Himot ja ällötykset

Mulla on menossa se aika kun kaikki vaan ällöttää ja ihan pelottaa ettei saa tarpeeksi ravintoa🥺 onko kellään suositella jotain helppoja hyviä ruokia? ylempänä olikin jotain laitettu, mutta saapi vinkkailla lisää🥰
 
Nyt on alkanut ällötykset, suurimpana tällä hetkellä vauvan ruuat 😬. Mies saa nyt syöttää aina kun mahdollista, mua niin ällöttää etenkin lihasoseet. Marjasoseet ja puuro menettelee jotenkin.
 
Himona tällä hetkellä on makea kirsikkatomaatti. Paketillinen hujahtaa huomaamatta kitusiin. Ja aikaisemmin siis en sietänyt tomaattia oikeastaan yhtään 😅 Ällötyksiä ei oikein nyt ole, paitsi leipä aamuisin.
 
Smoothiet ja marjat maistuu paremmin kuin hyvin! Liha ja kala ei oikein maistu ja jostain syystä jogurttikin vähän äklöttää.
 
Mikään ei tunnu maistuvan, paitsi appelsiinimehua voisin juoda jääpalojen kera vaikka kuinka paljon.
 
Edellisessä (loppuunasti menneessä) raskaudessa himoitsin suuresti punaviinimarjamehua. 😂
 
Mulla tekee jatkuvasti mieli jotain kirpeää/hapanta tai raikasta. Kaapit on vuorattu täyteen mm. Sitrushedelmillä, mahdollisimman kirpeillä hedelmä karkeilla, pakastetuilla viinirypäleillä ja vesimelonilla. Jatkuvan pahoinvoinnin vuoksi nää on nyt ainoat mitä olen pariin viikkoon saanut menemään alas 🥺😓

Ällötyksinä kaikki erilaiset hajut, jotka ovat tällä hetkellä erittäin voimakkaita 😣 mm. Koiran hengitys ja koiran kumilelut 🤢
 
Ällötyksinä kaikki erilaiset hajut, jotka ovat tällä hetkellä erittäin voimakkaita 😣 mm. Koiran hengitys ja koiran kumilelut 🤢
Yäääh, itelläkin oli tässä pari viikkoa sitten se että koira haisi omaan nenään aivan kauhealle. Oli pakko pitää hajurakoa. Onneksi se lakkasi ja on sitten on häirinnyt vain joinain päivinä.
Toivottavasti sullakin se helpottaa 😣
 
Mun oli pari viikkoa sitten pakko saada amppari mehujätskiä pari kertaa päivässä. Sitten kaikki mehut ja marjat, karpalorypälemehu ja mansikkamustikka smoothiet, niitä menee useampi päivässä. Nyt on tehnyt välillä mieli kirpeitä karkkeja, vispipuuroa ja maitotuotteita.
Kahvin hajua en kestä yhtään..
 
Perusviili ja sekaan metsämustikoita kohtuudella, se on niin hyvää.
Rapeaksi paistettu paahdettu, lämmin reissumies ilman päällysteitä.

(Yks 🐕 luottoruoka alkoi "haisemaan" , syötin loppuun ulkona ja nyt tuote boikottilistalla.)
 
Pitsahimot alkaneet vaihtua kasvisgratiinin himoon, mies kävi eilenkin iltapyöräilyllä ostaa gratiinia lisää että saa tänäänkin sitä tehdä😅👏 samoin kalapuikkoja haluttaa.
Ja ohutta ruispalaa oivariinilla, kalkkunalla ja juustolla. Aamukahvikin maistuu taas (määrä ehkä 0,5-1 dl 😅).
 
Mulla on ollut aika vahvoja himoja. Minttu oli ensimmäinen, vedin muun muassa juustosiivuja minttujäätelöllä 😅 Nyt mun tekee ihan hirveesti mieli toffeeta koko ajan, mutta meidän kylällä ei myydä kunnollista. Eilen pääsin kaupunkiin ja sain toffeeta, mut en tajunnut hamstrata tarpeeks 😁 Kahvi on pahin ällötyksen kohde, hajukin etoo. Normioloissa juon ihan älyttömästi kahvia.
 
Ällötyksenä kaikki pilttisoseet ja sipsien ne dippijauheet kermaviilin kanssa….

Eniten tekis mieli salmiakkia ja lakuja. Niin ja korvapuusteja
 
Äiti toi reissutuliaisena lapsille lakupussit, nii oon pahimpaan himoon nuuskinu sitä tuoksua 😅 metrilaku-himo oli kuukausi sitten karsea, kun lapsi osti niitä torimyyjältä...
Ja lakritsitötteröä haluttais kans, mutta oon sinnitellyt.
 
Kaupassa tekisi niin mieli ostaa koko viikoksi valmisruuat ja salaatit, niitä vain mikrossa bling🎵 ja annoksiksi lautaselle kasaisi.
Toistaiseksi olen pystynyt pysymään niistä erossa ja toivon ryhdin pitävän ensiviikonkin ostosreissulla.
Keitetyn kukkakaalin tuoksu ällöttäää, mutta ruokana maistuu superherkulle .
 
Mulla tekee välillä mieli hirveästi ruokaa ja herkkuja, ja sit toisessa hetkessä ei tee mieli syödä yhtään mitään!
 
Tänään teki pitkästä aikaa mieli sipsejä! Joten hain niitä ja söin tyytyväisenä joku 1/3 pussia 😄 Huomenna sokerirasitus, saa nähdä joutuuko sitten rajoittamaan herkkuja. 😬
 
Takaisin
Top