Himot ja ällötykset

Tänään teki pitkästä aikaa mieli sipsejä! Joten hain niitä ja söin tyytyväisenä joku 1/3 pussia 😄 Huomenna sokerirasitus, saa nähdä joutuuko sitten rajoittamaan herkkuja. 😬
Oi mäki tahon sipsejä! 😄 Tsemppiä sokerirasitukseen!!
 
Mua on jo useamman viikon älöttänyt kloorin haju. Saa ihan yökkimään 🤢, enkä voi siksi mennä poreisiin tai uimaan.
Jos raskauden edetessä hajuaisti palautuisi "normaaliksi" ja voisi käydä taas uimassa, saisin liikuntaa samalla.
 
Mulla ei oo ollu ihmeemmin mitään himoja. Hedelmiä tekee mieli, mutta niitä en oikein voi syödä tyhjään mahaan. Tuntuisi, että salmiakki ja lakritsi pysyisi hyvin sisällä, mutta en tietenkään juuri syö.

Se on ollu yllättävää, että makeiden herkkujen ja limsojen himo on loppunut. Roskaruoan ja pitsan kanssakin juon vaan vettä tai soodavettä nyt raskaana.

Vastenmielisyys jotain ruokaa kohtaan saattaa tulla yks kaks. Ruoan ulkonäkö vaikuttaa paljon vastenmielisyyteen.
 
Muokattu viimeksi:
Mua on jo useamman viikon älöttänyt kloorin haju. Saa ihan yökkimään 🤢, enkä voi siksi mennä poreisiin tai uimaan.
Jos raskauden edetessä hajuaisti palautuisi "normaaliksi" ja voisi käydä taas uimassa, saisin liikuntaa samalla.
Kloori yms. ja lämpimät poreet, yäk jo ennen raskauttakin.
Aamu-uinnilla halleissa mukaan luettuna pukutilat tuoksuu jostain syystä kaikkein vähiten, suosittelen kokeilemaan.
 
Takaisin
Top