Hoitolaukku

Meillä se libero-laukku piti itse muistaa hakea hyllystä että laittakaa muistilistalle :)

Tässäkin on paikkakuntakohtaisia eroja. Jyväskylässä se kiikutettiin ainakin mulle ihan automaattisesti ekana iltana siihen pöydälle kysymättä :) Mutta jos ette saa automaattisesti, niin kannattaa kysyä sen perään kyllä :) !

Mut tuohan oli näppärä juttu Mimmi tuo tietokonelaukku. Mulla on yksi tietokonelaukku tällä hetkellä turhan panttina (punainen, kivalla kuosilla oleva gollan laukku), niin otan sen hoitolaukuksi :) Siinä on kaksi isoa lokeroa ja sitten pienempiä muutamiakin. Hoitanee homman hyvin - ja jos ei hoida, niin sitten harkitsen oikean laukun ostamista. Ja jos pienempää nappaa mukaan, niin tuo Liberolaukku on siihen itselle mainio.
 
Meillä Seinäjoella ei sairaalan puolesta edes sanottu mitään koko laukusta. Siellä oli vaan käytävällä hylly jossa niitä laukkuja oli. Onneksi olin tietoinen että sellainen sieltä saadaan niin tajusin napata mukaan.
 
Mä olen haaveillut Storksakin Elisabeth hoitolaukusta,mutta syynä haaveiltuun on tuo hinta,250e!!
Kävin jo lastentarvikkeessa viimeviikolla sillä ajatuksella,että ostan sen emmaljungan sport hoitolaukun (89e) joka sitten mätsää vaunujen kanssa,mutta en haluakkaan sitä.se ei vaan sovi mun vaatetyylin kanssa ollenkaan.
Ottaisin sitten kuitenkin myös varsinaisen käsilaukkuni mukaan itselleni ja hoitolaukku roikkuisi vaan vaunun työntöaisassa lähinnä tavaran säilytys tarkoituksena..haluaisin,että hoitolaukulls olisi molemmat hyödyt,mulle tyyliin sopiva käsilaukku ja vauvalle samalla hoitolaukku.. Meneepäs tää hankalaksi!

Millaista budjettia te ootte aatellu ns.sijoittaa hoitolaukkuun?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä oon jotenkin ajatellut, että en mä sitä hoitolaukkua olalla kauheasti kanniskelisi, kai se siinä vaunujen työntöaisassa menisi... niin siksi ajattelin, josko tuon beigen hoitolaukun kanssa pärjäisin, jonka siskoltani sain. Se on ainakin tilava ja siinä on hyvin taskuja. Mutta kyllä se Marimekon Arkkitehtikin houkuttelisi... :rolleyes:
 
Oli pakko googlettaa Satsuman mainitsema laukku. Onhan se tyylikäs ja nahkainen, ei-hoitolaukkumainen. Mutta en mä kyllä noin paljoa maksaisi silti :eek:
 
Tosi hienohan tuo Storsakin laukku on, mutta ei oo ihan ainakaan tämän tytön budjettiin istuva. Mieskin lentäisi takamukselleen, jos kiikuttaisin tuon hintaluokan hoitolaukun kotia :wink
 
Itekkin oli pakko kattoo, ja siis ei ees ois yhtään mun tyylinen, sanotaan et aivan liian tyylikäs mulle! :grin
 
Martuti, No nyt päästiin asiaan! Just tollanen rocktyyli on ennemminki se meikäläisen juttu.. :wink Kiitti muuten sivu vinkistä, täytyy käydä ihan ajan kans se läpi, tähän asti oon shoppaillu EMP: stä ja näyttäis samantyylisiä olevan. :)
 
http://www.polyvore.com/friis_company_boxer_bag/thing?id=62628480

Mä ostin esikoiselle aikoinaan tommosen Sokokselta ja myös uudelle tulokkaalle tulee käyttöön . Ei siis ole varsinainen hoitolaukku mutta en semmosta tahtonutkaan. Se hoitolaukku meillä ainekin kulki joka paikassa mukana vaunuillessa, ostoksilla, sukulaisilla ja kavereilla kyläillessä. Tuon ku otti mukaan ei tarvinnut välttämättä ottaa omaa laukkua mukaan ollenkaan. Mahtu kaikki oleellinen eli vaippoja, puhdistupyyhkeitä, pyyhe, vaihtovaatteet, äidinmaidonkorvike, tuttipullo ja tutti. Lisäks sinne mahtu vielä hyvin lompakko ja kännykkä :)
 
Mä ostin Lässig casual courier bagin. On varsin neutraali muotoilultaan ja ei mielestäni välittömästi huuda kato tää on hoitolaukku, toisin kuin esim. Emmaljungan oma laukku... Ja mies hyväksyi tuon myös ja sanoi uskaltavansa liikkua julkisesti sen kanssa. Tykästyin muihinkin Lässigin malleihin ja olisi ollut tarjolla samanoloisia veskojakin kuin tuo Satsuman haaveilema.
 
Mä ostin ihan vaan perus mustan hoitolaukun. Oltiin miehen kanssa yhessä ostamassa kun se oli sitä mieltä et sen hoitolaukun pitää olla sellanen jota sekin kehtaa kantaa (eli toisin sanoen näyttää hoitolaukulta :grin). Ymmärrän kyllä hyvin et ei halua mitään käsilaukun näköstä hoitolaukkua kantaa kun vauvan kanssa kulkee ilman mua. :)
 
^ Toi on kyllä totta! Jos mulla olis hoitolaukkuna käsilaukku, niin mies ei siihen koskisi tai sen kanssa olisi liikenteessä :grin Siksikin se Marimekon Arkkitehti voisi kyllä olla jees...
 
Mulla on kans tuo skip hopin raidallinen, ja se on tosi kiva :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
  • Tykkään
Reaktiot: tiu
Meillä tuskin mies paljon tulee vauvan kanssa kahestaan liikkumaan, kyllä mä ajattelin olla mukana AINA :D. ja jos joskus johonki lähtisivät kahestaan niin ei oo suuri homma siirtää kamoja johonki miehekkäänpään, eli toimin tässä asiassa itsekkäästi ja ajattelen hoitolaukun ulkonäköä, en sitä miltä mies näyttää se käsipuolessaan :P
 
^ Niin ja siis kuinka paljon sitä laukkua oikeasti tulee siis kannettua? Eikös se enemmän ole vaunuissa tms?
 
Ei kyl kans tullu mieleenkään toi et miehen pitäs kehdata kantaa sitä laukkua..... ehkä koska toi muutenki usein kaupungil kantaa joko mun laukkua tai lompakkoa ainaki osan aikaa eikä oo ees se viel koskaan haitannu :grin Enkä usko et toi ukko yksin vauvan kans kauheesti mihinkää menis, ainakaa ihmisten ilmoil, ehkä porukoilleen korkeintaan.
 
Kyllähän se täytyy ottaa lähestulkoon joka paikkaan mukaan. Ei nyt ehkä normi kauppa reissulle mutta jos vauvan kanssa käy esim kyläilemässä niin tottakai pitää olla vaipat sun muut härpäkkeet mukana. Vaihtovaatteet kannattaa olla myös aina vauvalle mukana koska se ei oo mitenkään tavatonta että tulee pissat tai kakat yli :P
 
Takaisin
Top