Himottaako jokin ruoka? Entä ällöttääkö?

On vähän etova olo koko ajan niin lähtökohtaisesti ei tee niin paljon mieli oikein mitään kuin tavallisesti. Yleensä suklaa on mun heikkous mutta nyt ei tee sitä lainkaan mieli. Mutta jos jotain tekee mieli niin suolaista! Ja selvästi on enemmän jano koko ajan kuin tavallisesti.
Mulla on mennyt ällötysvaihe jo ohi, mutta kaikkeen muuhun samaistun! Olen ollut suorastaan järkyttynyt siitä, ettei suklaa maistu enää :tears: Ainoa makea herkku joka varsinaisesti himottaa on jäätelö. Mutta suolaisiin on kauhea hinku, ja vettä pitää juoda jatkuvasti (ja sitten yöllä tietenkin ravata vessassa...)

Mulla on mennyt ällötysvaihe jo ohi, mutta kaikkeen muuhun samaistun! Olen ollut suorastaan järkyttynyt siitä, ettei suklaa maistu enää :tears: Ainoa makea herkku joka varsinaisesti himottaa on jäätelö. Mutta suolaisiin on kauhea hinku, ja vettä pitää juoda jatkuvasti (ja sitten yöllä tietenkin ravata vessassa...)
Allekirjoitan nämä! Mun tekee mieli makeista herkuista vain mehujäätelöä, mutta sitten sipsejä, ranskiksia, pizzaa yms voisin syödä loputtomasti. 🫣 Ja jano ja pissahätä on toki koko ajan läsnä. 🙄

Mulla on nyt joku ongelmavaihe kaiken ruuan kanssa, ei tee mieli ostaa kaupasta mitään 😂 Kaikki siis kyllä maistuu, mut mieli ei tee mitään ja kaikki lisäaineet ällöttää nyt 😂

Takaisin