Aiai minkä virheen teki!Nää on ihan mun lemppareita! Pyysin viimeks puolisoa tuomaan kaupasta ja se toi niitä missä ei oo noita ihania jugurttisattumia![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aiai minkä virheen teki!Nää on ihan mun lemppareita! Pyysin viimeks puolisoa tuomaan kaupasta ja se toi niitä missä ei oo noita ihania jugurttisattumia![]()
Näitäkin löytyy täältä vielä jämät! Nyt ei vaa oo tehny niitä mieli hetkeen. Oon samaa mieltä et ihana ku ei oo liian makeita.Syön Myllärin suklaarenkaita. Ne on hyviä, eikä liian makeita. Ja nyt ku katoin ravintosisältöö nii ei erityisen epäterveellisiäkään![]()
Mä oon vetäny noita satsumoita kilokaupalla.
Tänään iski kauhee mieliteko kauppakeskuksessa käydessä. Picnicin uunipotut vihersalaatilla ja kahdella täytteellä. Nam oli niin hyvää!![]()
Satsumarmt best! Harmi, kun puoliveriappelit tulevat vähän myöhemmin.![]()
3 sulatejuustopaahtoleipää myöhemmin, kyllä oli sen arvoista!Nyt tekee hirveesti mieli sulatejuustoa. En tiedä miksi, en edes muista milloin oon viimeksi syönyt sulatejuustoa, ehkä tyyliin vuosi sitten kun olen viimeksi tehnyt lohikeittoa ja laittanut sen sekaan? Pitääpä tänään ostaa ja pistää leivän päälle ja air fryeriin ja katsoa että oliko oikeesti sen arvoista![]()
Mun esikoinen syntnyt maaliskuussa ja häntä odottaessa söin noin kaksi kiloa satsimia päivässäTäydellisesti osui näiden sitrusten sesonki juuri tähän alkuraskauteen, itelläninikin lähtee aina verkkopussillinen niitä mukaan kaupasta![]()
Mulla myös esikoinen maaliskuussa syntynyt ja silloin söin niin paljon satsumoita ja veriappelsiinejaMun esikoinen syntnyt maaliskuussa ja häntä odottaessa söin noin kaksi kiloa satsimia päivässä
Nyt tekee mieli tulista ja rasvasta ruokaa. Siis pekonihampirilainen chilimajoneesillatai vaan salsaa suoraan purkista lusikalla
![]()
Oi mä rakastan Liemen Shanghai TacojaVoi kunpa mäkin saisin jonkun terveellisemmän kirpeän karkkien tilalle.Mut myös tosiaan tulinen maistuu tällä hetkellä hyvin. Himoitsee myös Shanghai Tacoja, mut ne Liemen on vähän vaikeita kun siemeniä ja ituja muun muassa, mut josko jaksaisi kotona taas tehdä.