Huhtikuisia vielä vatsassa?

Mulla on äippäpolille varattu aika tiistaiaamulle. Silloin viikkoja kasassa 41+5 (LA 23.4). Katsotaan sitten jäädäänkö sinne vaiko tullaanko vielä kotiin; sairaalakassin kehottivat ottamaan jo mukaan. Mulla oli jo kuukausi sitten auki paikat auki kahdelle sormelle ja kohdunkaulaakaan enää sentti. Mutta eipä tuo neiti näytä haluavan tulla vielä esittäytymään :)

Viime yönä oli jo suppareita 7 min välein, mutta kun eivät sattuneet, niin pysyteltiin kotona. Siinäpä ne sitten aamun aikaan laantuivat. Niin kuin niin monena päivänä aikaisemminkin...

Mutta täytyy yrittää pysyä touhukkaana ja vajoamatta synkkyyteen. Ainakin minä olen pystynyt tekeen tähän saakka puutarhahommia, leipoa, ommella ja kaikkea mitä ei oo ehtinyt kun on ollu töissä, ihanaa!

Tsemppiä meille kaikille; kyllä me ne nyytit kaikki vielä syliimme saadaan:love7
 
Mulla ainaki mies oli kaikessa mukana.

Mullaki oli sairaalakassi mukana, oisivat siis käynnistäny jo tänään jos oisin halunnu, mut ku kaikki on hyvin ja oon vielä ihan kiinni, ni totesin et mikäs pari päivää odotellessa..
 
Hyvä tietää Suski! Mulla tänää tullu monta paperillista limatulppaa, tällä kertaa se on vaaleeta ku neljä päivää sitten oli veriviiruista. Alamahaa vähän jomottelee, jos tästä jakantuuis vielä tän vuoden puolella :D
 
Mulla kans tullu sellasta ruskeaa menkkajämän tyyppistä, ja menkkajomotusta on, eli toivoisin et käynnistyis ennen käynnistystä aamulla, tai edes ois vähä pehmenny tms.
 
Eilen tuli käytyä käyrillä synnärillä, mutta tottakai supistukset loppui siellä kuin seinään. Paikat vielä kiinni, joten ei muuta kuin takas kotiin. Äsken käyty viimeisessä neuvolassa ja kaikki ok, poju jo tosi alhaalla, verenpaine ja vauvan syke ok. Nyt vaan odotellaan....
 
Täälläki jännästi supistukset loppuu aina kun odottaa niiden kovenevan, pirskatti :D Alapää ja nivuset alkaa olla tosi kipeet, onks muilla? Johtuuko kenties siitä kun vauvan pää painaa?
 
Välillä on päiviä kun nekin on kipeinä, mutta esim tänään ei ole ollut. Kävelin jopa neuvolasta kotiin (3km) ja ihastelin samalla keväistä luontoa :D
 
No eipä jääty sinne... Kahelle sormelle oltiin auki ja paikat kypsät. Onks mulla mitkä mahikset et milloin synnytys? :D Tänään 41+1 T. Turhautunut
 
Mulla alkoi supistukset heti sisätutkimuksen jälkeen. Jolloin oli myöskin 2 sormelle auki ja paikat kypsät :) että voi sullakin olla lähtö lähellä :wink

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Miten kaikki oireet ja supistukset voikin loppua ihan täysin... Koko ajan kaikki kyselee että joko joko? Ärsyttää vastailla sitten että no kun ei. Huomenna yliaikaisuuskontrolli, jospa sitä maanantaina viimeistään olisi sitten käynnistys edessä. Onneksi poika liikkuu useita kertoja päivässä, niin tiedän että hänellä on ainakin kaikki kunnossa :Heartred
 
Joo toi kysely alkaa oikeesti ottaa aivoon... :D Sunnuntaina käynnistetään jos ei sitä ennen tule mut tänään bongasin verta pyyhittäessä!
 
Käynnistys varattu keskiviikolle. Paikat auki 1cm ja lääkäri ronkki nyt oikein kunnolla että saatais paikat kypsymään. Huh, tuntui melkoisen pahalta!! Vartalonympärys painoarvio oli 4100g, muut mitat ja käsikopelolla tuntui kyllä pienemmältä. Kaikki siis hyvin ja nyt vaan odottaminen jatkuu. Nice!
 
Mulla tota hiton limaa tulee päivän mittaan monta paperillista, välillä verensekasta, välillä kirkasta ja joskus vaaleanpunertavaa. Eka limatulppa havainto tehtiin viikko sitten ja vieläkin jatkuu... Kyllä mua alkaa suoraansanottuna ihan (anteeks kielenkäyttö) v*tuttaa. Välillä supistaa välillä ei. Tekis mieli vaan soittaa synnärille ja sanoa että oon ihan loppu...

Asiasta kukkaruukkuun hyvä että teki kunnon sisätutkimuksen! Mulle tekivät silloin pari päivää sitten ja kyllä se kirpas. Ja hyvä että sielläkin oli kaikki kunnossa :)
 
Jandel ymmärrän sua täysin... Mulla loppuaika oli yhtä supistelua ja about joka toinen yö(/päivä) 3 vkon ajan luulin et "lähtö" tuli :sad001 Eli unet jäi vähiin ja epätoivo tilalle. Mut nopeesti se sit onneks tapahtuuki loppujen lopuks. Alko olee vaan niin loppu taaperon, mahan, univelkojen ja kipujen kanssa! Koeta jaksaa viel vikat metrit!!! Muille odottaville lopputsempit myös! Toivotaan et itekseen käynnistyisivät ny pian :)
 
Huomenna aletaan ilmeisesti käynnistelemään. Vielä ei jännitä mutta eiköhän huomenna tuu jo äitiä ikävä :D Olis ihan mahtavaa jos nyt sitten äitienpäivänä saisin pienen syliin! :)

Mikäs muilla tilanne?
 
Limatulppaa lähti irtoamaan sen eilisen ronklaamisen jälkeen, ei muuta :sad001 Harkkasupistuksia on myös mutta ei niillä vielä synnyttämään lähetä. Tsemppiä sulle Jandel siihen huomiseen käynnistämiseen!
 
Takaisin
Top