Himot ja ällötykset

Aamupalaa laitellessa huomasin, että ei voi laittaa juustoa leivälle. Esikoista odottaessa oli sama homma.
 
Maitotuotteet,nam! Harvoin olen aijemmin syönyt niitä mut nyt joka päivä jogurttia,kaakaota ,riisifruttia ,mysliä tai muroja maidon kera tms.. :happy:
 
Olen vetänyt jo monta kiloa nektariineja tässä parin viikon aikana . Lisäksi kunnon pihviä tekee mieli. Liekkö rautavarastot hupenemassa...
 
Mulla rupee mun normiruokavaliosta putoilee tuotteita pois, mitään erityisiä himotuksia ei oo tullu tilalle. Riisikakut ei mee enää välipalana ja yleensä oon syöny päivän toisena ateriana kana- tai tonnikalasalaatin - en syö enää. :dead:
 
Täällä myös alkanut ennemmin karsiutumaan syömiset, kuin että olisi tullut uusia himoja.
 
Mä en ole pystynyt kuukauteen juomaan kahvia, pelkkä kahvin haju ällöttää niin paljon. :depressed:
Mieli tekee vaan kaikkea raikasta, mansikoita, mustikoita ja pikkutomaatteja mennyt useita kiloja.

se mikä kahvin lisäksi poikkeaa normiin, on se, että mieli ei tee karkkia yhtään. Söin ennen raskautta todella paljon sokeria. Ja join kahvia useita kuppeja päivässä. En koskaan kieltäytynyt pullasta. Ja nyt ei pysty edes maistamaan. Kaikki maistuu liian tunkkaiselta jotenkin.
 
Sen jälkeen, kun pahoinvointi ryöpsähti, oon kehittänyt himon kaurapuuroon ja perunavelliin. Tai en tiedä, onko niin himo, mutta neutraali maku ja tarvittaessa helppo oksentaa. Vielä on alhaalla pysyny. Riisimurot oli hetken aikaa hyvä, mut tänä iltana tuli pihalle, että ne siis pois listalta.
 
Mä en ole pystynyt kuukauteen juomaan kahvia, pelkkä kahvin haju ällöttää niin paljon. :depressed:
Mieli tekee vaan kaikkea raikasta, mansikoita, mustikoita ja pikkutomaatteja mennyt useita kiloja.

se mikä kahvin lisäksi poikkeaa normiin, on se, että mieli ei tee karkkia yhtään. Söin ennen raskautta todella paljon sokeria. Ja join kahvia useita kuppeja päivässä. En koskaan kieltäytynyt pullasta. Ja nyt ei pysty edes maistamaan. Kaikki maistuu liian tunkkaiselta jotenkin.

Mä oon muutenkin enempi suolasen ystävä, mut en mä sokeriherkkuihin sylje. :p Mut nyt ei kyl karkkia tee mieli yhtään ja ajatus suklaasta melkein oksettaa. :wtf:
 
Mä en ole pystynyt kuukauteen juomaan kahvia, pelkkä kahvin haju ällöttää niin paljon. :depressed:
Mieli tekee vaan kaikkea raikasta, mansikoita, mustikoita ja pikkutomaatteja mennyt useita kiloja.

se mikä kahvin lisäksi poikkeaa normiin, on se, että mieli ei tee karkkia yhtään. Söin ennen raskautta todella paljon sokeria. Ja join kahvia useita kuppeja päivässä. En koskaan kieltäytynyt pullasta. Ja nyt ei pysty edes maistamaan. Kaikki maistuu liian tunkkaiselta jotenkin.

Mulla on ihan sama! Oon varmaan viimeks juhannuksena juonut kahvia:angelic: Myöskään ei mee oikeen mikään liha alas. Muutenkin tuntuu et ihan sama mitä syö, tulee se ylös. Onneksi mehu ja vesi pysyy sisällä.. Ennen raskautta en juuri juonut mehuja mutta nyt tuntuu et vesikin maistuu kauheelle:grin
 
Itteä oksettaa kala.. haju (raaka tai kypsä) on karmea ja yksi niitä syitä miksi aloin epäillä olevani raskaana. Muita ällötyksiä ei oo. Himoja ei oo vielä tullut
 
Eilen muuten ilmaantui ensimmäinen himo.. alko tekee nii hitokseen mieli piimää.. :bored: kaipa näitäkin tulee...
 
Mulla on taas sama alkanu, ku esikoisen kohdalla, eli mikään ei oo tarpeeks kylmää. Jääkaapissa pidän vesipulloa - > liian lämmintä, jäätelön ostin kaupasta - > liian lämmintä. Tää on ihan mahdotonta :hilarious: mies väittää, että mulla olis nyt enemmän kaikkee mielitekoja ku viimeks, mut en mä vaan oo huomannu :rolleyes:
 
Tiskatessa, jostain kummasta syystä alkaa aina oksennus nousemaan kurkkuun. En haista kuitenkaan mitenkään erityisen pahoja hajuja mistä yökkäykset johtuisivat:dontknow Kahvia on vaikea nautiskella ja rasvaisia ruokia. Kylmät ja raikkaat ruuat menevät paremmin alas.
 
Kauhea himo on tullut salmiakkiin mutta olen pystynyt olemaan syömättä sitä:smiley-ashamed004
 
Vieläkin tosi vaikea keksiä syötävää, eikä oo tullut mitään himoja. Hedelmät ja mehut on olleet semmosia mitkä ei ällötä
 
Mulla meni viimeiset pari viikkoa niin että pelkkä kasvissosekeitto oli kelpaavaa ruokaa. Kaikki muu ihan yök ja liharuokien/leikkeleiden hajukin kuvotti. Onneksi maitotuotteet on maistuneet niin ei nyt ehkä kauheita puutostiloja ole tullut. Vähän harmitti vain kun haluaisi syödä hyvin ja monipuolisesti vauvaa ajatellen niin sitten mikään ei maistukaan. :sad001 Nyt kun vko 11 on loppupuolella niin on alkanut lähes kaikki normiruoka maittaa, onneksi!

Vesimeloni on kyllä pelastus :Heartred
 
Melkein rupes ihan naurattaa kun selasin tätä ketjua ja muistan lukeneeni tuon move88 viestin heinäkuun puolivälissä juustonaksuista. Silloin oli pakko lopettaa selaaminen kun juustonaksujen ajattelemisestakin tuli huono olo, mut nyt ne on kyllä maistuneet :laughing002
Kupillinen kahviakin on alkanut aamuisin maistumaan. Erityisiä himoja ei oo vielä tullut. Lihatuotteet (paitsi jauheliha) ällöttää.
 
Mun lemppari tällä hetkellä on ruisleipä, jossa päällä juustoa, kinkkua, tomaattia ja kurkkua. Esikoisen aikaan oli sama. Jos ei ole kasviksia laittaa leivälle, en voi kuvitellakaan syöväni.
 
Takaisin
Top