Huhtikuiset 2019 ♡

Mulla on alavatsan paine loppunut kokonaan. Tänään tullut paristi vessa käynnillä paperiin pyyhkiessä ihan vähän kirkasta verta. Vatsaa nipistellyt niinkuin ennen kuukautisia.
Alkaa olla toivo jo menetetty. En enää osta testejä. Katsotaan mihin tää etenee ja maanantaina varmaan käyn lääkärissä jos ei ala vuoto ennen sitä.

Minäkin ilmoittaudun vaikka vähän epävakaa tilanne menossa. Plussasin siis jo viime viikon torstaina ja menkkojen mukaan la olisi 6.4. Kuitenkin tällä viikolla tiistaina jouduin naistenpolille alavatsakipujen takia ja lääkäri totesi ettei kohdussa näy muuta kun nestettä. Viikkoja olisi pitänyt olla jo 6+1, mutta mitään siihen viittaavaa ei ollut. Ramppasin labrassa koko viikon ja hormoni nousee kyllä ihan toivotulla tavalla mutta perjantaina ei vieläkään löytynyt kun ehkä mahdollinen alkiopussi. Lääkäri siis laittoi vielä kontrolliultraan ensi perjantaille ja sitten pitäisi jo näkyä kasvaako siellä mitään. Kivut jatkuu mutta päivä kerrallaan mennään ja perjantaina sitten nähdään tuleeko tästä mitään.
Jos sun menkkojen mukaan la oli 6.4. niin silloinhan sulla pitäis vasta tänään olla 6+0, jos nyt en ihan väärässä ole. Mulla olis nimittäi la varmaan 7.4. ja tänään on 5+6. Silloin sulla olis maanantain ultrassa pitänyt olla vain 5+2 ja on ihan ymmärrettävää, ettei siellä vielä mitään näkynytkään. Vai onko sun ovis ollut aikaisemmin ja ootko esim. tikuttanut sen?

Onnea uusille plussanneille.
Sadettaja tsemppiä, toivottavasti kuitenkin kaikki ois hyvin.

-maria- mä oon ihan kahden vaiheilla uuden uä:n kanssa. Polilta meinasivat että nyt kun k. ulk on suljettu pois nii jatkuu normaalin raskauden seurantana. Ku sykettä tai alkiota ei vielä näkynyt niin tietty miettii sitten sitä tuulimunan mahdollisuutta. Hcg:t kyllä nousi normaalisti, miten lie tuulimunassa niiden laita, onko kellään tietoa?

Eli jos ultraan mielii niin yksityiselle olis mentävä ellei jotai akuuttia uutta huolta tuu. Mietin että jos ehkä odottaisi neuvolaan asti ja jos siellä ei saada sykkeitä kuuluun niin sitten ehkä varailla ultraaja yksityiselle puolelle

Liikunnasta oon nyt aika hyvin pitäny taukoon koska oon ihan väsy koko ajan ja noi vatsan tuikkimiset pelottaa. Salilla oon ennen käyny ja kuntopyöräillyt. Voinnin mukaan mennään

Ja tästä raskaudesta tietää vain mun lisäksi mies ja työkaverini. Oon vältellyt kertomista aiemman km takia kun ei oo vielä mikään varmaa. Isäntä tuo kerkesi jo illan vietossa useammalle kaverille huudella, mokoma

Minäkin ilmoittaudun vaikka vähän epävakaa tilanne menossa. Plussasin siis jo viime viikon torstaina ja menkkojen mukaan la olisi 6.4. Kuitenkin tällä viikolla tiistaina jouduin naistenpolille alavatsakipujen takia ja lääkäri totesi ettei kohdussa näy muuta kun nestettä. Viikkoja olisi pitänyt olla jo 6+1, mutta mitään siihen viittaavaa ei ollut. Ramppasin labrassa koko viikon ja hormoni nousee kyllä ihan toivotulla tavalla mutta perjantaina ei vieläkään löytynyt kun ehkä mahdollinen alkiopussi. Lääkäri siis laittoi vielä kontrolliultraan ensi perjantaille ja sitten pitäisi jo näkyä kasvaako siellä mitään. Kivut jatkuu mutta päivä kerrallaan mennään ja perjantaina sitten nähdään tuleeko tästä mitään.

Toivotaan, että on vaan niin alussa ettei vielä näy :) tsemppiä :)

Mulla on alavatsan paine loppunut kokonaan. Tänään tullut paristi vessa käynnillä paperiin pyyhkiessä ihan vähän kirkasta verta. Vatsaa nipistellyt niinkuin ennen kuukautisia.
Alkaa olla toivo jo menetetty. En enää osta testejä. Katsotaan mihin tää etenee ja maanantaina varmaan käyn lääkärissä jos ei ala vuoto ennen sitä.

Voi ei Maria:( Toivottavasti on vaan normaalia vuotoa mitä mullakin oli viime raskaudessa. Vaikka kyllä se säikäyttää!

Jos sun menkkojen mukaan la oli 6.4. niin silloinhan sulla pitäis vasta tänään olla 6+0, jos nyt en ihan väärässä ole. Mulla olis nimittäi la varmaan 7.4. ja tänään on 5+6. Silloin sulla olis maanantain ultrassa pitänyt olla vain 5+2 ja on ihan ymmärrettävää, ettei siellä vielä mitään näkynytkään. Vai onko sun ovis ollut aikaisemmin ja ootko esim. tikuttanut sen?

Minä käytän laskemisessa 33-34pv kiertoa koska kuukautiset olleet epäsäännölliset mutta lääkäri laskee 28pv mukaan. Siitä tuo heitto. Onhan se mahdollista että tämä olisi tärpännyt vasta paljon myöhemmin kun on oletettu. Silloin oikeastaan tuo kiinnittyminen olisi pitänyt olla juuri ennen kun tein ekan testin. Silloin voitaisi olla niin pienillä viikoilla ettei mitään vielä näkyisikään. Mutta tosiaan nuo kivut huolettaa kun ollut jo yli viikon eikä helpota. Mutta perjantaina ehkä sitten ollaan viisaampia.

Miten paljon olette muuten raskauksien aikana joutuneet olemaan sairaslomalla? Itsellä ekassa jäin kuukautta ennen äippäloman alkamista sairaslomalle. Tokassa olin ensin rv8-15 poissa pahoinvoinnin takia ja sitten loppupäästä vaihtelevasti supistusten takia. Jäin varhaistetulle äippälomalle heti kun pystyin kun kävi jo työnantajaa sääliksi.
Nyt sitten olin viime viikon jo pois kipujen takia ja pelottaa että kohta se pahoinvointikin alkaa jos joku on kyydissä ja joutuu taas vuodelepoon.

Mä olin viime raskaudessa satunnaisesti pois huonon olon takia alussa. Rv 20 mulla alko supistelut ja niitä oli kymmeniä päivässä mut eivät olleet kipeitä. Sillon kuitenkin huoletti ja olinkin välillä sairaslomalla. Ajattelin et syntyy varmasti aikasemmin supistelujen takia mut tulikin vasta sit rv 41+0. :D Nyt mulla on vähän korkeampi työmoraali mitä sillon ja yritän pysyä töissä :D

Minulla on ollut sen verran helpot raskaudet, ettei ole tarvinnut olla poissa töistä sen takia. Aamu oksentelut tuli vain hampaita pestessä ja muuten oksennusta ei ainakaan koskaan töissä tullut, vaikka pahaa tekikin. Supistuksia alkoi tulemaan esikoisesta kävellessä joskus rakenneultran jälkeen, teen istumatyötä, niin nekään ei haitanneet. Nyt toivotaan, että tässäkin raskaudessa menisi näin :grin

Oman ja vauvan voinnin mukaan mennään, jos yhtään alkaa tuntumaan, ettei töitä voi tehdä, sitten jään sairauslomalle :happy:

Raskaan liikunnan jätän suosiolla väliin. Nyt olen alkanut joogaamaan ja käyn kävelylenkeillä. :)

Varovaisesti tulen tänne kurkkimaan, eilen kp 26/28 eli dpo 12 sain hailakan viivan Onestepin raskaustestiin :) Tänään piti tehdä varmistukseksi digi, joka näytti "Pregnant" :love017
Meillä siis takana 1,5 vuotta yritystä ja nyt yk 15 tärppäsi, eka plussa koko tuona aikana :Heartred Olo on aika epäuskoinen :Heartred Viime kierrossa kävin yksityisellä aukiolotutkimuksessa, mutta siitä kierrosta ei tärppiä vielä tullut vaikka kovasti sitä toivoin. Nyt kuitenkin tämä aukkarin jälkeinen kierto yhdistettynä letrozole-kuuriin toi viimein toivotun tuloksen :notworthy:Heartred

Tänään olisi raskauslaskureiden mukaan 3+5 menkoista ja oviksesta 3+6. Ovisplussan sain kp 13. Eli laskettuaika menee sinne 22.-23.4 ja mikä huvittavinta niin mun veljen synttärit on kans samoihin aikoihin :grin

Muoks. Niin ja esikoinen meille tosiaan olisi tulossa jos kaikki menee hyvin :)

Muokattu viimeksi:
Varovaisesti tulen tänne kurkkimaan, eilen kp 26/28 eli dpo 12 sain hailakan viivan Onestepin raskaustestiin :) Tänään piti tehdä varmistukseksi digi, joka näytti "Pregnant" :love017
Meillä siis takana 1,5 vuotta yritystä ja nyt yk 15 tärppäsi, eka plussa koko tuona aikana :Heartred Olo on aika epäuskoinen :Heartred Viime kierrossa kävin yksityisellä aukiolotutkimuksessa, mutta siitä kierrosta ei tärppiä vielä tullut vaikka kovasti sitä toivoin. Nyt kuitenkin tämä aukkarin jälkeinen kierto yhdistettynä letrozole-kuuriin toi viimein toivotun tuloksen :notworthy:Heartred

Tänään olisi raskauslaskureiden mukaan 3+5 menkoista ja oviksesta 3+6. Ovisplussan sain kp 13. Eli laskettuaika menee sinne 22.-23.4 ja mikä huvittavinta niin mun veljen synttärit on kans samoihin aikoihin :grin

Onnea plussasta ja tervetuloa :Heartred

Paljon onnea plussasta! Mulla kans siskon synttärit ihan la:n lähellä, niin saa nähdä tuleeko sama synttäri.

Muoks. Niin ja esikoinen meille tosiaan olisi tulossa jos kaikki menee hyvin :)

Onnea plussasta ja tarrasukkia

Oletteko muuten sattuneet aiemmin huomaamaan tämmöistä raskauspäiväkirjaa? Mä hankin tämän valmiiksi jo aikaa sitten, ja ihana kun saa pikkuhiljaa ruveta tätä täyttämään! :happy: oon niin hulluna kaikkiin täytettäviin kirjoihin, testeihin jne. :laughing002
Hirmu söpön oloinen kalenteri tää on että voin suositella vaikka vasta olen vaan joutunut tyytymään selailuun :grin

IMG_20180125_134214.jpg

"Kiva" että ryhmässä on muitakin pidempään yrittäneitä :) Monesko letrokierto teillä zaeada oli ennenkuin onnisti?

Mun ei tarvinnut edellisessä raskaudessa olla lainkaan saikulla. Pahoinvoinnit tuli miten tuli, muttei onneks töissä. Muutenkin olin tosi hyvävointinen loppuun asti.
Nyt sitten olen kotona niin ei tarvi moisia murehtia.

Oletteko muuten sattuneet aiemmin huomaamaan tämmöistä raskauspäiväkirjaa? Mä hankin tämän valmiiksi jo aikaa sitten, ja ihana kun saa pikkuhiljaa ruveta tätä täyttämään! :happy: oon niin hulluna kaikkiin täytettäviin kirjoihin, testeihin jne. :laughing002
Hirmu söpön oloinen kalenteri tää on että voin suositella vaikka vasta olen vaan joutunut tyytymään selailuun :grin

IMG_20180125_134214.jpg

En oo koskaan kuullutkaan tällaisesta kalenterista :grin Mistä tällaisen löysit?

En oo koskaan kuullutkaan tällaisesta kalenterista :grin Mistä tällaisen löysit?
Joskus nettiä selaamalla, ton kirjan nimen kun kirjoittaa Googleen niin löytää :) Kaveri myös vinkkasi tästä mulle, kun hän bongasi tämän ollessaan jo aika pitkällä raskaana niin ei itselleen viitsinyt enää hankkia mut aatteliettä ois mulle sitten valmiina kun tulee ajankohtaiseksi :)

Takaisin