Huhtikuiset

Ehkä mäkin jo uskaltaudun tällä testimäärällä mukaan (kai se on vaan uskottava :D)

LA ois laskureiden mukaan joskus 25.4, mutta varmistuu sit myöhemmin :)

Tää olis jo sitten 3.lapsi, ennestään löytyy kohta 4v tyttö ja rakas enkelipoikamme.

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    891.5 KB · Katsottu: 48
En uskaltanu vielä aikasemmin, halusin odotella et viivat lähtee vahvistumaan :D edelleen on epätodellinen olo et raskaana ollaan

Haikaranyyti toivon teille plussatuulia mahdollisimman pian <3 ootko koittanut meditointia? You tubessa on videoita kun etsii esim "fertility meditation"
Jotkut on saanut apua myös akupunktiosta

Täällä tänään viellä testataan herkemmällä kun eilen...

Ylempi on 10 mIU/ml
Alempi on 25 mIU/ml

Jos herkempi on nega ni sit se on nega nimittäi jos eilen sain kuiteki 25 mIU/ml haamun.ImageUploadedByVau Foorumi1439811403.649304.jpg

Heips kaikille!
Olen taustaillut täällä lähes pari viikkoa ja pähkäillyt että uskallanko tulla mukaan keskusteluun, kun olin syyskuun palstoilla kirjottelee rv 8 asti kunnes yllättäen meni raskaus kesken. Elikkäs kaksi viikkoa sitten sain vahvan plussan raskaustestiin ja la olisi 11.4, eli tänään viikkoja 6+0. Niin jännittää ja haluisin olla tästä iloinenkin mutta ehkä tuon rv 8 jälkeen voin vähän rentoutua. Minulla on tosiaan esikois poika joka syntyi 5/13. Ennen esikoistani olin myös raskaana ja pääsin np-ultraan jossa selvisi että sikiöllä oli anenkefalia ja oli pakko keskeyttää se rv 12+4. Raskaita kokemuksia. Ja niin toivon että esikoinen saisi nyt tämän kaverikseen. Päätin kuitenkin nyt kirjoitella ja tulla tänne joukkoon. Täällä nyt kuitenkin pystyy kertoa omista tuntemuksistaan ja huolista myös. Elämää tää on ja niin ne keskenmenotkin on. Toivotaan että me kaikki saatais jäädä tänne palstalle! Ja niin olen 21-vuotias.

ImageUploadedByVau Foorumi1439813835.550659.jpg

Kyllä se on tämäkin pudas nega joten pitää niellä "tappio"... Ehkä jotain yritti tapahtua, ehkä testi oli viallinen... En tiedä, kukaan ei voi tietää. Nyt loppu testaaminen tältä erää. Kiitos kaikille tuesta ja toivon että en enää koskaa saa haamua jollei se oikeasti tarkoita raskautta :)

Yk 27...

Mutta paljon tsemppiä teille kaikille huhtikuisille! <3 ja kiitos tuesta ! Minä lähden tästä... Heippa :p

Haikaranyytille paljon jaksamisenergiaa.. Varmasti ihan hurjan raskasta! Toivottavasti sinulla on läheiset tukijoukot!!! Voimia!

Haikaranyytille tsemppiä hali ♡ tiedän ton tunteen! Toivottavasti saat juteltu asiasta ja paljon tukea ja haleja.

Hks84 hieno kuulla ultra kuulumisia! On se vaan niin ihmeellistä nähdä oma rakas ensimmäisen kerran siellä ruudussa ♡♡♡♡ voi kun mäkin kohta näkisin

Ihana lukea täältä kivoja ultrakuulumisia! <3 Mäkin haluan jo ultraan! (Miten niin malttamaton..)

Kaipa minäkin. :) Eli takana 2 vuotta enemän ja vähemän yrittämistä. Yksi varhainen km viime kesänä. Nyt plussa vk sitten ja varovaista onnen tunnetta ilmassa. ♡ Toki esikoisen olemassa olo helpottanut. Ikäero tulee olemaan melkein 4v, jos kaikki nyt hyvin menis! :)

Tervetuloa mukaan Heikku87! Näin tuolta "huhtikuun hurmurit" -ketjusta, että sinäkin olet Oulusta, ainakin synnytyssairaala oli OYS. Mahtavaa, että meitä pohjoisemmassakin asuvia täältä löytyy :)

Tervetuloa uudet ♡ toivotaan ettei yksikään täältä joudu lähtemään

93DaPi mä mietin ihan samalla lailla et uskallanko laittaa viestiä kun viimeksi meni kesken. Kyllä se muuttaa ihmistä. Mutta kun päivän olin yksin ja mietin näitä juttuja päätin kans iloita ja kirjoittaa tänne. Jos jotain tapahtuu niin sitten tapahtuu ja helpompi sitä surra kun on paikka josaa puhua.

Takaisin