Heippa, kirjoittelen nyt tännekin kun tuntuu ajankohtaisemmalta kun muut ryhmät

hauska "nähdä" täällä tuttuja nimimerkkejä muista keskusteluista

oon tosiaan 32v tuotantoeläinten hoitaja, eli lypsylehmien kanssa painin päivät pitkät

ja ensimmäistä odotetaan, viikkoja tuli tänään tasan 5. YK nelosella tärppäs. Aivan jäätävä väsymys ja päänsärky ollut muutaman päivän. Sairastan hormonaalista migreeniä joka asettui kivasti pillereiden lopettamisen jälkeen, ja nyt sitten on alkanut nostaa päätään kovasti plussaamisen jälkeen

varhaisultraa ajattelin tän kuun vikoille päiville, RV viikkoja olis 7+ silloin. Täällä oli kyllä muutama kirjoittanut niin osuvasti noita oireita että oikein nauroin ääneen kun luin

hain tänään apteekista kaks testiä lisää, ihan vaan että voi katsella niitä kahta viivaa

onko täällä porukassa kokemusta loop-hoidoista? Mulle on tehty kaksi kertaa vuosi sitten, ja tänään luin, minkä jo tiesinkin, että nostaa riskiä ennenaikaiseen synnytykseen, mutta onko se peruste päästä kunnallisen kautta varhaisultraan? Sain nyt soittoajan ensiviikon ke neuvolaan, enhäm nyt sinne asti jaksa varrota tän asian kanssa

menen kyllä aivan tyytyväisenä yksityiselle, mutta mietin vaan seurataanko raskautta yhtään tarkemmin kun kohdunkaulaa on leikattu...
En enää muista kuka kirjoitti niistä alavatsakivuista, mutta siis mulla on ihan sama, kun on paikallaan kaikki on hyvin, heti kun lähtee liikkeelle niin alkaa semmonen salamasota tuolla alakerrassa että huhhuh

helppoo fyysisen työn tekijälle kun pelkästään töissä tulee 10-12k askelta päivässä

ja noi työt onkin avannut semmosen kysymys arkun että morjes, pelkään nyt ihan tosissani sitä listeriaa ja kaikkee mikä voi noista elukoista tarttua. Oon kyllä nyt kiltisti laittanut hanskat käteen.. mutta silti

kai sitä täytyy vaan luottaa neuvolan tätiin mitä se sieltä joskus sitten sanoo