Himot ja ällötykset

Söin eilen leipäjuustoa mitä ajattelin himonneeni, mutta ei se maistunut miltään 🥲 mikään ruoka ei juurikaan maistu ja jää ruokailut kesken. Olis nyt kiva, kun löytyisi joku ruoka, tai aines, mikä maistuisi hyvältä.
Mulla jäi kans eilen illallinen kesken, ei vaan tehnyt mieli syödä vaikkei ollutkaan paha olo
 
Mulla on viimepäivinä ollut kauhea jano ja himoitsen vesimelonia, mehukeittoja ym. Lämmin ruoka ei niin maistu, mutta uppoaa melko ok sitten kun alan kuitenkin syömään.
 
Vesimeloni... lauantaina oli "pakko" kaartaa satunnaisen kaupan pihaan kesken ajomatkan ja käydä ostamassa semmoinen 2,5 kg möhkäle auton jääkaaipn täytteeksi. Perillä ei tehnytkään enää yhtään mieli sita syödä. Nyt se nököttää tuolla jääkaain hyllyllä palelemassa.
Paprika päivässä tarve on muuttunut, nyt riittää jo puolikas! Liekö muutoksen syy retafer-rautatabletti+ C-vitmiiniporetablettijuoma. Olen nyt pari viikkoa aamuöisen vessareissun lisätoimena avannut jääpin ja juonut sieltä illalla valmiiksi veteen laittamani C-poretabletin rautabletin kyytipoikana.
 
Tällä hetkellä kaikki ällöttää. 🤢
Pakosta oon syöny vähän kaikenlaista tänään, mutta alkaa loppua ideat mitä menis alas kun on niin paha olo, tuntuu että nyt iltaa kohti vaan pahenee 😩
 
Tällä hetkellä kaikki ällöttää. 🤢
Pakosta oon syöny vähän kaikenlaista tänään, mutta alkaa loppua ideat mitä menis alas kun on niin paha olo, tuntuu että nyt iltaa kohti vaan pahenee 😩
Mulle maistui tossa olossa viilikset, tuoremehu, Maman kananuudelit (etenkin se liemi), kaikenlaiset keitot (mä vedin Saarioisen siskonmakkarakeittoa) ja cracotte-”leivät” voilla ja juustolla.
 
Mulle maistui tossa olossa viilikset, tuoremehu, Maman kananuudelit (etenkin se liemi), kaikenlaiset keitot (mä vedin Saarioisen siskonmakkarakeittoa) ja cracotte-”leivät” voilla ja juustolla.
Kiitos, laitan nämä muistiin ❤️
 
Vanhaa vegaania himottaa tietenkin keitetyt kananmunat ja halloumi-juusto :No Evil Monkey: :No Evil Monkey: Voi olla, että tän raskauden aikana harhailen enemmän semi-vegaaniksi. Vai ehkä tuuri-vegaani? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Mulla on tällä hetkellä sellanen, että kaikki kylmä ja raikas käy. Joku lämmin, tai mausteinen tuntuu nyt jo ajatuksen tasolla palana kurkussa.. salaatti tuntui ihanalta syötävältä lounaalla ja nyt vähän himoitsen jotain kylmää coleslaw-salaattia ja hapankaalia. 😄
 
Toistaiseksi ei erityisiä mielihaluja eikä ällötyksiä. Hedelmät maistuvat hyvin, jotakin raikasta.
 
Kahvia ei tee enää aamuisin mieli ja ehkä makeanhimo on vähän talttunut. Erityisiä mielitekoja ei oo vielä ollut 😄
 
Kaikki suolainen himottaa koko ajan. Makeasta meinaa tulla huono olo. Kahvi ei maista enää samalla tavalla kun aiemmin 😀
 
Vielä viikko sitten olisin voinut elää pelkällä sillillä ja uudella perunalla. Eilen avonainen sillipurkki ruokapöydässä sai melkein mahan kääntymään ympäri 🤣 Jäiset mustikat ja vadelmamehukeitto on muuten aika killeri yhdistelmä, varsinkin näin kuumalla.
 
Kaikki suolainen ja epäterveellinen himottaa edelleen 😞 pakko yrittää rajoittaa, ettei kertyisi liikaa raskauskiloja..
 
Jep, sama täällä. Suolainen ja rasvainen on parasta. Erityisesti maistuisi sipsit ja Hesburgerin juustohampurilainen:Grimacing Face:
 
Mulla myös tullut tuo rasvainen ja suolainen, hese maistuisi kaikkein parhaiten. Makeaa ei juuri tee mieli ollenkaan. Toisinaan ei taas maistuisi yhtään mikään ruoka
 
Kaikki suolainen himottaa, nyt oon syönyt monta päivää uusia perunoita sillillä. 🤤 Makeaa ei tee yhtään mieli. Paitsi lakua vois vähän aina ottaa, mutta täytyy siitä nyt pidättäytyä.
 
Mua äklöttää kaikki syöminen mitä ajattelen 😅 sit aina tulee yhtäkkiä himo joko rasvainen ruoka, hedelmä karkit tai joku raikas limppari tai jäätelö 🙈😅 Mies lähtikin just hakee grilliltä lihapiirakkaa iltapalaks 🤣🤭
 
Ja yks mitä on monta päivää tehnyt mieli niin kiinalainen / thaimaalainen ruoka 🤤
 
Takaisin
Top