Himot ja halut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja jonppu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Liekö jotain c-vitamiinin puutetta kun voisin juoda tuoremehua ihan järkyttäviä määriä.. niin ja niitä satsumia menee myös aivan hulluna..?

Mä oon kans ehkä jopa vähentänyt rasvasta ruokaa ja herkkuja. Oikeestaa tekee mieli enemmän jotain kanasalaattia :D

mä en pääse tästä mun kokishimosta eroon! pakko juoda joka päivä, huoh! tosin vain vähän mutta silti, rasittavaa :/ onneksi muuten ei tuu
mitenkään överisti syötyä!

Kaikki ruoka joka maistuu joltain! Oikeestaan lähes kaikki ruoka ylipäätään, mutta ei mitään tavis lihamakaronilaatikkoa. Mausteista ulkofilettä ja lompakko kiitti eilen! :P
Samoin kokis maistunu äärettömän hyvältä eilen ja tänään :D

Happista tai tummaa leipää, juustoa ja suolakurkkua, nam! :hungry: En tosin tiiä, johtuneeko raskaudesta vai himottaako noi nyt muuten vaan

Mä join viikon ennen plussaa kahviakahviakahvikahvia :wacky::wideyed::wtf:
pisti oikeen ihmettelemään kun tunnin välein oli pakko keittää kupillinen. Ja illalla toivoi että oispa jo aamu että sai aamukahvia onneks tää himotus kesti vaan sen viikon.
Ja yleensä en syö joulukinkkua mutta sitäkin tuli vedettyä kaksin käsin kun mies moisen paistoi:hungry: siitä ois kyllä jo pitänyt arvata että raskaana ollaan :happy:
Muita erikoisuuksia ei ole ainakaan vielä ilmaantunut.

Ruisleipää majoneesilla ja meetwurstilla. Siihen kylkeen kylmä kaakao <3 kyllä on ihmisen helppo olla.

Mandariineja meni tänään kilo. Lisäksi parina iltana olen tehnyt hirveän saavin hedelmäsalaattia ja vedellyt yhdellä istumalla. Niin ja se kokis, nyt kun ei viittis juoda sitä makeutusaineiden ja kofeiinin vuoksi niin johan tekee mieli! Oon nyt sallinut itselleni yhden lasin päivässä. Äh.

Mun on pakko hakea tänään kylällä käydessä tuoremehua, aamukahvi tökkii ihan kunnolla. Muutenkin aamuisin menee vain hedelmät alas, ihan mielenkiinnolla odotan että paheneeko tämä yökötys..

Yxvaan, mulla myös tökkii aamukahvi, mutta pakolla vaan vedän, kun niin kahviaddikti olen :hungover:.

Mulla alkoi esikoisesta aivan hirveä himo minttuun :hilarious:. En normaalisti edes pidä mintusta, niin silloin meni minttusuklaa ja kaikki mintun makuiset purkat, teet yms... Luin sillon että mintulla on rauhoittava ominaisuus ja esikoisen aikaan stressi oli ihan ääretön, kun tein opinnäytetyötä, koulun harjottelua ja vielä viikonlopputöitä. Eli uskon, että näillä himoilla on aina joku syynsä.

Nyt tekee mieli vaan kaikkea erittäin energiapitoista, kuten suklaata ja lihaa. Olen vieläpä "kasvissyöjä" (syön kalaa välillä), mutta nytten olen miettinyt, että pitäisikö liha pienessä määrin lisätä raskausajan ruokavalioon. Esikoisen raskausaikana söin lihaa vähän.
Meni vähän ohi aiheen... :hilarious:

Mandariinit on kiva juttu! Menee kilo päivässä :D
Toinen jännä on pikkuporkkanat! En oo oikein koskaan tykänny porkkanoista raakana mut nyt onkin saatava niitä joka päivä. Varsinkin jos alkaa pahaolo nostaa päätään nii tulee olo että on saatava porkkanaa ja sillä helpottaa!

Pari päivää oon himoinnut suolakurkkua, mutta muuten tuntuu että kaikki ruoka närästää. Esikoisen aikaan olisin voinut syödä vaan selleriä.. Oli niin hyvää

Mikähän noissa mandariineissa on? Mun on pakko saada muutama heti aamusta, ja päivän mittaan menee useampi. Ja ai että, kun mies unohti ne tänään ekalla kauppareissulla, ni piti lähteä heti takas hakemaan :D Ekaa odottaessa oli suklaa ja suolakurkut, toisella kertaa vedin kilon porkkanoita päivässä.

Mie kävelin tänään kauppaan ett jotain hyvää tahdon, niin löysin itteni ostamasta mandariineja normi karkkipussin sijasta, vaikken mitään varsinaista himoa niihin nytkään tunne :o mut on ne silti niin ihanan raikkaita ja makeita samaan aikaan, ja huomattavasti parempi vaihtoehto ku se karkkipussi! :)

Ihan ruoka ruoka ei oikein uppoa mut sit kylmä ja raikas niinku noi klementiinit :D persimonia maistoin eilen ja oli kyllä hyvää...kuin karkkia :D Niitä voisin vedellä. Pistin sen ensiks vatsan toimimattomuuden piikkiin mutta nyt kun vatsa toimi ni sama jatkuu. Viimeyönä söin kana taco salaatin johon ollu pitkään koukussa ni nyt se ei maistunu millekkää...joutu väkisin syömään. Kahvi on alkanu maistumaan liian väkevälle eikä tuu juotua niin paljoa enää. Vaikka mieli tekisi. Mutta arvatkaa mitä tekis mieli... memphisin tai amarillon hampparia... ihme kyllä... :D lähtisköhän ukko ja poika huomenna syömään mun kans :D jos äippä tarjoaa :D

Mulla rupee iskee yökötys ihan kaikkea kohtaan! :(
Noi mandariiniklementiinitmitkälie ja porkkanat on tällä hetkellä ehkä ainoit mitä voin syödä, ja nekin vaan jääkaappi kylmänä!

LaRa: Mullakin ensi oli vaa nälkä mut eilen oikeestaan alko ällötys ja tänään ruokahaluttomuus :( nyt rv5+6

Mulla tökkäs viikonloppuna ensimmäinen ruoka tässä raskaudessa: kebabliha, yööök! :D Ekan raskauden jälkeen en vieläkään pysty syömään italiansalaattia ja marinoituja pihvejä, harmi jos tämäkin jää ällöttämään kestona, kun oon kyllä muutaman kerran vuodessa hyvällä ruokahalulla kebab-ranskalaisia syönyt :D.

Takaisin