Himot ja ällötykset

Jäätelöä on nyt tehny jokusen päivän mieli, ja olen sitä sitten ihan reippaasti syönytkin.
Piimä! Pitäiskin taas käydä ostamassa!
Ja hedelmärahka, nam nam.

Maitotuotteet siis himottaa tällä hetkellä Beaming Face With Smiling Eyes
 
Mulle on maistunut eniten hedelmät ja muu makea. Hassua kun yleensä olen enemmän suolaisen perään.

Viime aikoina on alkanut vaivata ruokahaluttomuus. Pystyn kyllä syömään ihan hyvin, mutta oikein mitään ei tekisi mieli ja se tuottaa ongelmia esimerkiksi silloin kun kaupassa pitäisi tehdä jonkin näköisiä valintoja että mitä sitä syötäisiin.. Itsellä ei niin väliä haahuilla kaupassa loputtomiin mutta miehen puolesta harmittaa kun ei muutenkaan mikään shoppailija ole. Cat With Tears Of Joy

Tällä hetkellä myös ällöttää kaikki mitä söin noin viikoilla 5-7. Astonished Face
 
Siis mun tekee ihan todella paljon mieli kaikkea etnistä ruokaa, ei mitään kebab tai kiinalainen osastoa vaan marokkolaista ruokaa jne. Hummusta, baba ganoushia, couscousia ja siis tällaisia ihan hassuja Cat With Tears Of Joy

Meidän duunipaikan vieressä on aivan ihana tällainen välimeri-marokko-turkki akselin ravintola mistä saa aivan jäätävän ihania mezelautasia. Halloumilautanen saa jo sanan suussa veden kielelle. En vaan tiedä uskallanko noita annoksia syödä kun niissä on sit just vähän kaikkea mezeä pakastemaissista lähtien, mutta kaipa se kysymällä selviäisi kuumentavatko pakasteet ja muuten on kyllä tosi siisti ja suosittu paikka että heidän laatunsa ja hygieniansa on kunnossa.

en vain kaikesta yrittämisestä huolimatta ole kyennyt olemaan relax näiden syömisten kanssa. Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun olen täällä vahingossa pistellyt napaan pahaa aavistamattomana jotain minkä olen jälkikäteen todennut kielletyksi riskielintarvikkeeksi, siitähän se itku ja parku ja 100% varmuus lähtee että nyt on toksot ja listeriat sit seuraavaksi tulossa Cat With Tears Of Joy
 
Ei oikein ole ollut.
Lieviä mielitekoja appelsiinit ja maustekurkut.
Moni muukin asia hyviä kuten salaatti, smoothie, puurot, verigreipit, ruusukaalit, broccolini, mutta näistä kaikista tykkään muutenkin ja olen enimmäkseen lisännyt lautaselle koska ajattelen että ovat hyväksi.
Koetan syödä monipuolisesti ja usein kaksi lämmintä ateriaa päivässä.
 
Muokattu viimeksi:
Erityisiä mielitekoja ei ole juuri ollut. Alkuraskaudesta pahoinvoinnin kourissa maistui parhaiten raikkaat smoothiet, tuoremehu ja hedelmät. Ällötyksiäkään ei ole ollut oikeastaan muita kuin kahvi, sitä en pysty edelleenkään juomaan. Aika terveellistä perusruokaa syön, lihaa yritän syödä hieman tavallista enemmän raudan saannin takia.
 
Takaisin
Top