Mulla on nt-ultra ylihuomenna
Jännittää! Dopplerilla löytyi hyvin sykkeet, mutta mua jännittää silti mahdolliset vakavat sydämen, aivojen tai muiden elinten kehityshäiriöt. Jos kaikki on kunnossa, uskallan ehkä taas vähän aikaa olla levollisin mielin ja nauttia raskaudesta. Se on muuten varmaan huomattavasti helpottavampaa, kun pahoinvointi on helpottanut. Tänään on rv 11+4.
Samaa toivon tietenkin meille kaikille 
Pari tuntia sitten alkoi. Soitin päivystykseen ja neuvoi lepäämään ensin hetken ja sitten tulla näytille. Tai no okei...ensin neuvoi vaan seurailemaan, mutta huomasi kai mun hädän ja suostui siihen ultraan.
tilanne. Varsinkin muiden kuullen ja varsinkin jos ei ole...
vastasin vaan itkunaurunaamalla. Kohta kyllä varmaan joutuu paljastamaan, että raskaanahan sitä ollaan, mutta en haluais vielä. Töissäkin varmaan pitäis mainita..
pyysin neuvolasta soittopyynnön, mutta saas nähä pääsenkö vastaamaan, kun oon just sillon puhelintunnin aikana töissä.
Ei oikein muuta mahdu mieleen tällä hetkellä. Yöllä piti valvoa mahakipujen kanssa. En oikein osaa sanoa varmaksi olivatko ne supistuksia, kun eivät tuntuneet yhtään selän puolella jossa mulla aina on synnytyssupistukset sattuneet. Sellaista aaltomaista kipu kyllä oli. Yön aikana oli vuoto loppunut, mutta aamulla toisella vessakäynnillä taas tuli pyyhittäessä verta. Sain ajan gynelle ultraan onneksi tälle aamupäivälle. Pelottaa! Ei oikein jaksa pitää toivoa yllä. Maha on vieläkin aika arka siitä viimeöisestä, niin hetken lepäilen ja samalla kidutan itseäni vanhoilla neuvolakorteilla.