Huhtikuiset

Heippa kaikki huhtikuiset!

Vihdoin uskalsin kirjautua tänne palstalle. Positiivisen testin tein jo lähes pari viikkoa sitten. Laskettuaika (omien laskujen mukaan) olisi 13.4. Mulla on ollut voimakkaita ja välillä lievempiä alavatsakipuja nyt jo monta päivää, joten vähän epävarmalta tuntuu olo. Toisaalta vuotoa ei ole tullut pisaraakaan, joten se hieman lohduttaa. Väsymys on ollut hurja iltaisin ja tissit on (onneksi!) kipeät :grin

Kovasti olen miettinyt alkuraskauden ultraa noiden kipujen vuoksi. Olen myös miettinyt pitäisikö noista soittaa neuvolaan. Mulla on taustalla yksi kkm, joten senkin vuoksi tuo ultra voisi tuoda vähän huojennusta.

Vähitellen lueskelen viestejä ja yritän päästä kärryille jutuista. Kiva, kun on paikka, jossa voi jutella raskaudesta. En ole vielä kertonut (miestä lukuun ottamatta) kenellekään ja ajattelin, että odotellaan nyt rauhassa vielä muutama viikko ennen kuin julistetaan uutinen maailmalle.

Varovasti kurkkaan tänne :)
Elämäni ensimmäinen plussa/haamu saatu tänään ja ajatukset on aivan sekaisin! Pelottaa ja pelottaa jos tämä viedään pois jos siellä ei ole mtn ym ym :( yk 27 saatu haamu. ( testasin 2h virtsasta. Joten huomenna teen aamulla uuden ja sit jos viel haamu ni digi kehiin!

Pitkä ja raskas lapsettomuus on takana ja hoitona nyt ehdin syömää 2kk terolutia kystan poistoon.ImageUploadedByVau Foorumi1439738134.122928.jpg
( kamera ei tarkenna mutta kädessä näkyy viiva selvemmin ja ei tarvii ees tihrustaa. ) toivottavasti tämä olisi se meidän kierto ja saisin jäädä tänne <3 itse myös syntyny huuhtikuussa. Nyytin LA arviolta 24-25.4.2026 laskujeni mukaan.

Oireet : rinnat todella kosketus arat ja painentunne kohdussa ( eilen 5min menkkakipu )

Haikaranyytti kp 28 yk 27 rv 4+0

Muokattu viimeksi:
Haikaranyytti, tuohan ainakin minun silmiini ihan hyvännäköinen viiva jos on "vain" 2h virtsaamatta ja kp28. Ihan ymmärrettävää että pitkän yrityksen jälkeen pelottaa. Varovaiset onnittelut kuitenkin, tee uusi testi myöhemmin vielä, toivotaan että vahvistuu. :)

Juulia: Kiitos :)
Joo 2h virtsasta.
Olen aina unelmoinut kevät vauvasta <3 ... Ylipäänsä miehen kanssa pienestä perheestä :) näköjään kannatti 3vko sit muuttaa kolmioo ( täällä vauvahuone valmiina odottamassa tyhjillään :p )

Huomenna aamulla testaan :) saiko muut täällä haamuja? Vai leffaviivoja?

Ja kp ennen terolutia oli 34 sit viimekerros jäi 24 ja tässä kierrossa ilmeisesti olen plussannut. Minulla ongelmia ovulaation ja follien kanssa joten ei pitänyt olla mahdl. Edes raskautua :o ehkä kierron tasoittaminen laittoi oman kehon potkimaan!

Haikaranyytti

Haikaranyytti, ei munkaan tarvinnut tihrustaa. :) itellä oli kans eka aika haalee. Kyllä se sieltä tummuu! Seuraavana päivänä oli jo paljo tummempi!

Hannamn: Kauan sulla kesti että vahvistu? Huomen sama apteekin testi ja tiistain teen digin jos edelleen haamu, kannattaako sitten soittaa lapsettomuus polille missä olen hoidossa ?

Varovaiset onnittelut täältäkin Haikaranyytti :) Tässä tullut seurailtua yrittävien ketjua, erityisen mahtavaa että niitä plussia alkaa pitkään yrittäneille tulla :)

Oho vastasitki et seuraavana päivänä :) kiitos ! <3 UPEAT VIIVAT :) nykyää yliopistollisen raskaustestin korkki on pinkki eikä sininen näköjää ainaki toi minkä mä ostin :D

Mä hyppään suoraa mukaa ja poistun jos tää oliki joku kiinnittymis yritys... Luen tänää tei viestei joita 14 sivua :p

Haikaranyytti, mulla tuli niin olemattomia haamuja, laittelin niistä kuvia sinne plussa tai ei ryhmään, ja niistä vahvistui digin 3+ asti :) Haamusta vahvempaan meni muutama päivä muistaakseni!

ImageUploadedByVau Foorumi1439741387.139089.jpg

Tässä kuva ekasta haamuviivasta herkällä testillä dpo 11. Jostain syystä noilla herkillä liuskoilla tuli pelkkiä tällaisia haamuja, testailin kolme tällaista ja sitten kolmantena testasin että tuleekohan ihan tavallisella liuskalla millainen viiva ja sillähän tuli jo selkeämpi dpo 13. Tänään huomasin että testejä oli jäänyt jäljelle vielä yksi ja nyt 1,5vkoa haamuviivan jälkeen tuli ne leffaviivat, molemmat ihan samanväriset. :)

ImageUploadedByVau Foorumi1439741556.015454.jpg

Lisätään nyt vielä että tuo alempi kuva siis niistä vahvemmista viivoista dpo13, leffaviivoista en tajunnut enää edes ottaa kuvaa..

Juulia: Upeita viivoja <3
Mulla omituista masu vihlontaa, kuha ei loppuis lyhyeen tämä :o

Onneks lapsettomuushoitojen kautta pääsee aijemmin ultraan ni näkee ennen 12 vko et siel jtn on :p
Ku toi mun kiertoki on vähä omalaatunen... :p

Huomen lisään kuvaa tänne.

Takaisin