Huhtikuiset

Joo toi opas on hyvä! Mulla oli tuloksessa 1-2 myös kolme viivaa mut yks oli tosi tumma (se kontrolli) ja sit yks haalee ja yks haaleempi, sit ne alko vahvistuu :)

Ahhahah mä olen ihan koukussa tähän foorumiin. Eilenkin kävin valehtelematta kymmenen kertaa vilkuilemassa, onko uutta luettavaa :rolleyes:.

Ja taas opin uutta! En oo meinaan tienny, että diginki voi avata! Pakko testata!

Eka viesti! Täällä ootellaan kauhuissaan huomista varhais(?)ultraa, pelottaa niin paljon että jos masussa ei olekkaan ketään :( Viikkoja pitäisi olla 7+2, mutta saattaa muuttua suuntaan tai toiseen kun ei ole tarkkaa tietoa viimeisistä kuukautisista. Oireita on ollut paljon alussa, nyt vaan väsyttää. La arvio olisi 3.4, mutta kuten jo sanoin niin saattaa muuttua vielä, sen takia olen epäröinyt kirjoittaa tänne, että jos vaikka joudunkin menemään maaliskuisiin :D Esikoinen toiveissa, ikää 21 & sijaintina lappi.

Tervetuloa enem! Saathan sie poukkoilla kummassakin ryhmässä, voihan sulla mennä ylikin lasketun ajan :) tsemppiä ultraan!

hui! nyt on jo varattuna ensimmäinen aika neuvolaan ja kävin hakemassa apteekista vitamiinit ja foolihapot niinku puhelimessa suositeltiin. :) jännä fiilis :D

ootteko muuten kertonu muille raskaudesta? mun vanhemmat tietää jo, oli pakko kertoa ku mulla on riski veritulppiin tms. ja piti äidiltä kysellä lääkärinlausuntoa ja muuta tähän liittyvää

Möykkynen me kerrottiin mun siskolle ja molempien äideille, muut saa odottaa nt ultran jälkeen :)

Meillä molempien perheet tietää ja muutama ystävä myös. Lopetin tupakan polttamisen seinään, niin kaverit olis kuitenki arvanneet heti:D

enem meillä tammikuisissa 2013 oli paljon odottavia, joiden la oli jo joulukuun lopussa. Ja tietty osa myös synnytti joulukuussa ja osa helmikuussa. Yhtä tammimammoja me kaikki silti oltiin ja ollaan edelleenkin (pidetään siis yhä tiiviisti yhteyttä siellä paikassa, josta täällä ei saa hiiskuakaan ;)). Mut tottakai voit pomppia kummassakin ryhmässä, miten vain itse haluat ja jaksat :)

möykkynen mä en ole kertonut plussasta muille kuin noille tammimammoille :). Pessimisti kun olen, tahdon odottaa sinne ekan kolmanneksen loppuun. Toivottavasti maha tai muu ei paljasta olotilaa aiemmin ;)

Meillä on kerrottu mun parhaalle ystävälle. On ollu tukena kaikissa tilanteissa, myös keskenmenoissa. Muille kerrotaan sitten tilanteen mukaan kun raskaus etenee. Ei "julkisteta" esim. Fasessa ollenkaan.

Kiitos kaikille, ehkä me ainakin toistaiseksi palloillaan vaan tässä porukassa! Ja Tiltille kans tsemppiä huomiseen :)

Me ollaan miehen kans oltu yli innokkaita, ko ollaan kerrottu jo turhan monelle. Mutta miten voi olla kertomatta ihmisille joiden kanssa on melkein päivittäin tekemisissä, kun oma suhtautuminen esim. tupakointiin ja alkoholiin on muuttunut ja se herättää monella kysymyksiä? :D Molempien isät, äitipuolet, lähimmät ystävät ja minun sisarukset tietävät, äideille ja mummoilleni olis tarkotus kertoa ekan ultran jälkeen. Kaikille ollaan kyllä painotettu että tämä on niin alussa, että riskejä on ja paljon. Uutiseen on miehen puolelta suhtauduttu onnen kyynelin, minun sukulaisten on pitäny vähän sulatella. Ystävät on ottaneet asian hyvin :)

Me ei olla kerrottu vielä kenellekään. Haluaisin odottaa sinne ekan kolmanneksen loppuun. Toisena päivänä tuntuu että ois kiva kertoa jo vanhemmille ja toisena päivänä että ei vielä missään nimessä.

Minä kans päivät poukkoilen lukemassa kuulumisia täältä ja naamasta.. Josko löytyis jotain kivoja uusia juttuja sun muita..

Mä tuun varovaisesti tänne kanssa mukaan. Mulla on yksi kkm taustalla keväältä ja tyttö 06/14. Nyt vähän jänniittä kun aikas selvää viiva jo tullut mutta nyt on menossa 26/27 dpo12. Jänniittää jos alkaakin menkat. Torstaina teen vielä varuiksi testin. Oireet ovat alkaneet perjantaina ja haamun sain testin lauantaina. Nyt koko ajan oireet vaan lisääntyvät. Nyt pitää ottaa rennosti ja nauttia tästä raskaudesta. Neuvolaan soitan perjantaina niin pääse varhaisultraan. Perheeseen kuuluu myös mies jonka kanssa ollaan oltu 2002 vuodesta asti ja 2011 mentiin naimisiin. Koirakin löytyy Pepe musta villakoira. Asutaan Pirkkalassa tällä hetkellä, mutta ei tiiä mihin ollaan muuttamassa ensvuonna kun pitäisi isompaan asuntoon muuttaa.
Toivon että nyt tää raskaus menisi loppuun niin ei vielä keväällä tarvisi töihin palata. En haluisi laittaa esikoista päiväkotiin.

Tervetuloa uusille :) Norapillekin peukut pystyssä viivan vahvenemisesta :)

Mä en oo vielä tohtinut kertoa kenellekkään vaikka välillä tuntuu, että vois jo läheisimmille kertoa. Sisko soitti mulle heti ekana kun teki aikoinaan testin ja nyt mä pimitän siltä tätä tietoa :oops: Mutten toisaalta uskalla kertoa ennen kuin oon kuullut ne sydänäänet. Mulla siis takana yks tuulimuna/kkm ja sillonhan ei sykettä kuulunu. Mies tosin on vanhemmilleen kertonut ja liekö he sitten kertoneet asiasta eteenpäin....

Mä en haluis/uskaltais kertoo koko aikana kenellekkään, mut pakkohan se jossain välissä on lähimmille ainakin kertoa...

Tänne on tullu paljo kirjotuksii, mut en vaa pysty keskittyy lukemaa :D itku.. :D me myös innokkaina kerrottii kaikille läheisille mutta painotettiin myös että ollaa nii alussa..

Mulla on ihan sama juttu kuin Kaissalla, välillä haluaisin kertoa ja välillä en missään nimessä haluaisi vielä paljastaa kenellekkään. Sitten jos käykin huonosti niin kaikki tietää että yritystä on ja pahimmillaan sitten jatkuvasti utelevat että joko ollaan uudestaan paksuna.

Varhaisultran jälkeen ollaan lähdössä esikoisen kanssa viikoksi mummolaan ja pahalta kyllä tuntuisi salailla siellä näin suurta asiaa. Esikosta kerrottiin nt-ultran jälkeen ja äitini oli silloin vähän myrtsinä kun niin myöhään vasta sai tietää. Jos ultrassa kaikki näyttää hyvältä niin pakko varmaan kertoa, tarkoittaa sitä että tiedon saisivat äitini, isäni ja sisko ja veli. Pakko vaan vannottaa äitiä ettei kerro muille sukulaisille vielä pitkään aikaan, viimeksi oli soitellut kaikki Ruotsin sukulaisetkin läpi hetimmiten :grin

Parin hyvän ystävän kanssa on treffit ylihuomenna, voi olla että en saa pidettyä salassa :wink

Täällä edelleen :) Vatsakivut on hellittäneet ja nyt on enää sellaista pientä vihlontaa aika ajoin. Ei olla kerrottu kenellekään vielä. Ajattelin, että odotellaan nyt muutama viikko ennen kertomista. Ensi viikolla menen ehkä varhaisultraan, joten jos siellä kaikki ok, voisin kertoa ainakin parhaalle ystävälle.

Takaisin