Himot ja ällötykset

Kaikki raikas kuten hedelmät maistuu. Liha enimmäkseen ällöttää,etenkin leikkeleet. Jo pelkkä pakkauksen haju saa aikaan ällötystä:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:Ruokahalu kaikenkaikkiaan pysynyt samoissa kuin ennen raskautta. Kaikissa aikaisemmissa ollut paljonkin mielitekoja. Nyt tekee mieli syödä terveellisesti:Hugging Face:
 
Minulla oli viikonlopun makuelämyksenä ranskalaiset, oikein suolaiset semmoiset, ja muumilimu. Se makuyhdistelmä oli jotenki taivaallisen hyvä. Mies kokeili myös ja sanoi että hyi hittolainen ja kysyi mikä minuu oikein vaivaa. Nauraen sitten tuumasin että raskaus :tears:
 
Minulla oli viikonlopun makuelämyksenä ranskalaiset, oikein suolaiset semmoiset, ja muumilimu. Se makuyhdistelmä oli jotenki taivaallisen hyvä. Mies kokeili myös ja sanoi että hyi hittolainen ja kysyi mikä minuu oikein vaivaa. Nauraen sitten tuumasin että raskaus :tears:
kuulostaa just sellaselta yhdistelmältä, mikä vois itellekin upota! :rolling::thumbs-up:
 
Aina vaan tuliset ruuat… närästystä odotellessa :Upside Down Face:

Mies nauranut mulle useamman kerran kun ennen tätä raskautta en tulisia juurikaan syönyt, hän hoiteli chilipuolen tässä taloudessa. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Appelsiiniin on tullut valtava himo! Ja muutenkin kaikki sitrushedelmät menee
Yllätyksenä onkin tullut ettei herkkuja jaksa?! syödä hirmuisesti, stoppi tulee nopeammin kuin aikaisemmin. Ja tämä on hämmentävää, kun olen varsinainen herkkusuu yleensä!
 
Appelsiiniin on tullut valtava himo! Ja muutenkin kaikki sitrushedelmät menee
Yllätyksenä onkin tullut ettei herkkuja jaksa?! syödä hirmuisesti, stoppi tulee nopeammin kuin aikaisemmin. Ja tämä on hämmentävää, kun olen varsinainen herkkusuu yleensä!
Mulle ei maistu yhtään suklaa mikä on lähes ennen kuulumatonta! Herkuista menee suolaiset ja niitäkin kohtuullisesti!
 
Ällötyksenä liha lähes kaikessa muodossa, himoina jääkylmä kevytmaito :D
 
Appelsiiniin on tullut valtava himo! Ja muutenkin kaikki sitrushedelmät menee
Yllätyksenä onkin tullut ettei herkkuja jaksa?! syödä hirmuisesti, stoppi tulee nopeammin kuin aikaisemmin. Ja tämä on hämmentävää, kun olen varsinainen herkkusuu yleensä!

Itseasiassa mullakin on tehnyt mieli enemmän appelsiineja kuin ennen ja alussa oli myös muut sitrushedelmät!
 
Takaisin
Top