Huhtikuiset

Heips! Täällä olisi kans yksi uusi foorumilainen :) ensimmäistä kertaa elämässä raskaana eli jännittäviä aikoja eletään! Ikää on kertynyt 29 v. ja LA on 28.4.2016. Ensi viikolla olisi sitten ensimmäinen neuvola ja silloin ollaankin sitten 10. viikolla. Vielä ku jaksaisi odottaa muutaman päivän ja toivon mukaan hyvien uutisten kanssa saadaan sieltä poistua :)

Kai minäkin nyt uskallan alkaa kirjoitella. Lueskellut olen kuukauden verran teidän juttuja. Täällä toinen lapsi toivottavasti tulossa, laskettu aika on jotain 28.4.-1.5. tienoilla. Tarkentunee sitten np-ultrassa. Esikoinen syntyi viikon ennen laskettua aikaa, joten sen perusteella ajattelin tämänkin syntyvän tukevasti huhtikuun puolella. Esikoinen on nyt 1v 3kk.

Vähän jo jännittäviä hetkiä elettiin rv 6 aikoihin, kun aloin vuotaa verta. Pääsin kunnallisen puolen ultraan ja siellä kaikki ok. Nyt on vuodot olleet poissa. Kotidoppler löytyy ja toivoisin, että lähipäivinä bongaisin sillä sykkeen. Esikoisesta löysin sykkeet 9+3. Nyt olen suunnilleen viikoilla 8+6 - 9+2.

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa ja onnea uusille :)

onko outoa olla näin onnellinen siitä että nyt voi sanoa että ens viikolla on ultra? :D
löysin torista hyvän pinnasängyn joka haetaan heti ens viikolla jos mahassa kaikki hyvin ja jos se toivottavasti on vielä vapaana sillon :) joko muut ensikertalaiset, ja miksei muutkin, ootte tehny hankintoja?

Möykkynen tuolla on ketju hankinnat vauvoille jossa jo puheltu jonkun verran näistä :) Sinne vaan mukaan!

Onko kellään ehdottaa hyviä äitiyshousuja? Alkuun ajattelin ostaa jotkut tavalliset mustat, farkkujen oloiset housut, jotka olisi kuitenkin mahdollisimman mukavat jalassa eli toisin sanoen olisi jotain joustavaa kangasta.

Mulla on ihan vaan h&m:n äitiyshousut ja ne on kyl kivat jalassa mut varmaan ihan jotku kevyet strech farkkulegginssit/normi legginsit ois aika hyvät mut musta tuntuu et kaikissa on puristavat resorit täl hetkel :D

Mulla on h&m:n äitiys"farkut"... Ne mahdollisimman pillit versiot mustana, ostin kokoa isompana kuin normaalisti ja ovat kyllä kieltämättä olleet aika hyvät. Farkuilta noi ei tunnu kyllä, enkä oikein tie näyttävätkökään, mutta hyvät pökät kumminkin! :grin

Mie ostin BikBok:lta farkun tyyppiset tosi joustavat korkeavyötäröiset housut. Makso 20e ja värejä paljon, mm musta. Normifarkut alko ahistaa niin nää on ihan huiput vaikken korkee vyötäröisistä oo ennen tykänny. Tälleen alkuraskaudessa menee pitkään joustavuuden takia ☺suosittelen jos vaan teiltäpäin BikBok löytyy.

Mikäs tää bikbok on? Samantyyppinen Ku cubus vaikka? En oo yhtään kartalla mistään kaupoista :D

Cherry92, onks noi bikbokin housut siis ihan tavalliset korkeavyötäröiset vai mammahousut? En meinaan kyllä oo nähnyt siellä äitiysvaatteita tai sitten oon sokea :eek: Jannski, joo, bikbok ja cubus on aika samantyyppiset kaupat, tietty en oo mikään shoppailuhirmu niin voi olla että joku asiaan perehtyneempi on eri mieltä... :D

Mä tarttisin uudet kollarit... Mulla on kahet, mutta vaan toiset mahtuu enää päälle! Ja niistäkin tietysti ne vanhemmat ja kulahtaneemmat joissa on jo venähtänyt vyötärö... On se kyllä piru kun kiloja tippuu mutta vatsa kasvaa. :D

Ginger henkkamaukalla on mammakollarit, tosi mukavat päällä! En oo muita käyttänyt vähään aikaan :D

Aa, katos kun en oo huomannut :o Kävin h&m:llä kattelee äitiyshousuja mutten nähny kollareita. Oliko kalliitkin?

Minä jouduin menee päivystyksee ku oli nii kovat alavatsakivut että istuminen oli vaikeeta ja käveleminen myös ja piti kumarassa kävellä. Sit viel alko vähän vuotaa verta. Ihan kauhee tunne että nytkö tää oli sitten tässä. Noh pikkuinen voi ultrassa hyvin. Verikokeis ei näkyny mitään ja virtsa näyte otettiin mut sen tuloksen kuulee huomen. Vatsaontelos näkyi nestettä että voi olla että oireet johtunu myös puhjenneesta kystasta tai sit mul on virtsis. Toivottavasti pikkunen olis ja pysyis. Vielä olen epätietoisuudessa ja kipuja on mutta verenvuotoa ei ole yhtään nyt.

Rv 12+3

Ginger, ei oo mammahousut eikä bikbokissa taida mitää mammavaatteita olla. Mut ite en täs vaihees oo ettiny viel mammahousuja vaan jotain mitkä joustaa paljon ja nousee korkeammalle, eikä ahista Noista tykkäsin kovasti ja menee pitkään vaik masu kasvaa

Mulla jäi eilen töissä lounas väliin ja eipä ollut pömppövatsaa vielä työpäivän aikana. Heti kotiin tullessa söin lautasellisen ruokaa ja plumps...siihen se taas tömähti. Jos jollain on taaksepäin kallistuva kohtu niin mulla tuntuu olevan eteenpäin työntyvä mahalaukku!!!!:laughing025

Takaisin