Haha kaikki varmaan skarppas siihen salaisiin ja nyt ku viestit täynnä niin vähän hiljasempaa.
No voi ei, munkin täytyy sit ilmeisesti skarpata, että pääsen sinnekin mukaan :D :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha kaikki varmaan skarppas siihen salaisiin ja nyt ku viestit täynnä niin vähän hiljasempaa.
Voi miten ihanaa! Meillä on eka ultra ensi tiistaina, jännittää.
No voi ei, munkin täytyy sit ilmeisesti skarpata, että pääsen sinnekin mukaan :D :D
Miten ultra meni?
aiemmissakin raskauksissa ollut samaa ja Rennie tullut liiankin tutuksi silloin, nyt koko ajatuskin sen imeskelystä oksettaa....
Mitens samarin?No ei oo nyt hetkeen normaalia oloja näkynyt
Iski ihan järkyttävä 24/7 närästys! Onko muilla samaa vaivaa? Miten tän kanssa selviääaiemmissakin raskauksissa ollut samaa ja Rennie tullut liiankin tutuksi silloin, nyt koko ajatuskin sen imeskelystä oksettaa....
Mikä muu tähän vois auttaa![]()
Liityn joukkoon, laskettu aika on 19.4. ja kolmatta odotetaan. ikää 40v. En näköjään ole ainoa vähän vanhempi :D
Mä oon kans varttuneemmasta päästä odottajia, jotenkin henkisesti helpottaa, että on muitakin. Tervetuloa joukkoon!Mä oon kans varttuneemmasta päästä odottajia, jotenkin henkisesti helpottaa, että on muitakin.
![]()
mitä vitamiiniä käytätte?
Mulla on hirveä arsenaali, kun tuun hedelmällisyyttä jo ennen raskautta kaikenlaisella. Nyt käytössä raskausmonivitamiini, D-vitamiinisuihke, erillinen foolihappo folaattimuodossa, Omega-3, maitohappobakteeri, lisärauta ja kalsiumtabletti, kun en käytä hirveästi maitotuotteita.mitä vitamiiniä käytätte?
Viikkoja oli tosi paljon vähemmän kuin menkoista laskien, piti olla 9+ jotain mutta olikin 5+5. Mullahan on aina ollut hyvin epäsäännölliset ja pitkät kierrot, joten on ihan mahdollista että raskaus onkin vasta näin alussa. Alkoi silti pelottaa, koska nythän ei voinut sulkea pois tuulimunaraskautta eikä voinut tietää, oliko alkio elävä. Tein viikkonäyttötestin 22.8. ja se näytti silloin 3+, minkä mukaan viikkoja siis olisi voinut nyt olla enemmän kuin tuo 5+5. Ymmärrän toki ettei se ole mikään lääketieteellisen tarkka testi ja hormoniarvotkin voivat olla erilaisia eri ihmisillä, mutta kun HUOLESTUTTAA! Mieskään ei oikein ymmärrä mun murehtimista. No, ainakin nämä vähäset viikot selittävät mun oireettomuuden...
Viikon päästä keskiviikkona uus ultra. Silloin pitäisi näkyä syke jos nyt on näkyäkseen.