Sanokaa että tää on normaalia, aamulla pupuiltiin ja nyt vessareissujen yhteydessä on tullut vaaleanpunaista valkovuotoa
Soitin mun parhaalle ystävälle ja kerroin että oon plussannut ja molemmat pillitettiin kun mitkäkin ja hän oli kaupassa justmutta nytkö iskee karma, että on iloinnut liian aikaisin... Kai sitä raskaana ollaan niin kauan kun ei menkkoja ole? Ja jos testiin tulee plussa?
Oikeesti oksennan tästä epävarmuudesta![]()
Alkuraskaudessa on normaalia, että voi tulla erilaisia harmittomia vuoteluja.
Olen ymmärtänyt, että kunhan ei ole hyytymiä tai kipuja niin se on hyvä juttu. :)
Limakalvothan monilla kuivuvat raskauden aikana niin sen takia voi olla tuota tiputtelua pupuilun jälkeen. :)

mutta nytkö iskee karma, että on iloinnut liian aikaisin... Kai sitä raskaana ollaan niin kauan kun ei menkkoja ole? Ja jos testiin tulee plussa? 

ja se kuulostaa musta loogisemmaltakin.

ja tulee vielä monta lisää varmasti 
mies on bestman ja jäädään hääpaikalle yöksi, niin ei oo oikein mitään syytä miksi en vois juoda, mulle siis kyllä on aina häppä maistunut 
Aamu alkoi normaalisti ja olin lähdössä viemään isompia kouluun. Ennen lähtöä kävin vessassa isommalla asialla ja jotenkin se ilmeisesti laukaisi kauheat kivut. Mua sattui ja poltteli mahaan, alaselkää ja vasempaan reiteen ihan älyttömästi, ihan sellaisia menkkapolttoja. Oli pakko lähteä ajamaan, yritin puuskutella ja hengitellä siinä ajaessani, väänsin ilmanvaihdon kylmälle ja täysille ja tuskailin. Kun lapset jäi kyydistä ja lähdin kotiin päin, niin sai oikein ähkiä ja kiroilla. Olin varma että vuoto alkaa
Pääsin himaan ja vieläkin sattui. Suoraan vessaan toteamaan et mitään ei vuoda, Panadol nassuun ja eiku koneen äärelle töihin. Kivut hiipui melkein samantien, eikä vieläkään ole vuotanut mitään. 

ei kai auta ku ottaa päivä kerrallaan...