Huhtikuiset

Voi mannikka <3 voimia odotteluun! Tuo on kyllä niin raastavaa! Toivottavasti kaikki on hyvin ja vuotelu johtuu ihan muusta! <3

Tervetuloa Onnellinen! Itsellä kolme raskautta ja sen jälkeen kaksi km takana, joten tiedän miltä pelko tuntuu, mutta yritä ajatella positiivisesti! Kyllä me nnyt nyytit saadaan syliin asti!

Joudun surullisena poistumaan huhtikuisten joukosta. Km tuli - ainoa positiivinen asia, että tuli niin aikaisin eikä vasta viikolla 12 tai myöhempään.

Tavataan foorumilla -toivottavasti joskus myös ilouutisten kanssa.

Minäkin poistun. Kemiallinen ilmeisesti. Lisäksi lääkäri suositteli ettei pariin kuukauteen raskautuisi sektioarven takia :'(

Kylmiä väreitä menee kun näitä uutisista huonoimpia lukee. Kamalaa, halauksia teille.

Kovasti voimia ja suuret tsemppihalit molemmille mannikka ja winks. <3
Tänne vain sit kertomaan uusista ilouutisista.

Täällä yksi plussannut liittyy joukkoon! Keskustelua olen seurannut alusta asti, siinä toivossa että saan itsekin liittyä mukaan. :)Kolmannella yritys kerralla tärppäsi ja en oikein ole vielä sisäistänyt, että taas ollaan raskaana. Esikoinen pian 10 kk, joten ikäeroa tulee noin puolitoista vuotta. Laskettu aika siis 21.4

Moi kaikille :) Uskaltaudun foorumille vasta nyt, toivottavasti mahtuu mukaan vielä! Plussasin jo 3.8. Nyt h7+1 ja LA 7.4.16. Ei vaan meinaa uskoa vielä raskautta todeksi ja pelottaa innostua liikaa. Mutta eipä sitä innostumista voi estääkään joten parempi kai liittyä tänne vertaisten pariin vaihtamaan mietteitä. Olen 26vuotias, avomiehen kanssa juuri muutettu Hämeenlinnan seudulle. Muutama kuukausi sitten päätettiin, että olisi sopiva elämäntilanne ensimmäiselle lapselle, jos sellainen on tullakseen :) Kiva ollut jo lukea miten muillakin foorumilla on samanlaisia alkuraskauden ajatuksia ja huolia kuin itsellä!

Voi tänne on tullut niin paljon uusia lisää ja paljon kirjoitusta ja itse olen ollut ihan hissukseen! Se johtunee kamalasta olosta päivittäin! Vähän on voimaton olo ollut mutta en valita sen enempää. Ehkä se on hyvä vaan :)

Paljon voimia kaikille ketkä ovat kokeneet surun ;(

Kyllä itsekkin jotenkin niin varpaillaan on koko ajan ja tuli tuossa käytyä vatsakipujen takia päivystyskessä mutta onneksi kaikki oli kunnossa siltä osin. Siellä toukan sydän sykki hirmuisesti ja vastasi ihan oikeita viikkojakin eli tällä hetkellä menossa 8+2.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Kiitos kaikille tsemppiviesteistä! Tälläistä tämä elämä välillä on.

Oikein paljon ilon odotuksia teille muille!

Takaisin