Hormonikierukan poiston jälkeen raskaaksi?

Onko se yleistäkin, että kierukka lisäisi poiston jälkeisiä keskenmenoja? Mun omatuntoni ei varmaan kestäisi itse aiheutettua keskenmenoa.
 
Minä raskauduin todella nopeasti kierukan poistin jälkeen. Tasan kuukausi poistosta tein positiivisen testin. Olin ajatellut että aikaa menee rutkasti sillä olen jo reippaasti yli kolmekymmentä ja kierukan aikana ei ollut menkkoja niin en tiennyt kierrostani mitään.
 
Vähän jännittää niin joka kohtaan kirjottelen. 31.1 poistettiin kierukka, 16.2 alko menkat, eilen 3.3. oli menkkamaista kipua ja nyt jännittää mitä se merkkas :dance011Palailen asiaan toivottavasti pian!
 
Täällä myös kierukka poistettiin 31.1. ja siitä kahden viikon päästä tuli menkat. Heti sitten ekasta kierrosta raskauduin, mutta raskaus oli kohdunulkoinen :sad001 Kierukka oli mulla hieman reilun 2 vuoden ajan.
 
Kierukka ehti olla reilut 1,5v kun se lähti. Sen jälkeen söin kaksi liuskaa pillereitä ja kun ne jäi pois niin tärppäsi heti. Oli yllätys, että näin kävi! Esikoista yritettiin vuosi ja kolmatta lasta 3kk, joten en ajatellut, että noin pian onnistaisi. :)
 
Takaisin
Top