Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on tää sama! Ennen ois pepsi maxia mennyt päivittäin, nykyään ei tee sitäkään mieli. Samoin joka viikko on pitänyt saada irttaripussi, nyt en oo yhtenäkään viikkona plussan jälkeen halunnutOlen ihan järkyttynyt, että tällainen Pepsi Max -addikti ei saa alas mitään kolajuomia tällä hetkellä :D ei ehkä huono asia, mutta kuitenkin...
Oi, nyt ehkä teit pahasti, kun mainitsit raffelit heti rupes tekemään mieli.Oi, sain tänään kummitytön synttäreillä Raffeleita. Sopiva sekoitus suolaa ja mauttomuutta! Pitänee käydä kaupassa
Pakastimen kautta (3vrk)saa jonkin uuden suosituksen mukaan syödä myös metwurstia/salamia.Mulla suolakurkku ja kiivi himotus on ollut kova! Ajatuskin kanasta ällöttää, varsinkin jotkut kanansuikaleet. Sushia tai graavilohta tekis mieli aivan törkeesti mutta ei nyt voi;( Suunnittelin jo että kesäkuussa synnytyksen jälkeen vedän kala-överit. Rv 9 (8+5) menossa:)
Ei valitettavasti koske kaloja..Pakastimen kautta (3vrk)saa jonkin uuden suosituksen mukaan syödä myös metwurstia/salamia.
Koskisikohan sama idea kraavi- ja kylmäsavukalaa... toki tyhjiö pakkaukset aina ongelmaisia. Itse tuoreesta kalasta sekä kraavaan että kylmäsavustan ja nyt myös sitä jouluksi itselleni kylmäsavua pakastin...
Mä jo ehdin luulla, että mulla ei tässä toisella kolmanneksella olis enää erityisiä himoja tai ällötyksiä, mut voi juku miten hyviä veriappelsiinit onkaan. Tosin ainahan ne on tähän aikaan vuodesta, kun sesonki alkaa, mutta nyt niitä on kyllä tullut vedettyä kaksin käsin.