Haluisin nyt avautua pienestä asiasta, eli pelosta kertoa. Onks teillä ketään kelle oikeesti jännittää tai jopa pelottaa kertoa? Mulla ehdottomasti omat vanhemmat, me ollaan tosi tosi läheisiä ja tiiän että he rakastavat mua paljon, mutta jotenkin oon saanu päähäni ettei ne ota tätä hyvin ja katkasis välit, joka on siis niin turha pelko, koska mun vanhemmat on lapsirakkaita ja ne on aina toitottanut mulle ettei oo mitään asiaa maailmassa mitä voisin tehdä että he lopettaisivat mun rakastamisen

Haluun painottaa sitä, että tälle pelolle ei aikuisten oikeesti oo mitään pohjaa, ei riitoja tai hetkellisiä välirikkoja, ei ikinä oo tuominnu mua mistään ja aina oon saanut vaan rakkautta ja tukea! Naurattaa välillä aatella, et miks ihmeessä mä aattelen tälläin, mutta harmillisesti tää tunne vaan palaa pinnalle kerta toisensa jälkeen. Toki kun tätä vatvonut paljon, niin oon keksiny mun vanhempien ”puolesta” syitä miks ne ei hyväksyis, esim. oon tosiaan 22v, eli vaikka en ookkaan teini niin oon kyllä nuori, tosin kortilla on kääntöpuolensa, voisin olla nuorempikin! Toinen on, että mulla on opinnotkin kesken, (vaikka valmistun ennen laskettua aikaa), oon ollut mun miehen kanssa yhdessä alle vuoden verran joka varmasti myös mietityttää vanhempia.
Toinen kelle jännittää kertoa on mun serkut, ehkä vähän samoja syitä kun aijemmin mainittuna, ne on mulle rakkaita ja läheisiä, mutta myös tosi suojelevaisia. En kyllä usko heijän kohalla et suhteet vaihtuu muutakun läheisempiin. Muut varmasti ottaa hyvin ja läheisimmät ystävät keille oon jo kertonu on reagoinu hyvin

Mites muut?