Himot ja ällötykset

Apua, muillakin älytön Subin ja salmiakin himo ollut! Tuntuu, että omat mieliteot vaihtuu päivittäin ettei perässä pysy. 😂
 
Joo toi on jännä miten vaihtelee. Viimeksi muistan, että teki mieli vaan mustikkakeittoa. Nyt ei yhtään. Sen sijaan oli subi-kausi, hamppari-kausi, real-leipä-kausi. Kaikki ollutta ja mennyttä jo. Ainoa mikä on pysynyt, niin appelsiini mehu 😅
 
Siis mikä juttu tää on! Mullakin oli hampparikausi ja nyt meneillään subikausi. :tears: Ja salmiakkia tekee mieli ihan mielettömästi! Pitää hakea niitä Namituvan raskaussalmiakkeja kohta. 🤤
 
Älytön laskiaispullan himo.. Eipä ole veriappelsiinien ja päärynöiden lisäksi tainnut muuta terveellistä ollakaan himolistalla. 😂 Kahvi ei maistu, vaikka ennen en voinut kuvitellakaan nousevani ilman kahvia. 😅
 
Kovasti tekisi mieli vuohenjuustoa 😭 Pitää varmaan kehitellä jotain ruokaa jossa se saa paistua riittävän kuumaksi.
 
Kovasti tekisi mieli vuohenjuustoa 😭 Pitää varmaan kehitellä jotain ruokaa jossa se saa paistua riittävän kuumaksi.
Mulla kans juustot maistuisi. 😅 Harmi et tykkään eniten niistä just esim. salaateissa.

Pizza, sosekeitto (esim. punajuuri) ja pastat nyt ainakin sellaisia joissa vuohenjuusto olisi kuumennettuna. Myös kanafilee + sen päälle vuohenjuusto ja uuniin, vois olla hyvä. 😚
 
Eilen heti herätessä oli hirveä himo mansikkajäätelöön. Enkä ole kyllä ihan tavallista mansikkajäätelöä valinnut mauksi sitten lapsuuden, niin ei mitään käsitystä mist moinen.
Mutta ai että miten hyvältä se sitten maistui!
 
Mulla aina välillä haluttaa kovastikin jotain, mutta kaikki on ollu sellasii mitä nyt yleensäkin haluan syödä, vaikken kaikkia ihan viikottain. Eli vielä kunnon himotuksia odotellessa:Sparkles:
 
Mulla tilanne on sellainen että kaikki rasvainen ja suolainen sekä vahvasti maustettu tuntuu todella epämiellyttävältä ajatukselta, vaikka aiemmin oli juuri lempiruokiani. Nyt syön vaan esimerkiksi puuroa, hedelmäsoseita, jugurttia, kananmunaa ja keitettyjä pehmeitä kasviksia. Jotenkin ei uppoa kun sellaiset mössöruuat ja kaikki maut maistuu todella vahvasti. En myöskään pysty syömään oikein mitään aamupäivän jälkeen sillä noin kolmen aikaan alkaa pahoinvointi. Nyt 1/3 aikana on myös siis painoa tippunut tämän vuoksi 3kg ja lievä ylipaino muuttuikin normaalipainoksi. Paino on tippunut sen verran hiljalleen, etten nyt huolissani ole - varsinkin kun vieläkin paino on siinä normaalipainon ylärajalla.
 
Mulla tilanne on sellainen että kaikki rasvainen ja suolainen sekä vahvasti maustettu tuntuu todella epämiellyttävältä ajatukselta, vaikka aiemmin oli juuri lempiruokiani. Nyt syön vaan esimerkiksi puuroa, hedelmäsoseita, jugurttia, kananmunaa ja keitettyjä pehmeitä kasviksia. Jotenkin ei uppoa kun sellaiset mössöruuat ja kaikki maut maistuu todella vahvasti. En myöskään pysty syömään oikein mitään aamupäivän jälkeen sillä noin kolmen aikaan alkaa pahoinvointi. Nyt 1/3 aikana on myös siis painoa tippunut tämän vuoksi 3kg ja lievä ylipaino muuttuikin normaalipainoksi. Paino on tippunut sen verran hiljalleen, etten nyt huolissani ole - varsinkin kun vieläkin paino on siinä normaalipainon ylärajalla.
Toivottavasti pahoinvointi pian jo helpottaisi sulla. Musta ainakin tuntuu, että on pystynyt jälleen syömään paljon normaalimmin kun se pahoinvointi helpotti. Tuostakin kannattaa varmaan neuvolassa mainita:red-heart:

Mun suuri himo on ollu tummat viinirypäleet! Ne on niin makeita ja raikkaita yhtä aikaa😋 mies jo vähän nauroi että mistä oon noi keksiny ku syön rasiallisen useana päivänä viikossa iltapalaksi ja ennen raskautta en ollut eläissään edes ostanut niitä kotiin:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
En muista että olisi selkeästinollut mitään ällötyksiä, mutta inhosin jos mies lämmitti makkaraa mikrossa 😂. Ja enemmän kuin hyvin maistui suklaa. En muista oliko selkeästi jotain mitä oikein himoitsin erityisesti, mutta mausteiset ruoat oli mun juttu 🤔
 
Takaisin
Top