Huomenta huhtikuisille odottajille.
Varovasti kurkkailen tällekin puolelle, tänään Digiin tulos 3+, eli vastaa oviksesta laskettua rv 5+0.
Takana kaksi spontaania keskenmenoa alkuviikoilla maalis- ja huhtikuussa tänä vuonna, joten olen yrittänyt laskea jäitä hattuun viimeisen reilun viikon. Ensimmäinen positiivinen (haalea haamu) tuli rv 3+4 ja siitä sitten vahvistuen. Nyt viikon verran olen kuulostellut "muka" raskausoireita, mutta eipä niitä olen kovin kummoisia ollut. Ehkä mielikuvituksellisesti tissituntemuksia ja vähän kuvotuksia. Hajut olen haistanut voimakkaasti jo viimeiset kaksi viikkoa. Tiedän tasan tarkkaan mitä mausteita pari kerrosta ylempänä asuvat laittavat makkarakastikkeeseen ja kenellä on leivitettyä ahventa päivälliseksi :)
Ensimmäinen keskenmeno tuli viikolla 5+3 joten siihen on vielä matkaa muutama päivä :/
Tiedän ettei tuo Digi kerro, että kaikki on hyvin ja että papu tulee syliin asti, mutta DPO5 alkanut verenvuoto lakkasi viikko sitten ja kyllähän tuo hormonien todistettava nousu tuo rauhoittavaa oloa. Puoliso sanoi että nyt on "virallinen valvoja" vahvistanut raskauden. Kielsin kyllä sitä kertomasta kenellekään, pelottaa vielä.
Taustoista: Kolme maailman ihaninta lasta minulla jo on. Vanhimmat 11 ja 12, vuoden ikäerolla. Nuorimmainen on nyt 9 kuukautta ja hänelle kaverin saaminen on mitä mahtavinta! Aiemmin ei ole ollut keskenmenoja. Nyt siis kuudes raskaus... kuulostaapa hurjalta.
Yritän olla masistelematta koko keskustelua ja yritän asennoitua luottavaisesti tähän. Laskettuaika olisi 19.4.2016. Kirjoittelen tuonne hurmureihin myös näitä tietoja.
Ihanaa ja aurinkoista elokuista tiistaipäivää!