Hormonikierukan poiston jälkeen raskaaksi?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä poistettu kierukka reilu viikko sitten. Tiputteluvuotoa tuli 2päivää ja sen jälkee ei olekkaan vuotoja ollut. Aloitettiin yrittäinen maanataina ja nippailuja massussa ollu,en tiiä kuvittelenko vai mitä liekkään. Mä en vaa malta oottaa että raskaudun,ei oo kärsivällisyyttä lainkaan odottamiseen Voiko siltikin raskaaksi tulla kierukan poiston jälkee vaikkei kuukautisia ole tullut,vai täytyykö vaan odottaa kuukaus jos alkas kuukautiset. Mulla ei siis ole ollut kierukan kans kuukautisia 3 vuotee . Mites muilla,joko tärpänny?

Tsemppiä Kirppu^ yritykseen. Omalle kohdalle sattui niin. että 10.8. siis poistettiin Mirena, jolloin oli jotain vuotoa, 7.9. alko "normimenkat" ja 5.10. plussattiin! Aika nopsaan siis.. Onnea yritykseen!

No itse raskauduin kierukan ollessa, tosin oli ollut sama kierukka jo 7 vuotta... Poistettiin ja raskaus jatkui hetken,mutta sitten tuli kkm. Nyt toivon että tärppäis uudestaan ja nopeesti!!! :rolleyes:

Eliisa vautsi,onnea valtavasti ♡ täällä kans ovis menosss tällä hetkellä ja peitto heilumaan loppuviikoksi :)

Ansaki: voi ei :/ toivottavasti raskaudut uudelleen pian.

Mulla eka kierto oli yli 40 päivää. Nyt onkin menossa omien laskujen rv 5+3 eli toisesta kierrosta tärppäsi :D Toinen kierto oli myös lyhyempi kun kp 30 testi näytti plussaa.

Voi ei ;/ voimia menetykseen♡ nyt vain uutta yritystä ja toivotaan että tärppäis pian ja pysyis matkassa mukana. Täällä kans ovis menissa parhaillaan,saanen nähä mitenkä käy. Oon unohtanu jo alkuraskaudet kun vikasta 3 vuotta aikaa..niin jos raskaaksi satun tulemaan nii kuinka pian tunnistaa sen että on tärpännyt?

Täälläkin aloitetaan yritys uudestaa eli kesken meni :(

rbck minullakaan ei ole kierrosta oikein mitään tietoa. eka kierto oli yli 40 päivää, seuraavasta plussasin kp 30. Nyt menossa kp 11/?? jos laskemsen aloittaa ensimmäisestä vuotopävästä :banghead:

toinenpikkuinenko voi harmitus sentään :/ tsemppiä sinne!

Täytyy vaan yrittää olla kärsivällinen ja odotella kierron keppostelun loppumista, tää epätietoisuus on kyllä ärsyttävää..

Mulla ei kuukautisia ole tullut kierukan poiston jälkeen. Ovis tuli vajaa 2 viikkoa poiston jälkeen ja raskauduinkin sillo mutta meni kesken. Nyt ootellaan taas ovista alkavaksi.

Itsellä poistettiin hormonikierukka syksyllä. "Tyhjennysvuoto" / menkat tuli parin viikon päästä poistosta ja siitä neljän viikon päästä plussasin. Tosin meni kesken, kk todettiin ultrassa viikolla 9+ ja siitä tässä elvyn pikkuhiljaa. Nyt alkaa vuoto himmaamaan, tyhjennyksestä kohta 3 viikkoa. Josko sitten uskaltautuisi uuteen yritykseen...

Multa poistettiin kierukka muistaakseni 7.5. ja raskaustesti oli positiivinen jo toukokuun viimeinen päivä eli mitään vuotoa ei välissä ehtinyt tulla. Olin hormonikierukan kanssa vuodoton myöskin.

Täällä odottelen ja ihmettelen mitä ensiviikko tuo tullessaan, alkaa olemaan sillon poistosta yhen kierron mitta päiviä takana :)

Täällä yks uus oottelee josko miehelle sais synttärilahjaa... kierrukka poistettiin 2 viikkoo sit ja vuodotki meni... ei varsinaisesti olla lasta yritetty mutta ei olla esteltykään... itsellä ennestään 1.v 4 kk tyttö ja miehellä 8 ja 10 vuotiaat pojat..

Takaisin