolihappo folaattimuodossa, Omega-3, maitohappobakteeri, lisärauta ja kalsiumtabletti, kun en käytä hirveästi maitotuotteita.

Täytyykin ottaa käyttöön B-complex jos se auttais tähän jumalattomaan uupumukseen. Aiemmin aattelin, ettei sitä varmaan saa käyttää, mut mitä haittaa noista extra b-vitamiineista nyt vois olla... :confused005

Mulla ei oo ollu käytössä kun joku minisunin mamavitamiini

Mä syön Multi-tabsin raskausvitamiinia ja d-vitamiinia. Rautaa pitäis jaksaa taas yrittää. Alkuraskaudessa jouduin lopettaa sen syömisen kun maha meni siitä valtavan sekaisin.

Mulla menee multivitan raskausmonivitamiini ja lisäksi d-vitamiini. Jossain vaiheessa pitää varmaan ottaa rautalisä käyttöön, mutta ainakin vielä hemoglobiiniarvot oli hyvät.

Viikkoja oli tosi paljon vähemmän kuin menkoista laskien, piti olla 9+ jotain mutta olikin 5+5. Mullahan on aina ollut hyvin epäsäännölliset ja pitkät kierrot, joten on ihan mahdollista että raskaus onkin vasta näin alussa. Alkoi silti pelottaa, koska nythän ei voinut sulkea pois tuulimunaraskautta eikä voinut tietää, oliko alkio elävä. Tein viikkonäyttötestin 22.8. ja se näytti silloin 3+, minkä mukaan viikkoja siis olisi voinut nyt olla enemmän kuin tuo 5+5. Ymmärrän toki ettei se ole mikään lääketieteellisen tarkka testi ja hormoniarvotkin voivat olla erilaisia eri ihmisillä, mutta kun HUOLESTUTTAA! Mieskään ei oikein ymmärrä mun murehtimista. No, ainakin nämä vähäset viikot selittävät mun oireettomuuden...

Viikon päästä keskiviikkona uus ultra. Silloin pitäisi näkyä syke jos nyt on näkyäkseen.

Miten ultrakäynti meni?

Takaisin