Huhtikuiset

Tulee varmasti paljon uusia tuntemuksia sulle Haikaranyytti, vihlontaa tuikkasuja jomotusta yms :) Tietty jos jotain tosi kivuliasta niin sitten vaan soittoa johonkin, mutta kohtu kun kasvaa ni kyllä voi olla tosi inhaa kipua. :/

Meillä laskettu aika aikaistui, kun juttelin neuvolan hoitajan kanssa! Se olis nyt 12.4. Kyllä on muuten kurja olo. Mahaa vihloo, jomottaa ja särkee ja rinnat on todella kipeät. Lisäksi alaselkäkin on kipeä ja maha on turvonnut tosi isoksi jo nyt! :nailbiting: Vaikka on vasta 6. viikko menossa! Täällä on varmaan kolmoset tulossa, itse olen kaksonen.

Juulia : Saat tottakai :)
Aukkari ( putket auki )
5 kk clomit = kysta oikeella puolella
Taukoa taukoa...
Nyt alotettiin 3kk terolut kuuri kystan poistoo ja säännöllistä kiertoa joka oli ennen 34. Ekassa terolutkuurissa jäi 24 ja nyt ollaa kp 28 eikä tullu tässä toisessa kierrossa viel menkkoi paitsi eilen nuppineulan kokonen tippa.

Nä hoidot on ollu aika odottelua ja epätoivoa kun itse asiaa ei hoideta eli en saanut apua ovuloimattomuuteen... Mutta ehkä terot tekiki tempun ja jtn nyt tapahtui eli laitto oman kehon potkii... Suunnitelman mukaa ois viel 1 terolut kuuri ja sit oltais otettu Femar käyttöön ( vähä turvallisempi ku clomifen ) mut näyttää siltä ettei tarvita :p
Tilasin vasta 5 lapsettomuus aiheist kirjaa ja yhtää en ehtiny avaamaa :D
Ja muutettiin 3 vko sit kolmioon et ois vauvahuone joskus valmiina ;) joten en ois ikipäivänä uskonu plussaavani tässä kierrossa ... Työt, muuttostressi, alkoholi.
Normaalisti en juo viikko sit oli tuparit ni päätin juoda.

Haikaranyytti

Haikaranyytti niinkuin moni jo todennut tossa on hyvä viiva. Mulla saman tyylinen oli kp29 iltapissa 3h pidätyksellä ja seuraavana aamuna tuli digiin "raskaana 1-2"

Muffeli: toivon niin että on hyvä viiva... Kaikki va tuntuu uskomattomalta kun on 26 kertaa itkeny verta... :( vaikea selittää mut ei tätä ei usko todeks ennen ku näkee et siel on joku ja kuulee :) meillä kaapit täynnä vauvajuttuja ku me ollu mei terapiaa täs lapsettomuudes... Myös Doppler löytyy ;) ImageUploadedByVau Foorumi1439746147.295944.jpg
Lisää on viel kaikki ei o kuvassa ja äidiltä saan limee vihreet rattaat :p

Meillä on myös suuri riski saada kaksoset kun mieheni on. Perheessäni on ja suvussa + 1 kolmoset löytyy... Toki hormoonihoidot lisää joten katsellaan sitten monta siellä on ;) toki aluksi toivoisi vaan yhtä ;)

Muokattu viimeksi:
Onks teil tääl mtn listaa mihi vois lisätä aina immeisen nimimerkin, monesko lapsi ja La? :) ois helppo seurata tilannetta :p

Hellou! Tännehän on ruvennut porukkaa valumaan mukavasti. Joku tuolla jo monta sivua sitten kyseli laskettua aikaani, joka on omien laskujen mukaan 3.4.2016. Ensimmäinen ultra on puolentoista viikon päästä jolloin selviää tarkemmin. Epäilystä raskaudesta ei todellakaan ole koska pahoinvointini on jotain jäätävää... hyi olokoon!! Ekassa raskaudessa kaksi viikkoa sitä kärsin ja nyt takana noin viikko. Toivotaan, että riittää tuo kaksi viikkoa tälläkin kerralla!!

Tervetuloa kaikille!! ja onnea viivoista!!

Juulia: nyt löyty :)
Mie ilmotan vast ku tiiän :D kumpi oli ennempää ultra vai neuvola?

Mie oon syntyny 2.4 eli monella varmaa sillo La :) mie toivottavasti "juhlin" sillo viel synttäreit ja loppukuusta synnärille :p

Söin ennen plussaa

- mama vitamiineja
- greippi tabletteja
- vehnäalkioöljyä
- maca tabletteja
- hele royalea
-foliren

Mitä näistä saan nyt raskaana syyä?

* no ainakin mamavitamiineja ja foliren, entäs muita?

Haikaranyytti :)

Huomenta!

ImageUploadedByVau Foorumi1439781213.145982.jpg

Ei ollu tämä ketju sittenkään se minun :(

Puhdas nega ei haamun haamua ja ei ois tarvinnu tulla eilenkään :( innostuin liikaa... Tiedä sit mikä sitä toista viivaa piirti hailakasti siihen.

Mä olisin va ni halunnu jo sen lapsen!!! :(

Mut mitäpä lapseton voisin odottaa... Ei ainakaa ihme plussaa kun miten olisin nyt yhtäkkiä alkanutkin folleja kasvattamaan/ovuloimaan!

Haikaranyytti

Hei Haikaranyytti! Eikä!! pahoitteluni että plussa kääntyi negaksi! Toivon sydämeni pohjasta että teille vielä siunaantuu pieni nyytti <3

Takaisin